sâmbătă, septembrie 17

Cum imi ingrijesc unghiile

Am unghiile subtiri si moi. Nu e vina nimanui, Asa m-am nascut. Cu toate acestea, imi place sa le dau cu lac. Rosu este culoarea mea preferata, desi uneori incerc-for more fun- galben, verde, albastru, taupe, purple, tulipe noir. Dar revin la rosu (culoarea pericolului si a primejdiei!)
Am perioade in care nu imi dau unghiile cu nimic, absolut nimic, nici macar cu lac protector. Asa cred eu ca se regenereaza cel mai bine. La fel ca si parul: nu il mai vopsesti, nu il mai ondulezi...Nu rezist totusi mult cu unghii naturale si roz, ma las sedusa de diverse nuante stacojii. In perioadele de abstinenta ma trezesc ca tanjesc si suspin dupa unghii frumos lacuite, ca cei care nu mai fumeaza dupa...ultima tigara si pericolul pe care il reprezinta ea:)
Cred ca in urma cu zece ani am aflat ca dizolvantul cu acetona usuca si exfoliaza unghia. Cred ca era o perioada in care cosmetica si-a redefinit standardele. Nu am stat sa ma gandesc prea mult la ce se afla in spatele acestei afirmatii, am luat-o de buna, am cautat numai " fara acetona". Ieri dupa-amiaza am cumparat Ebelin din DM Unirea. 5,29 lei am platit pentru un flacon "Magic Summer". Nu miroase nici placut, nici rau, nici a flori, nici a padure, nici a fructe de padure nici a trandafiri...nici macar a dero, dar mie mi se pare ca miroase a acetona desi scrie mare de tot "aceton-frei". Mai erau cateva variante, dar in sticlute mai mici, care nu m-au atras, pentru ca vroiam o cantitate mai mare, care sa ma scape de aceasta grija o perioada mai lunga. Deocamdata nu am incercat acest dizolvant, l-am cumparat la recomandarea unei prietene, si vreau sa ma conving singura ca e ieftin&bun. Sau nu:)

Later edit: si pentru ca eram la DM, am mai cumparat doi buretei demachianti, pentru fata, tot  de la Ebelin, 3,99 lei, despre care am mai scris pe acest blog. Cei care se comercializeaza in Carrefour mi se par mai soft si mai potriviti pentru tenul sensibil, insa nu i-am mai vazut. Nu acestia, ci cei italienesti, de la Martini Spa Massage(pe care eu i-am gasit numai in Carrefour).

11 comentarii:

oupu spunea...

astept pareri si eu despre acest produs, si eu incerc sa evit sa mai aplic acetona pe unghii, avand exact aceeasi problema ca si tine.

Miu Miu spunea...

Eu inca mai folosesc dizolvant cu acetona dar nu imi place ca usuca foarte tare cuticulele

Anonim spunea...

aveti un mesaj de la mine pe facebook! va pup

Georgiana spunea...

Eu tocmai din motivul mentionat de Miu Miu nu mai folosesc de vreo 2 ani acetona...imi "ciufuleste" cuticulele instant orice dizolvant cu acetona si chiar imi par unghiile mai sanatoase de cand am renuntat la dizolvantele clasice.
Tot de la Ebelin folosesc si eu, cel mai mult mi-a placut cel in sticluta verde (e pentru albit unghiile ingalbenite si chiar functioneaza).

cosmeticstyle4u spunea...

eu pana acum am folosit orice tip de dizolvant...fie cu acetona, fie fara...fie scump, fie ieftin si nu am avut absolut nici un fel de pb...intr-adevar cele cu acetona usuca cuticulele iar unghiile se albesc dar eu folosesc foarte mult ulei ptr cuticule si se rezolva treaba :).O sa merg sa achizitionez si eu acest produs si revin cu pareri :*

adela sirghie spunea...

Ieri nu erau decat sticlute roz si albastre, nici urma de verde...si acestea portocalii, pe care scria ca sunt editie limitata. Cred ca m-ar fi tentat mai mult cele verzi, insa nu am vazut nici macar una...de tester. Next time:)

adela sirghie spunea...

@cosmeticstyle: si eu am folosit diverse variante. Cel mai mult mi-a placut, pana acum, Peggy Sage- dizolvantul roz, fara acetona.

Flori spunea...

Eu folosesc Oversa ca si dizolvant, e singurul care mi-e OK.
Tot de unghii moi si casante sufar si eu, mi-au trebuit multi ani sa gasesc rutina corecta de ingrijire a lor, de la care incerc sa nu ma abat nici macar un mm.
rezultatul? Unghii si de 1 cm daca le las sa creasca.
Da un semn si iti trimit pe mail, daca te intereseaza. Iti ia cam jumatate de ora la fiecare manichiura home-made, dar merita

Flori spunea...

P.S: Ebelin are acetona. Scrie pe eticheta lui, aia nemteasca. Pe aia romaneasca da, scrie ca nu are.

adela sirghie spunea...

@Flori: trebuie sa ne scrii reteta, sa o stim toate, vrei un guest-post pe blogul meu?
xoxo

Flori spunea...

Ti-am dat pe mail.
Eu iti propun sa incerci metoda si dupa 2 luni sa ne scrii rezultatele. Dar sa nu te abati deloc de la rutina :)
Mie mi-a luat un pic mai mult, veneam cu un background de unghii roase si urate de foarte multi ani, daca ai deja niste obiceiuri bune ar trebui sa mearga mult mai repede