luni, februarie 22

isn't it ironic?


Dupa cum am mai spus, am renuntat sa mai caut samponul perfect. Cum am scalpul gras, am decis ca ma spal o data la doua sau trei zile, pentru ca parul meu sa fie curat si stralucitor sa il privesc cu drag dimineata in oglinda. Recapitulez, pentru cine nu stie, ca am cumparat, de-a lungul timpului multe formule inovatoare, dar cele speciale pentru par gras au fost cele care m-au dezamagit cel mai mult. In topul meu personal se afla sampoanele pentru utilizare frecventa, care au o formula blanda, deloc agresiva cu firul de par. Acum catva timp am primit cadou un sampon pentru par uscat si foarte uscat. Se numeste Shampooing Nourissant, de la Sephora. Este imbunatatit cu proteine de soia, hidrateaza, da stralucire, curata, intareste, revitalizeaza, cam acestea sunt calitatile pe care le-am "citit" pe eticheta.
Si l-am folosit!
Eram foarte curioasa sa vad diferenta dintre un sampon pentru par uscat si unul pentru par gras.
Iata ce rezultate am remarcat eu: ca diferentele sunt minore. Cu samponul uscat tot la doua-trei zile ma spal, pentru ca nu suport sa am parul plin de sebum, nu simt ca se "ingrasa" mai repede( cum ma gandeam ca se va intampla), parul e mai stralucitor pe lungime, datorita agentilor hidratanti, dar se incalceste la fel de mult daca nu aplic balsam, masca sau serum.
Isn't it ironic?

3 comentarii:

Sim spunea...

Am si eu samponul respectiv dar nu imi place deloc. Am parul uscat si nu hidrateaza deloc, pare uscat, subtire si tern dupa spalare. Plus ca dupa vreme mi-a dat niste mancarimi groaznice la nivelul scalp. Deci e big no no.

adela sirghie spunea...

pentru parul meu gras a fost bun:)

Ema, Brasov spunea...

Buna Adela!
Din comert, recomand urmatoarele produse:
1. PHYTO: phytopanama+;
2. Alpecin A2.
Fac precizarea ca, uneori, vinovat de ingrasarea parului este chiar balsamul. Deci, si balsamul trebuie ales cu grija.
Ema, Brasov