miercuri, februarie 6

Prima mea comanda pe BeautySpell

Astazi a venit prima mea comanda de pe BeautySpell. Am ales un pack pentru par fin de la label m, sampon si balsam de AICI, un new entry pentru mine, caci pana acum nu am mai folosit nimic de la aceasta firma. Sunt foarte curioasa... de-abia asatept sa ma spal pe cap:) Design Giles Deacon, impresionant de frumos, o idee foarte buna de cadou dichisit.
O masca faciala, pentru ca nu mai aveam niciun strop-Eclat Anti-Stress, de la Acad'Aromes, de AICI, pe care o doream de foarte multa vreme, caci in aceasta gama sunt produse minunate. De altfel, eu folosesc constant, de multi ani de zile, serum-ul pentru ten gras si cel mai fin peeling din lume(cu rezultate pe masura, bineinteles). Am scris despre ambele pe blog si le-am recomandat ori de cate ori am avut ocazia.

...si -de AICI, lacul Opi Live and Let Die, pentru ca devenise o adevarata obsesie si care acum, frumusel asezat pe masuta mea de toaleta, abia asteapta, minunatul de el, sa devina un NOTD in zilele urmatoare, caci in realitate este mult, mult mai frumos:


Evident, pe masura ce le voi folosi si ma voi edifica in privinta lor, vor scrie si parerea mea despre ele.




10 comentarii:

MissBodescu spunea...

label m, marca mea preferata cand vine vorba de stylingul parului meu (cret).
Am folosit si balsam, si masca de la ei, foarte foarte bune, iar produsele pt par cret stau la mare cinste la mine in baie, mereu, acum am spray pt descalcire, spray pt bucle, crema de bucle si souffle, tot pt bucle :)
Eu ii iubesc tare, tare, pt ca produsele lor mi se potrivesc cel mai bine. Ani de zile am cautat creme pt par cret, am testat zeci.
Label m exista in viata mea, constant, de 3 ani. O data pe an iau altceva, sa schimb, dar tot la ei revin, pt ca... it works :)

adela sirghie spunea...

Si eu sunt tare curioasa. Am vazut ca au si multe produse de styling, insa eu nu folosesc, asa ca tot un pack sampon+balsam am luat si de data aceasta.

Beauty Tested spunea...

Wow, cat de frumoasa este nuanta lacului OPI! Sa le folosesti cu placere!

adela sirghie spunea...

Astept soarele sa fac un NOTD:)

Ana spunea...

Imi poti recomanda te rog, un sampon pentru un par fin, drept, nevopsit? De ceva timp am probleme cu cojitele si am folosit un sampon din supermarket, Kallos cred, si degeaba. Ba chiar, cred ca de la el am facut sau de la el au recidivat, pentru ca eu am mai avut, dar au trecut. Stii cumva un sampon bland si care sa ma ajute in problema cu cojitele? M-am interesa unul pentru volum si ...nu prea scump. Nu-mi permit Kerastase sau altele de genul. Multumesc.

adela sirghie spunea...

@Ana: mie mi-a placut Yes to Carrots din Sephora, pe care l-am tot recomandat si stiu ca fetele au fost fericite cu el. Sau sampon bland, pentru copii. Sau poti incerca o gama profesionala de pe site-ul Beautyspell, poti urmari si sa cumperi cand sunt reduceri mari sau promotii.
Pe de alta parte, s-ar putea sa ai o perioada grea si stresata si sa aiba legatura cu starea ta. Unii fac matreata, alti cojite, altii acnee. Nu e un mit...

Ana spunea...

Sau mai sunt unii mai putin norocosi care au si matreata, si cojite, si cosuri. That's me. Adevarul este ca nu m-am gandit la asa ceva, credeam ca e de la sampon. Cei drept m-am stresat in ultimul timp in cautarea unui loc de munca, eu sunt exceptia de la regula "doar sa nu vrei si nu gasesti de lucru". Multumesc pentru raspuns:)

adela sirghie spunea...

Aunci iti doresc din toata inima succes. Pe facebook este un grup Jobs and Barters se numeste, aveau si joburi interesante, chiar in tv, poate te inspira ceva...macar pana gasesti altceva: http://www.facebook.com/groups/336928413025632/

Ana spunea...

Multumesc frumos, Adela.

adela sirghie spunea...

Sau da-mi un mail pe adelasir at yahoo punct co punct uk si spune-mi ce cauti, din cand in cand mai aud de job-uri. poate te pot ajuta.