duminică, septembrie 4

Dezamagiri cosmetice: oja Rimmel

Am incercat saptamana trecuta Lasting Finish de la Rimmel. Il avea o prietena, care nu il incercase si m-a atras culoarea, un rosu frumos. De multa vreme nu am mai folosit decat Opi si Alessandro, asa ca m-am bucurat mult ca pot incerca si altceva. Insa dezamagirea mea a fost totala. Oja de pe doua unghii s-a ciobit in seara aceleiasi zile, iar in dimineata urmatoare a trebuit sa le sterg cu dizolvant, aratau tare neingrijit. Nu mi-a placut deloc. Desi ieftina, mi se pare scumpa, deoarece este o oja care dureaza maxim o zi. Mentionez ca nu am spalat vase in acea zi, nu am avut nicio mareata viteje casnica, singurul lucru pe care pot da vina este tastatura computerului, dar aceasta este una foarte soft, de iMac. Am folosit base+top. Evident ca nu pot sa nu laud, in acest context OPI, diferenta mi se pare de la cer la pamant: mi-am facut unghiile miercuri (tot rosii, nuanta Vodka&Caviar), iar acum sunt absolut impecabile si stralucitoare. Si bineinteles, am folosit tastatura zilnic, am facut dus, mi-am spalat parul...

8 comentarii:

oupu spunea...

mie cu base coat si top coat imi dureaza oja de la rimmel pe unghii cam 4 zile...e singura oja de care sunt multumita, so far. pup>:D<

A spunea...

Si eu am fost dezamagita de ele. Au culori frumoase, dar calitatea este atat de proasta... Sare de pe unghii doar daca faci un dus, iar la pretul lor te astepti la mai mult.

Aayana spunea...

Mie imi place cea de la Seventeen. Au culori interesante, rezista cateva zile bune, pretul este ok.

adela sirghie spunea...

Da, si eu am vazut ca la Seventeen sunt produse bune...eu am fost foarte foarte incantata de gloss-urile lor.

adela sirghie spunea...

dar de fapt cat costa un lac de la Rimmel?

bleuciel spunea...

Eu am dat 9 lei in Carrefour. Mi-am luat 2 nuante cand aveau 1+1 gratis. Si sunt fff bune! A mai observat cineva ca dupa ce oja s-a uscat miroase a fructe?

Mie mi-a tinut aproape o saptamana. Va cred cand ziceti toate ca va tine putin, toate ojele mele ma tin cam o saptamana jumate aproape doua - o sterg ca se vad unghiile crescute :))) Deci aceasta m-a tinut mai putin.

Dar sunt multumita de ce am luat :)

Dana R. spunea...

Eu sunt fan Mavala. Au culori frumoase si la mine rezista aprox. 7 zile cu top coat Inglot. Nuantele au nume de orase, ceea ce mi se pare adorabil :D

adela sirghie spunea...

Pe mine Lasting Finish nu m-a tinut nici macar o zi. Nu mirosea decat a oja, nu cantau ingerii dupa ce m-am dat cu ea, nici a smirna nu adia prin jurul sticlutei, nu am avut nicio senzatie extrasenzoriala. Oja a sarit de pe unghie in mare graba! Nu vreau nici de la oferta, nu mai vreau deloc Rimmel. Sunt curioasa de Flormar, unde sunt si mai ieftine chiar fara oferta- si in plus iti poti alege tu nuantele pe care le vrei. Da, Flormar as incerca:)