joi, februarie 7

C-Tetra de la Medik8


Pesemne ca eu voi folosi, de acum incolo, serum cu vitamina C toata viata, zi de zi. Am apelat la el cu multi ani in urma, vreo cinci-sase, dupa ce mi-am dat seama ca numai asa am sanse sa estompez cateva pete (pe frunte mai ales) care mi-au aparut dupa o cura de sase sedinte de micodermabraziune la salon. Cu toate ca am folosit creme cu protectie mare si m-am ferit de soare, tot am pigmentat dupa microdermabraziune. De atunci ma feresc de tot ce mi se pare agresiv cu pielea. Cand spun ca folosesc constant serum cu vitamnia C, lumea se uita de obicei mirata la tenul meu care este curat. Dar e genul acela de privire pe care o primesti si cand esti slaba si spui ca te duci la gym sau ca nu mananci nici gras, nici sarat, si dulce numai din cand in cand. De parca frumusetea si sanatatea nu ar trebui intretinute constant.
Ce nevoie ai tu sa folosesti ser cu vitamina C cand fata ta e curata? Cand pata de pe frunte nu mai este (atat de) vizibila? Oricum, se pare ca uneori o vad numai eu...
Pai sa va spun, incep eu. Nu pigmentez pentru ca nu stau la soare si pentru ca ma dau constant cu serum cu vitamina C. Aaaaa, deodata conversatia se animeaza. Si functioneaza? Da, functioneaza. Dar nu dupa o luna sau doua, ci dupa ce folosesti constant, mai mult timp. De-a lungul vremii, am folosit Atache si Skeen+, dar cel care imi place cel mai mult este Medik-8, C-Tetra pe care il folosesc acum, pentru ca este de departe, cel mai bland cu pielea. Este cel mai fin si mai placut ser cu vitamina C incercat de mine vreodata, se absoarbe imediat si imi lumineaza tenul instantaneu(lucru care imi place nespus de mult).
Medik8 C-Tetra® is a revolutionary ultra-stable vitamin C serum which helps combat sun-induced damage to the skin, trigger collagen synthesis, increase the skin’s elasticity and density as well as improve the skin’s texture and brighten the complexion. Designed for both men and women in their mid-20s to 40s. 

Regular vitamin C is very unstable and many typical vitamin C products are inactive by the time they are used on the skin, in some cases, they have become pro-oxidant and actually generate free radicals! Ground-breaking stability data on C-Tetra guarantees real vitamin C activity and best of all, unlike L-ascorbic acid (regular vitamin C), C-Tetra will not exfoliate or irritate skin. 

C-Tetra® contains 3% Tetrahexyldecyl Ascorbate, the most potent and highly stable derivative of vitamin C available. 
C-Tetra has been shown to have upto 4 times the potency L-ascorbic acid and other derivatives such as MAP (magnesium ascorbyl phosphate).

Initial, am fost tentata sa apelez la Ce-Tetra, care este mai puternic(are 7% Tetrahexyldecyl Ascorbate), dar intr-un final am optat pentru acesta versiune light, urmand sa o iau pe cealalta in calcul dupa ce termin toata sticluta de 30 ml.

Iata ce m-a convins la C-Tetra:


       Protejeaza pielea impotriva stressului oxidativ care este principala cauza a fotoimbatranirii
  • Completeaza protectia oferita de cremele cu factor de protectie solara. O data aplicat C-Tetra se absoarbe imediat si nu mai poate fi indepartat de pe piele
  • Lumineaza tenul, ii reda supletea si echilibreaza nivelul de hidratare
  • Protejeaza impotriva radicalilor liberi, particule cu energie inalta care deterioreaza reteaua de colagen a pielii
  • Stimuleaza sinteza de colagen si elastina, reducand ridurile si liniile fine
  • Amelioreaza inflamatia si eritemul in cazul arsurilor solare
  • Lupta impotriva hiperpigmentarii si impotriva aparitiei petelor post-acnee
  • Creste elasticitatea peretelui capilar, reducand riscul aparitiei venectaziilor
  • Imbunatateste bariera lipidica a pielii si stimuleaza sinteza de ceramide
  • Formula noncomedogena si non agravanta a acneei
Ce am constatat eu: ridurile sunt netezite, fata este luminoasa, si mai ales- am toate petele sub control. Il folosesc in tandem cu un demachiant Medik8, Cream Cleanse Gently Exfoliating Mandelic Acid, pentru ten normal si uscat, care este unul dintre cele mai bune demachiante folosite de mine vreodata, exfoliaza foarte fin, insesizabil la prima vedere, insa sesizabil in momentul in care realizezi ca ai nevoie de o cantitate foarte mica pentru a demachia un ten acoperit cu fdt, pudra, blush scl.

Stiu ca se spune ca incetul cu incetul petele vor disparea cu totul, ca si cum nici nu ar fi fost, insa permiteti-mi ca eu nu cred acest lucru. Dar ce am observat pe propria piele: ele se estompeaza, devin invizibile poate(in special iarna) insa se reactiveaza in momentul in care stai la soare/nu mai folosesti seruri speciale. Am ezitat pana acum sa folosesc hidraquinona pentru a estompa petele, deoarece serumurile cu viamina C au fost suficiente in cazul meu(deocamdata, bineinteles). In plus, atunci cand am inceput eu tratamentul cu vita C, nu existau creme cu hidraquinona.

12 comentarii:

Andreea spunea...

Am avut si eu acest ser, insa mie nu mi-a priit. :( Am un ten mixt. De fiecare data cand il aplicam, adica seara, dupa demachiere inainte sau dupa crema hidratanta, a doua zi - dimineata ma trezeam cu mici puncte acneice. Cand incetam aplicarea serului, problema acneei disparea. Am incercat sa fac si pauze... la reaplicare, aceeasi problema. Dupa cca. 3 luni am aruncat serul ramas, cu mare parere de rau... Nici vorba de alte beneficii precumc ele descrise de tine.:(( Dar asta este doar experienta mea. Tenul reactioneaza diferit la produsele aplicate... Sper sa-ti mearga bine cu el in continuare!;)

adela sirghie spunea...

Buna, Andreea, tin minte ca mi-ai spus acest lucru chiar in momentul in care am inceput sa folosesc acest ser. Si eu am un ten mixt(gras in zonaT), dar eu sunt tare incantata de el.

adela sirghie spunea...

Ah, acum am vazut ca s-a sters intrebarea: ai mai folosit ser cu vitamina C pana la C-Tetra?

Cecilia spunea...

Destul de interesant! Ma voi informa asupra lui!

Anonim spunea...

Buna Adela, serul se foloseste inainte sau dupa crema antirid? Eu am 28 de ani, este potrivit pentru varsta mea? Mersi :)

adela sirghie spunea...

Da, il poti folosi. Inainte de crema. Intotdeauna serul se aplica inainte de crema.

Andreea spunea...

@Adela: C-Tetra am folosit. M-am uitat mai devreme pe ingrediente
http://www.medik8.co.uk/face/c_tetra.html
si observ ca are 2 siliconi: Cyclopentasiloxane,Cyclohexasiloxane. Hmm.. sigur acestia mi-au creat acneea deoarece am testat mai multe produse Paula's Choice, de exemplu, toate avand in compozitie siliconi si cu niciunul nu mi-a mers bine (aceeasi problema: daca aplicam produsul seara, dimineata: mici puncte acneice).

adela sirghie spunea...

@Andreea: macar acum stii ca nu de vita C trebuie sa te feresti, ci de siliconi.
De la Paula's Choice nu am folosit nimic, niciodata. Nici macar o mostra nu am avut, asadar nu pot sa fac vreo comparatie.

Magda spunea...

Adela ce parere ai despre Mario Badescu Vit C serum?

adela sirghie spunea...

Nu, nu am incercat nimic de la Mario Badescu. Nici macar un esantion.

Adelina spunea...

Buna Adela! Mi ai putea spune de unde ai comandat acest serum? Multumesc

adela sirghie spunea...

@Adelina: te rog mult, daca mai ai nelamuriri scrie-mi pe adelasirghie.ro, caci aici intru foarte rar. Am cumparat acest serum in urma cu vreo 4 ani, de pe medik8.ro.