vineri, februarie 12

The Kingdom of Alexander McQueen

Am aflat azi dimineata vestile despre moartea lui Alexander Mc Queen. Desi indeobste cunoscut si recunoscut pentru creatiile vestimentare, primul lucru care mi-a venit in minte este parfumul Kingdom, pe care l-am primit in 2003, imediat dupa lansare, din care mai am cam un sfert. Este primul parfum semnat de McQueen, constituie debutul sau in lumea miresmelor de lux, "nasul" din spate este Jacques Cavallier, iar "Kingdom" este catalogat ca facand parte din familia oriental spicy. Sticla este foarte interesanta, inima rosie.
Intre mine si Kingdom a fost dragoste la prima vedere, desi am primit parfumul vara, iar eu am ramas cu impresia ca acesta este cel mai "tare" parfum pe care l-am avut vreodata. Am apa de parfum, iar daca pun mai mult de o picatura, ma doare capul, fie vara, fie iarna. Staruie, in par sau pe piele, mai mult decat orice alt parfum incercat vreodata, adica mai mult de doua zile.
Eu il caracterizez ca fiind un parfum carnal, intoxicant, dulce, oriental, cu o personalitate puternica, ce vine peste tine ca un tsunami. Daca nu esti suficient de pregaatita sa il porti, te doboara. Eu nu imi dau seama care sunt notele de inceput si care de mijloc sau final, deci ordinea este aleatorie: mandarina, portocala, menta, garofite, neroli, iasomie, bergamota, ghimbir, lamaie, rubarba, seminte de telina, trandafir, ambra si mosc.


2 comentarii:

Magda spunea...

vaaaai.nu stiam ca a murit :( ce veste trista.ii admiram creatiile,era unul dintre designerii mei favoriti.in ultimele luni m-am rupt de tv si de presa scrisa de accea nu stiam nimic despre. :( Dumnezeu sa-l ierte!

Butterfly spunea...

Mi-am amintit, spuneam ca dupa descrierea pe care ai facut-o sigur mi-ar placea si mie parfumul.