sâmbătă, februarie 27

vintagemania: azi, geanta 2,55 de la Chanel


Forta lucrurilor clasice, aerul lor atemporal, valoarea care creste odata cu anii, stilul lejer in care se reinventeaza formele care au fond, iata cateva dintre motivele principale pentru care am deschis vintagemania pe beautynews by adela sirghie. Parca desprinsa din farmville, geanta crosetata din noua colectie Chanel creata de Karl Laggerfeld, a inconjurat deja lumea de trei ori, in reviste, bloguri si site-uri online, dar si al bratul manechinelor si al catorva femei norocoase.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Buna, Adela. Scuza-ma te rog pentru ca sunt off-topic...as vrea sa te intreb ce stii despre fondul de ten mineral. Ai folosit sau incercat asa ceva? Am citit o multime de chestii laudative despre fdt mineral incat ma intreb de ce nu-l foloseste toata lumea si de ce nu renuntam definitiv la celelalte fdt ?!!!

adela sirghie spunea...

Hello, eu nu am folosit pana acum fgt mineral, deci nu am cum sa vorbesc din experienta. Folosesc insa doua pudre minerale, una de la Bourjois si una de la By Terry. Mi se par bune amandoua, dar la fel de buna mi se pare si pudra mea Sisley, care nu este minerala:) As vrea sa incerc Bare Minerals, ei sunt no 1 in make-up mineral, dar pana acum nu am reusit. Pe de alta parte, multe fete s-au plans de iritatii de la fdt si pudra minerala, deci trebuie testat inainte, desi in principiu, cum spui si tu, aceste produse sunt laudate ca fiind geniale. Nu e tocmai asa. As always, uneori ti se potriveste produsul, alteori nu.
Cum spuneam, intre pudrele minerale si pudrele de la Sisley sau Bennefit, eu nu am sesizat nicio diferenta. O pudra buna ramane o pudra buna, aceasta este parerea mea.
Dar puterea trendului este mare: machiaje minerale, creme bio, farduri bio, oja bio...

Felicia spunea...

tot off topic:eu folosesc de 1 an Bare minerals,si sunt f.multumita de ele.Acopera f.bine ,naturale,si nu mi-au iritat fata.
Si on topic:dupa parerea mea,este o geanta banala,care nu ar fi remarcat-o nimeni daca nu avea logo-ul chanel.

adela sirghie spunea...

Felicia, daca cumva primesti cadou aceasta geanta, stii unde ma gasesti, da? Nu uita,te rog: sunt prima care am cerut-o:)

Zuzele spunea...

de acord cu felicia! daca nu era chanel si se gasea pe tarabe in piata, cu siguranta nu ar fi observat-o nimeni! Nu pot spune ca nu este draguta, imi place chiar, dar nu as da mai mult de 500 mii (50 ron) pe ea.

Felicia spunea...

Adela,ma duc in Herastrau (sau chiar la piata)si sunt niste doamne care vand caciulite crosetate ptr. bebelusi,le dau modelul,ma duc apoi in europa(voluntari, nu de vest)si iau de la chinezi una bucata logo(ce vrei tu,D&G,Chanel,LV-pe alese)si gata geanta.Tu pregateste banul.
Sa ai o primavara frumoasa la fel ca cea din sufletul tau!

adela sirghie spunea...

Numai Chanel, celelalte doua nu mi-au placut niciodata.

Alexa spunea...

Mie imi place geanta, este foarte cute, primavaratica, parca iti ridica moralul doar vazand-o. :) Cele LV mi se par chiar odioase, ca tot mentionase Felicia brand-ul asta consacrat.

adela sirghie spunea...

@Alexa: inteleg ca ai si tu tot o primavara burgheza, semnata Chanel:)
So, welcome, pentru ca suntem numai noi doua.

Alexa spunea...

Cu atat mai bine, o impartim doar noi! :))