vineri, februarie 8

Uichendicale si alte indragostiri: Anna Karenina

Anna Karenina este ultimul film pe care l-am vazut si marturisesc faptul ca aveam un alt orizont de asteptare. Dar e probabil vina mea, caci nu stiu vreo actrita in fata careia sa pot exclama "Ea e Anna Karenina!"  Desi pe alocuri filmul pare ca aluneca pe panta superficialitatii, aspect pe care romanul lui Tolstoi il refuza din start, cu vehementa, drama se contureaza totusi subtil, in pasi de dans, pe scena mereu schimbatoare a vietii. Daca nu ai citit cartea, daca nu ai iubit-o pe Karenina asa cum am iubit-o eu, cred ca e greu sa intelegi despre ce e  totusi vorba in film. Sau poate ca ma gandesc eu prea mult la romanul lui Tolstoi. Oricum, il recomand. Voua cum vi s-a parut?

6 comentarii:

ilda76 spunea...

Nu am vizionat filmul...Retin recomandarea si-ti multumesc!:*

Ilda
Lavender Thoughts

Unknown spunea...

Un film interesant din punctul meu de vedere, mie mi-a placut.. si sincer sunt de aceeasi parere ca si tine- nu stiu ce actrita ar juca perfect rolul Anei Karenina, ramane un mister :)

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

L-am vazut in seara aceasta. M-am uitat pana la sfarsit, dar nu pot sa spun ca mi-a placut. Bine, il si compar cu romanul care a fost printre preferatele mele.

adela sirghie spunea...

Este imposibil sa nu il compari cu romanul.
Anna este un personaj cat de cat inchegat in acest film, dar Vronsky e total neverosimil. Pare un fante de Dorobanti care vrea sa cucereasca starlete, total lipsit de sentimente si forta. Personaj de vodevil.

MissBodescu spunea...

Mie nu mi-a placut absolut deloc. L-am vazut la cinema, chiar cand aparuse, si am iesit dupa maxim jumatate de ora, si se intampla f rar sa ies de la un film. Chiar trebuie sa nu imi placa deloc.
Cand am auzit de ceva vreme ca, Keira va juca Anna Karenina, am ridicat de atunci din sprancene. Cred ca ea, ca actrita, nu e deloc potrivita pt genul asta de roluri, pt care, cred eu, trebuie o actrita mai... cu forta... in tot :)
Apoi, Jude Law ... am crezut ca va juca Vronsky... iar tanarul care a jucat Vronsky a fost fara nicio substanta...
E ok ideea de teatru vs film, nu zic nimic despre asta... dar... sa imi bagi in ochi "metafora trenului" tot la 2 min, in filmul care se numeste Anna Karenina, si se cam stie legatura dintre Anna Karenina si un tren, mi se pare foarte, dar foarte la prima mana... :(
Pacat, am iubit versiunile clasice, romanul. Dar consider experimentul nereusit, mare greseala de distributie pt cele 3 roluri principale...

adela sirghie spunea...

Eu l-am vazut subtitrat online.
Cel din 1997, cu Sophie Marceau mi-a placut mult mai mult. Este filmat in intregime in Rusia si este mult mai apropiat de litera cartii, spre usurarea mea.
Il gasiti aici-http://filmehd.net/anna-karenina-1997-filme-online.html