joi, februarie 4

Eu sunt iris. Tu ce floare esti?/Sunt o floare, sunt un crin, sunt parfumul cel mai fin...

Un joc dragut, mie mi-a iesit ca sunt o flacara violet, adica un iris. M-a surprins, ma asteptam sa ies...altceva( nu stiu ce, dar altceva!). Poti incerca si tu(dand click pe "What flower are you), poate vei avea o surpriza frumoasa:


I am an
Iris


What Flower
Are You?



Iata si descrierea primita:
"You are a very sensual person. You like to experience all the sights, smells, tastes and textures the world has to offer. Ordinary be damned, because you want to do it all."

19 comentarii:

Alexa spunea...

Tu spui ca esti o flacara violet si mie mi-a iesit ca "I am a violet". funny :)

Oana spunea...

I'm a Snapdragon.. :)) se pare ca asta chiar sunt.. si dupa descriere, dar si pentru ca acelasi lucru mi`a iesit si in alt test de genul asta :D gata.. nu mai am nici un dubiu :))

adela sirghie spunea...

Alexa, ce mai faci? Chiar ma gandeam zilele trecute la tine, ca nu ne-am mai auzit de foarte multa vreme.
Suntem deja doua flacari violet, mai e cineva?

adela sirghie spunea...

Oana, welcome! M-am uitat in dictionar, pentru ca nu stiam cum se traduce. E "gura leului", nu?

adela sirghie spunea...

@oana, alexa: ma gandeam ca poate lasati si descrierea daca va place ce a iesit:)

Baiatul Ciudat spunea...

eu sunt mac :))

adela sirghie spunea...

@Baiatul ciudat: si ti se potriveste?

ColourMePretty spunea...

Violet si eu..:) hmmm,si-mi doream sa fiu liliac.

adela sirghie spunea...

@ramona: mai fa o data testul si da varianta a doua de raspuns. Cine stie, poate iesi liliac:) eu iti doresc, din toata inima, succesuri:)

Anonim spunea...

Eu am iesit Iris, ca tine, Adela :))

Chiar eram curioasa ce-o sa-mi iasa... mi-am dat seama ca raspunsurile mele au fost all over the board. Adica ca si cum personalitatea mea ar fi foarte duala...ceea ce e adevarat. :)))
Oricum, descrierea imi place si mi se potriveste. Si floarea de iris imi place foarte mult! Desi preferatele mele sunt freziile.
Chiar, stii vreun parfum cu nota dominanta frezii?

Monica

aventoro spunea...

Sunt un Snapdragon (rosu si galben)

Dragutz testul

Eliza spunea...

I am a Canna :)) si dupa descriere

Dana spunea...

I'm a violet! :) Ce frumos!!! Distractiv quiz-ul! Thaaanks! ;)

Un weekend relaxant!

Dana

simonik spunea...

I am a canna. "You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."

adela sirghie spunea...

@Monica: Summer by Kenzo(are o frezie galbena pe cutie)

Anonim spunea...

multumesc mult, adela!
Monica

Oana spunea...

am revenit cu explicatia :)))
da, e gura leului :D

You Are a Snapdragon
"Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh."

Diana P spunea...

hihihi I'm a Daffodil

cosmeticstyle4u spunea...

Hello Adela,

I'm a Lily, mi se potriveste perfect descrierea!Te pup!