joi, februarie 14

Ultimele doua castigatoare L'Occitane Spring Cherry


Iata cele doua castigatoare din 14 februarie 2013:

1- AURA MIHAELA MIHALACHE-un parfum L'Occitane Spring Cherry
2 - MISS BODESCU-un premiu surpriza, de consolare- gel de dus L'Occitane Spring Cherry

Astept detaliile voastre cat de repede posibil pe adelasir at yahoo punct co punct uk

Vor urma si alte surprize parfumate, stiu ca toate participantele la giveaway L'Occitane au scris povesti minunate despre primul parfum, va asigur ca a fost o placere sa le citesc si sa identific primele voastre emotii...

8 comentarii:

MissBodescu spunea...

awww!!! super, super, super, nici nu mai speram! :)
Multumesc mult! :)

Anonim spunea...

felicitari. poate vei organiza vreodata un concurs neconventional la prima ora fara share doar asa de curiozitate cate persoane intra la prima ora, cate persoane isi beau cafeaua rasfoind blogul tau sigur daca vrei. ma gandesc ca ar fi fun

adela sirghie spunea...

Foarte buna idee, multumesc:)

Mihaela spunea...

Aaaaa...am castigaaat! :P!
Ce dragut! O sa ma bucur de noul meu parfum de la L'Occitane. Multumesc, Adela!

adela sirghie spunea...

Mihaela, te rog trimite repede datele tale sa iti trimitem cadoul!

Mihaela spunea...

M-am trezit ceva mai greu astazi, dar am trimis mail cu datele mele. :)

Laura spunea...

Felicitari :)

Annamaria spunea...

Felicitari tuturor! :)