luni, februarie 4

Django Unchained

Cred ca toata lumea a auzit de Django pana acum. Eu abia aseara am reusit sa il vad. Mi-a placut foarte mult, pana aproape de final, cand Tarantino a decis ca trebuie sa ii dea Hollywood-ului partea aceea "hepiendfericit" atat de siropoasa incat ti se face putin greata. Ca sa nu se inteleaga gresit: e ca si cum ai lua o capsunica, o invarti un pic in Nutella si te lauzi pe Facebook, ca ai mancat fondue de ciocolata. Daca ati vazut/veti vedea filmul stiti la ce ma refer...In rest, a fost o alegere foarte buna pentru o duminica seara.

8 comentarii:

Anonim spunea...

N-ai inteles, finalul e o parodie more or less, parodiaza fix ce critici tu.

adela sirghie spunea...

Of, of, bineinteles ca am si eu atata minte incat sa inteleg un final slabut. Nu mi-a placut finalul, se vede ca nu a stiut cum sa termine filmul. Te rog sa nu te superi ca nu mi-a placut, da?

Unknown spunea...

mie mi-a placut intreg filmul

Anonim spunea...

Vai da cum sa ma supar :)) Nu, dar e la mintea cocosului ca a fost parodiat finalul. Nu zic ca nu ai minte, insa un regizor opereaza cu niste simboluri, sunt mai multe intelesuri, substraturi. De la culori, contraste, muzica. Tarantino a atins fix un subiect sensibil care nu apare in filmele americane, cel putin nu in ultimul timp. Fiecare cu gusturile lui... Mie de exemplu mi s-a parut extrem de prost un film recomandat de tine aici pe blog, cu k. nightly (cand joaca rolul unei paciente bolnava mintal). Monstruos de prost ....

cosmofever spunea...

Da, e clar ca finalul e o parodie. Asta e ceva ce-i "sta in fire" lui Tarantino - vrea sa razbune cumva niste fapte istorice - la fel a facut si in Inglorious. Iar prin finalul asta incheie razbunarea, un rau absolut precum sclavia are parte de o razbune absurd de... perfecta.

adela sirghie spunea...

@Irina Andreea: da, si mie mi-a placut Django, de aceea l-am si recomandat pe blog. Cu finalul am o mica problema, poate tocamai pentru ca mi-a placut atat de mult restul:)

adela sirghie spunea...

@Anonim: repet, nu te supara pentru atata lucru:) Parodia aceea de final nu mi-a placut. E ca si cum bagi o capsunica in Nutella si te lauzi pe facebook ca savurezi fondue de ciocolata. Nu i-a iesit parodia.

Cat despre Keira Knightley (asa o cheama de fapt pe actrita la care te referi tu), eu acum o urmaresc in Anna Karenina. Daca imi place, recomand filmul, chiar daca tie ti se va parea monstruos de prost.

adela sirghie spunea...

@cosmofever: eu nu am negat niciun moment ca finalul nu e parodie. Eu am spus ca e un final slabut, caci asa il socotesc...ok, poate fi, sa zicem, o parodie slabuta. Diluata. De aceea cuvantul "parodie" isi pierde din intensitate.