joi, februarie 11

puterea magica a violetului

Unul dintre trendurile in machiaj pentru 2010,care mi-a placut mult, este cel cu pleoapele vopsite discret in violet, nuante de levantica sau liliac. Daca nu ai aceste culori, le poti obtine amestecand roz cu albastru (mai mult roz, pentru ca se poarta tonurile deschise). Restul machiajului trebuie sa fie nude, dar poti opta si pentru pudra bronzanta sau chiar ruj rosu(pentru seara). Interesant este faptul ca mari case de moda au folosit, pentru catwalk, "flacara violet"-ma refer la Christian Dior sau Versace, pentru toate fetele, indiferent de nuanta ochilor sau de culoarea parului.
Versace
Dior
Versace
Michael Kors
Versace

7 comentarii:

Butterfly spunea...

Mie imi place machiajul violet, deci este binevenit acest trend ;)

Camelcutza spunea...

Flacara violeta face ravagii si in moda:P

Ema, Brasov spunea...

Vot pentru poza a doua. :)

ColourMePretty spunea...

imi place a4a,poate si pt ca imi place modelul.As vrea sa am si eu pometi sculptati asa,desi pe ai ei ii suspectez ca sunt facuti din blush bronze si nu de la natura.

Monica - Pisica albastra spunea...

mie imi place mult-mult poza a 3-a. pentru o secunda, mi-am dorit sa fiu blonda :))
Monica - Pisica albastra

Gaby spunea...

Eu mi-am luat un creion pentru ochi gros culoarea lila... să văd dacă mă prinde bine acest trend :)

Cristian Lay spunea...

Ador violetul atat la haine cat si la machiaj!