luni, septembrie 5

NOTD cu vodka&caviar by Opi

Sigur, am incercat si galben si verde si taupe. Si bleu ciel si navy blue si jade si tulipe noir. Si merlot si rozuri intense sau prafuite. Insa nuantele de rosu sunt cele la care revin mereu, pentru ca nu le pot rezista. Vodka&Caviar este ultima nuanta care m-a atras, am redescoperit-o acum cateva zile (miercuri de fapt) -cand am fost la Shades Beauty Louge pentru mani+pedi. Pur si simplu stralucea pe raft, printre celelalte sticlute de oja. Face parte dintr-o colectie foarte veche, aparuta in urma cu cinci sau sase ani, despre colectia ruseasca este vorba, desigur.







6 comentarii:

Miu Miu spunea...

arata superb!

mariana spunea...

Oja aceasta arata extraordinar de bine!! Si eu folosesc o nuanta frumoasa de rosu si se numeste BIG APPLE RED.Este preferata mea

Camy spunea...

E foarte frumoasa culoarea!

Georgiana spunea...

Si eu o am si o ador. E pur si simplu seducatoare.

Ela spunea...

Si eu ador ojele in nunate de rosu!
Frumoase manichiura si pedichiura dar nu pot sa nu admir si altceva la aceasta postare:pandantivul acela pe care scrie Key to success,inelul turquoise si geanta plic.Sunt superbe!

Adelina Eneșca spunea...

Oja e superba! Imi place nuanta de rosu iar numele nici nu putea fi mai potrivit!