joi, septembrie 22

Am incercat: sampon si masca L'Occitane


Este primul si singurul sampon incercat vreodata de la L'Occitane. Nu l-am cumparat, ci l-am primit cadou in urma cu doi sau trei ani si abia ieri l-am terminat. Expira in decembrie, deci trebuia folosit de urgenta. Adevarul este ca mereu am vrut sa scriu despre el, chiar de la inceputurile blogului, dar am fost foarte nelamurita in privinta lui. Cred ca asa sunt si acum, insa mi-am propus sa scriu review-uri despre toate produsele pe care le folosesc.
Uneori samponul imi placea, alteori nu imi placea. Ceea ce nu inseamna ca uneori era mai bun si alteori mai prost, ci ca parul meu avea uneori nevoie de acest sampon, alteori nu. Uneori mi se potrivea, alteori nu mi se potrivea deloc. Mi-a placut foarte mult cum miroasea-un amestec de trei uleiuri, lavanda, angelica si muscata, adica acel miros vintage de plafar de moda veche. Este special conceput pentru par  uscat si deteriorat. Cu adevarat mi se potrivea intr-un singur moment: dupa ce imi taiam varfurile la salon. Cand varfurile incepeau sa creasca si sa se incalceasca, avea un efect dezastruos: le imbarliga si mai tare. Nu le netezea deloc, chiar daca lasam samponul sa actioneze cateva minute(asa scria pe ambalaj). Le lasa incalcite si disperate, fara nicio speranta de recuperare. Curata insa parul frumos si delicat, iar mirosul staruia doua zile, ca si cum ar fi fost "o romanta cu parfum".  Am avut si masca de stralucire din aceeasi gama si le foloseam in tandem. Daca samponul mi se parea cat de cat acceptabil, masca era mai degraba o crema mai consistenta, care nu mi-a folosit la nimic niciodata. Aplicata pe varfuri, statea asa cateva minute fara sa faca nimic. Nu am vazut niciodata vreun rezultat notabil. Principala atributie era sa confere stralucire parului, insa nu s-a evidentiat prin nimic de genul acesta. Nu l-a netezit niciodata. Prin urmare, mereu m-am gandit Doamne, ce bine ca am primit-o si nu am dat bani pe ea:) Aceasta a fost singura concluzie rezonabila la care am ajuns. Nu ingrasa parul mai mult decat orice alt sampon+balsam/masca folosite, tinand cont ca imi spal parul o data la doua zile(sau chiar zilnic). De fiecare data cand le-am folosit, a fost necesar sa aplic o picatura de ulei pentru varfuri, uneori chiar doua, altfel parul meu statea zburlit.


13 comentarii:

Pixxie spunea...

Am si eu o intrebare, ti se electrizeaza parul ? al meu este subtire si cand trec o perie prin el se ridica in sus ca la o pisica :))

adela sirghie spunea...

Se electrizeaza foate rar. Dar nu folosesc perie, ci un pieptene cu dintii rari.

Teodora spunea...

Datorita pieptanului cu dinti rari ti se separa parul in suvite? Eu folosesc un astfel de pieptan si parul mi se separa in suvite.
Pur si simplu de-a lungul zilei parul meu sta separat. Nu stiu daca din cauza pieptanului, dar parul e sanatos, l-am tuns, am grija de el, dar nu inteleg de ce se separa asa.

adela sirghie spunea...

@Teodora: nu mi se separa in suvite, nu m-am confruntat cu aceasta problema. O sa intreb un hair-stylist sa vedem ce ne raspunde:)

Teodora spunea...

Iti multumesc si chiar abia astept sa primesc un raspuns. Multumesc inca o data.

Toma Aurora spunea...

Am avut si eu samponul si mi-a placut. L-am folosit impreuna cu sora mea si ne-a tinut cam 3 luni o singura sticla- o adevarata performanta, avand in vedere ca un flacon de Wella ma tine, de regula 6 saptamani, pana se consuma.
Masca nu am incercat inca, dar ma bucur ca i-ai facut un review.

mada spunea...

eu m-am gandit ca cel mai sigur este sa testezi un sampon inainte sa il cumperi ...


asa ca am decis sa imi fac programare la coafor pt spalat pe cap+ masca pana gasesc produse care sa merite banii...

adela sirghie spunea...

@auroratoma: din pacate, eu nu stiu cat timp ar fi tinut acest sampon, l-am folosit pe parcursul a doi-trei ani, din cand in cand. A fost singurul sampon care mi-a incalcit parul, desi era plin de agenti hidratanti si uleiuri esentiale.

adela sirghie spunea...

@mada: buna idee, ce ai descoperit pana acum?

stilistele spunea...

toate produsele de la lÓccitane pe care le-am folosti mi s-au parut geniale. unele intrec cu succes celebrele branduri cu preturi de 3 ori mai mari...chair ma surprinde ca au fost atat de slabe produsele acestea...

mariana spunea...

Eu nu stiu cum este acesta,insa de cand am castigat la tine acel tratament Joico,mi-am mai cumparat sampon ,balsam si leave-in ,tot Joico si sunt tare multumita de ele

mariana spunea...

Adela,stiu ca esti impartiala,de aceea as dori sa te intreb,daca tu ai folosi pe parul tau keratina lichida.Multumesc

adela sirghie spunea...

Nu, nu am folosit niciodata si din pacate nici nu stiu pe cineva care sa fi folosit:(