luni, februarie 15

vintagemania: azi, botine cu siret


Botinele negre cu siret de la Bottega Veneta au tocul mediu, varful rotunjit si pot fi purtate la absolut toate hainele din garderoba: blugi, fuste, rochii, colanti, dimineata, la pranz si seara. Am vazut ca termenul vintage incepe sa piarda oarecum teren, in favoarea noului retro(neo retro), insa eu inca sunt vrajita de vechiul termen. Imi place cum suna. Vintage. Vintagemania.
P.S. cu siguranta, ceea ce vedem azi la marile case de moda(Chanel, Bottega Veneta, Isabel Marant, Moschino, Balmain, YSL, Prada, Miu MIu, Balenciaga scl), vom regasi, peste o luna-doua la Zara&Co.

4 comentarii:

cris spunea...

mie imi plac mai mult astea:
http://www.jcrew.com/AST/Browse/WomenBrowse/Women_Shop_By_Category/shoes/bootsbooties/PRDOVR~20320/20320.jsp

Anonim spunea...

Superbe. Intodeauna mi-au placut genul acesta de botine cu siret.

Pixxie spunea...

Sunt foarte dragute, am si eu o pereche tot cu sireturi, dar parca stiam ca le spune Oxford shoes ?

Alina spunea...

ador botinele de genul. totusi,eu nu port pentru ca am deja 1,75 si mi se pare ca as fi totusi prea inalta si cu toc (oricum nu stiu ca merg pe tocuri..). am totusi niste botine fara siret, cu toc f mic si ma simt ata de..feminina pe ele:)