joi, septembrie 8

Jurnalul meu din toamna lui 2011-prima parte

Ultima mea vizita la Tatiana a fost pe 20 iunie si am descris AICI cum a decurs tratamentul. La final, promiteam solemn, in scris, pe acest blog, sa ajung din nou peste o luna, cum scrie la carte, insa pana pe 31 august nu am mai ajuns. Intre timp, s-a copt si s-a trecut o vara. In urma cu cativa ani, nu simteam ca e nevoie sa merg la cosmetica lunar, dar acum am impresia ca tenul meu se incarca mult mai repede. Nu cu cosuri sau cu pustule, nici vorba de asa ceva, dar simt ca tenul respira cu dificultate, iar stratul de celule moarte de la suprafata pielii se subtiaza mai greu cu toate scrub-urile si mastile folosite acasa. Sunt foarte bune tratamentele de acasa, dar mie nu imi mai sunt suficiente. Stiu toate aceste lucruri pentru ca imi cunosc foarte bine tenul si am trecut prin multe perioade agitate impreuna, de-a lungul timpului. In plus, vara aceasta mi s-au accentuat ridurile dintre sprancene-chiar daca am purtat mai mereu ochelari de soare si nu am stat deloc la soare. Poza din dreapta este marita special pentru a evidentia acest lucru. E luata in plina zi, in plin soare. Ei bine, mai toata vara eu am stat incruntata. Cred ca si Tatiana, evident exasperata de cat de incrancenata am fost pe parcursul sedintei de infrumusetare mi-a repetat de vreo zece ori sa nu mai stau incruntata. Cred totusi ca situatia se va ameliora putin in curand, iar muschii de la frunte se vor mai relaxa pe masura ce lumina toamnei va inlocui lumina puternica a verii. Daca nu si nu-ma gandesc la putin botox in acea zona, poate a venit momentul...
Ei bine, Shades Beauty Lounge are acum un nou sediu pe strada Lisabona nr 11, gasiti pe site-ul lor  harta, telefon+restul informatiilor referitoare la preturi. Tatiana m-a rasfatat cu un tratament impotriva sebumului, si din nou extractia punctelor negre a durat o ora si nu am mai avut timp pentru masajul final. Eu am avut programare marti la ea, iar tenul meu arata ca in imaginea de mai sus sambata. Nu a ramas nicio urma, nu s-a cojit nimic, fata era luminoasa si fericita. Sigur, promit ca la inceputul lunii octombrie sa imi fac programare din nou. Pretul a fost 250 lei, cu produse Thalgo si masca din fel de fel argile absorbante si linistitoare combinate la final.
Apoi, de parul meu s-a ocupat Gabriela. Sampon si masca pentru volum, tuns si uscat cu foenul(foenat se numeste, mi-a fost destul de greu sa pronunt corect la inceput) Cand aplica masca sau balsamul, Gabi face un masaj al scalpului extraordinar, as vrea sa ma spele ea in fiecare zi, am fost foarte foarte impresionata de acest talent al ei. A tuns apoi pe drept doi cm, fara nicio tresarire, fara nicio inventie. Foarte drept si foarte corect, nimic sofisticat iar pretul final a fost 65 lei.
A doua zi, miercuri dupa-amiaza, eram din nou la Beauty Lounge, pentru mani+pedi clasice, 33+40=77. Am postat AICI primul meu NOTD cu nuanta de rosu care mi-a furat privirile, cu influente rusesti, cu un nume de scena sugestiv si rascolitor-Vodka&Caviar. Am fost tot la Liliana, mi-a placut cum a lucrat data trecuta, curat si ingrijit, a impins cuticulele cu betigasul, a insistat la bataturi si m-a certat ca nu am folosit toata vara crema hidratanta:)

12 comentarii:

cosmeticstyle4u spunea...

Hello Adela,

Acum 2 zile am intrat si eu pentru prima data in Shades Beauty Lounge. Prima impresie a fost: ''woooooww'', este foarte diferit de celelalte saloane in care am intrat pana acum, este ceva aparte si lucrul acesta mi-a placut foarte mult...apoi am intrat la Tatiana cu recomandarea ta :P pentru un pensat si un vopsit sprancene.Prima impresie atunci cand am facut cunostinta cu Tatiana: ''o persoana deschisa, muncitoare si foarte atasata de ceea ce face'', mi-a vorbit despre foarte multe lucruri legate de cosmetica, mi-a spus tot ce se poate spune despre un ten mixt spre gras si mi-a spus ca ma asteapta cu mare drag si la tratamente!Dar gata cu vorba :)...dupa vreo 35 de minutele a terminat si cu ''sprancenutele'' mele care aratau haotic sau poate chiar mai rau...prima impresie atunci cand m-am uitat in oglinda: ''foarte tare frate!!!'' :), mi-au placut la nebunie desi sunt mai subtiri decat cele cu care eram eu obisnuita.Acum mi se par superbe cand le fac cu creionul sau cu putin fard, imi plac foarte mult!Nota 20 pentru Tatiana :).Saptamana viitoare o sa merg si la tratament...si poate chiar la o mani + pedi!Iti multumesc Adela pentru recomandare...te pup cu drag!

mada spunea...

cred ca o sa ma programez si eu la un masaj facial la Tatiana, simt nevoia sa ma rasfat nitel :)

Alexandra G. spunea...

botox?

adela sirghie spunea...

Daaa...botox...

Epurica spunea...

Adela, pe langa tratamentele cosmetice ai putea sa incerci si un exfoliant chimic, e muult mai eficient decat scrub-urile si asta am invatat-o pe propria piele. Dupa ce ani la randul mi-am tot agresat pielea cu tot felul de produse in speranta ca voi scapa de acnee, anul asta cateva informatii simple dar importante mi-au dat stiinta peste cap. Am incetat sa mai folosesc orice imi agresa fata (de la produse prost formulate pana la scrub-uri), am trecut pe un cleanser bland care se clateste cu apa (sa nu fie nevoie sa trag de piele cu o discheta demachianta ca sa elimin machiajul),un toner hidratant, un exfoliant chimic pe baza de bha (acid salicilic) - stiu, nu suna foarte bine, dar te asigur ca e foarte bland si rezultatele sunt wow, care m-a scapat aproape in totalitate de punctele negre, un ser cu antioxidanti si bineinteles, o crema cu spf. Cam multe produse ce-i drept, dar daca tot am gasit o formula magica pe care tenul meu o accepta (cred ca nici la 12 ani n-a aratat asa bine) asta e.
Bottom line, daca n-ai incercat deja, iti recomand cu mare drag sa incerci un exfoliant pe baza de bha (1 sau 2%). Eu am de la Paula's Choice de care sunt foarte multumita si ma tine cam un an (poate chiar mai mult) de folosire zilnica. Daca vrei as putea sa-ti dau o mostra din al meu sa vezi cum e si daca iti prieste :)
Scuze pentru roman.

adela sirghie spunea...

Din pacate eu am tenul alb si pigmentez, asadar am exclus de foarte multa vreme exfoliantele chimice. Pe de-o parte mi-au facut bine, atata vreme cat am folosit, iar pe de alta parte, din cauza lor, am cateva pete. Permanente. La fel si in cazul microdermabraziunii de la saloane: exclus pentru mine. Cele mai bune rezultate le am cu extractiile la salon...

mariana spunea...

Haideti sa va spun povestea mea reala despre riduri:
Tatal meu ,in jurul varstei de 65 de ani,incepuse sa slabeasca mult desi nimic din modul sau de viata nu justifica aceasta slabiciune fizica.
Am fost cu el,la multe spitale clinice,insa cauza tot nu o gasise nimeni;
L-am mai dus odata la Spitalul Judetean Timisoara,insa nu imi faceam sperante prea mari,si trecand cu tata pe langa un medic,pe care nu il cunosteam,m-a intrebat,nu-i asa ca omul acesta are SCLERODERMIE? Am ramas muta de uimire pentruca nu auzisem de aceasta boala.L-am intrebat ce este boala aceasta? Si imi zice: "Doamna,nu vezi ce varsta are omul aceste si nu are niciun rid?
M-am uitat mai bine la tata si intr-adevar nu numai ca nu avea niciun rid,dar pielea de pe fata era foarte intinsa,la fel si la maini si pe tot corpul!
Da,pana la urma asta era diagnosticul corect,si pielea lui incepuse sa-i stranga intreg corpul ca intr-o carapace;boala nu avea tratament si cauza nu i se cunoaste nici astazi.
Asa ca tata avea o piele ca de copil nou-nascut,insa numai el stia ce rau se simtea
Si eu am intrat la idei cand am vazut ca la 45 de ani nu aveam niciun rid,inbsa la 46 am unul la ochiul drept.Initial am vrut sa apelez la Toxina Botulinica, insa m-am razgandit deoarece atata timp cat imi stiu ridul acolo,sunt linistita ca nu am boala tatalui meu;cred ca sunt singura persoana de pe planeta care se bucura ca are riduri

adela sirghie spunea...

@Cosmeticstyle: cred ca va fi un salon cochet, dar deocamdata mai au putina treaba la reamenajare. Si eu vreau sa ajung la un aranjat de sprancene cat de curand. Ma bucur ca ti-a placut. Oricum, ma gandeam sa fac o rubrica de adrese pe blog: unde gasim cosmeticiene bune, unde gasim croitorese bune, stilisti buni, scl, asadar daca stiti, va rog sa ma anuntati:)

adela sirghie spunea...

@Mariana: da, m-ai pus pe ganduri...

mariana spunea...

Adela,boala este foarte rara,insa se poate transnite si genetic,desi,prin tot arborele genealogic studiat,pana la un anumit nivel, cam toti au decedat de infarct,inainte de a implini 70 de ani,insa nu stiu cum de tata s-a pricopsit cu ea.
Pana una-alta eu ma bucur ca nu am aceasta boala,datorita ridului.
Eu cred ca tu ai pe frunte niste spasme.Si eu am asa ,cand ma trezesc dimineata si nu am dormit bine,numai ca mi-a adus fiica-mea de pe unde a fost la stagii,un aparat foarte bun cu ultrasunete;le mai netezesc cu acela si mi se pare destul de bun

Alexandra A. spunea...

Buna Adela! multumesc pentru recomandarea aceasta, chiar ma gandesc serios sa apelez si eu la Tatiana pentru o extractie, tot incerc sa scap de punctele negre si nu prea imi iese. In rest am un ten tare dragut si curat, dar punctele negre au ramas la locul lor, in ciuda folosirii de acizi BHA. As vrea sa te intreb daca exista la acest salon si varianta de extractie simpla, nu prea imi arde sa dau 200 ron la salon, cum sunt doar studenta. Plus ca nu prea am nevoie de masti, masaje si altele...extractia simpla ma gandesc ca ar fi mai putin? Ai idee? Pe siteul lor nu pot vedea multe pagini, am incercat deja.

adela sirghie spunea...

@Sandra: Parerea mea, de-a lungul timpului, a ramasa aceeasi: nimic nu se compara cu extractia executata de o profesionista, oricat de performante ar fi produsele folosite.
Tatiana nu mai lucreaza la Shades, ci la un salon nou, deschis de curand, in zona 1 mai. Salon Sebastian se numeste. O poti intreba despre pachetele de baza personal, iata numarul ei-0767500200. Mentioneaza-i ca esti cititoarea Blogului Adelei Sirghie.
xoxo!