joi, februarie 7

Noi orizonturi

Am mai fost intrebata daca pe blogul meu se vor mai tine sau nu giveaway-uri. In principiu raspunsul este DA, insa m-am plictisit sa le planuiesc de sarbatori, la aniversara, scl si am decis ca le voi relua cand va veni un moment potrivit. Un moment potrivit pare de exemplu sa fie atingerea unei cifre rotunde de 2000 la GFC (vazuta ca o implinire frumoasa a blogului, din moment ce ne regasim zilnic, si eu si voi, in acest spatiu). In plus, giveaway-urile sunt destul de greu de organizat, ma gandesc sa nu mai fie atat de lungi, sa le fac altfel, sa premiez altfel, sa aleg altfel... ma gandesc si caut idei pentru noi orizonturi.

6 comentarii:

iri spunea...

Un giveaway fulger, care sa tina o zi si probabil nu se vor mai inscrie asa multe fete decat probabil cele care intra foarte des.

iri spunea...

Un giveaway fulger, care sa tina o zi si probabil nu se vor mai inscrie asa multe fete decat probabil cele care intra foarte des.

natty spunea...

Eu intru zilnic dar nu particip la giveaway uri cu like si fb, simt ca imi invadeaza spatiul personal, deci poate un giveaway pentru noi, cele care intram des dar nu promovam pe toate caile media blogul:)

Aurelia spunea...

Urasc intrebarea " Cine a castigat?" .Nici nu se termina concursul si hopa ....

Anonim spunea...

Si mie imi plac cele scurte. Ma rog, nu stiu cum e la tine dar pe mine inca nu m-au descoperit vanatorii de concursuri asa ca nu am foarte multe inscrieri desi organizez din cand in cand ceva ...ceva ce mie trebuie sa-mi placa neaparat. Acum de exemplu am campania cu diamantele si voucherele din 5-11 mi se pare un termen ok. Intr-adevar concursurile de 2 saptamani sunt deja prea mult.....

coco spunea...

ne place sa castigam , nu ? nu particip tot timpul la concursuri din lipsa timpului , am si castigat si nu am vazut pentru ca nu am intrat , ne mai amuzam cu domnul...noroc ! :)