marți, septembrie 6

NOTD: how to do it to last longer:)

Miercuri am fost la Shades Beauty Lounge pentru mani+pedi(am platit 33+40=73 lei pentru ambele, cu tot cu oja rosie pe care o vedeti in primele doua imagini) Astazi insa nu am mai fost multumita de cum arata lacul pe unghiile mele-dusuri zilnice+ spalat si parul aproape zilnic+ spalat vase, asadar am luat decizia sa indrept situatia. Nu am vrut sa dau oja jos, deoarece se mentinea destul de bine, asa ca am umplut spatiul liber de la cuticule si cele doua mici particele sarite(le veti vedea mai bine daca dati click pe foto)
Puteau sa mai reziste o zi sau doua, insa eu vroiam sa arate cat de bine posibil, aveam impresia ca de ieri si pana azi culoarea se matuise putin. Si nici nu vroiam/aveam timp de o manichiura noua.

Dupa cum am spus,  am avut initial pe ungii OPI-Vodka&Caviar, insa eu nu am aceasta nuanta si acasa. In schimb, aveam un Alessandro in rosu siam-nuanta globurilor de Craciun, pe care doream de multa vreme sa o testez. Mie nu mi se pare o greseala sa schimbi nuanta lacului in acest mod. Sa inlocuiesti un rosu cu un alt rosu, chiar si sidefat cum este acesta, mi se pare o idee buna, atata vreme cat ramai in acelasi spectru.

Intai am umplut particelele sarite:

Apoi am umplut spatiul liber de sub cuticule(care mi se parea destul de mare dupa sase zile).
Apoi am aplicat lacul intr-un singur strat, pe toata unghia.
Diferenta este vizibila mai mult in poze- in plina lumina, in plina zi, garantez ca este aproape insesizabila:
Nu am mai aplicat si top, ca sa se usuce mai repede, in poza se vede ca am atins usor si cuticulele cu lacul de la Alessandro, insa aceste mici cotoare au cazut repede, dupa ce m-am spalat de doua ori pe maini:

Alessandro no 77 este un rosu thailandez(combinatie siam: hot red, auriu si un strop mic de purple, asa l-as putea defini eu). La fel procedez si cu pedichiura, dar dupa trei saptamani, uneori chiar patru, deoarece  perioada in care unghiile de la picioare arata bine este mai indelungata, de vreo trei ori mai mare decat cea de la manichiura.

M-a secondat, ca de obicei, Ringhishpinhi, de care nu scap niciodata atunci cand am mici sesiuni de beauty, fie ca este vorba de abur facial, nail polish sau epilat definitiv:

Chiar a fost foarte atenta la toate operatiunile descrise mai sus, nu m-as mira ca intr-o buna zi sa vrea sa si scrie pe blog diverse trucuri pisicesti:)

17 comentarii:

Let's make a diva spunea...

e superb lacul de unghii,iar pisicu pare cunoscator in domeniu:))

Cupcake Splendens spunea...

Lacul de la Alessandro arata mortal!!!Chiar ca are culoarea ca si globurile de craciun.lovely.

Oana spunea...

Si eu folosesc trucul asta si chiar dureaza mai mult manichiura :).

mada spunea...

Ringhishpinhi e responsabil cu controlul calitatii :) se uita asa atent!

adela sirghie spunea...

Serios, vine si casca gura, parca ar vrea sa invete!

Nimphetamin spunea...

Minunata nunata lacului, must have de Craciun, am zis!

mariana spunea...

Lacul acesta este o minunatie;este cu mult mai frumos decat OPI
De unde se poate cumpara?
Nu am avut aceasta marca niciodata
dar imi place la nebunie

adela sirghie spunea...

@Mariana: tot de la Topline. Mie mi se pare ca seamana cu Let me entertain you de la Opi.

adela sirghie spunea...

@Mariana:sorry, cu Ali's Big Break:)

the curious duckling spunea...

Ringhi e cu siguranta deja super-experta in intretinerea "unghiutelor", ca orice felina ce se respecta :)

Anonim spunea...

Sper sa nu te superi, dar mie mi se pare ca la 3 , 4 saptamani e imposibil sa nu iti gasesti 10 minute pt a reface pedichiura (eu o fac singura si atat imi ia)

adela sirghie spunea...

@Anonim: nu ma supar, dar nu mai semna Anonim, pentru ca eu am un program si toate Anonimele intra direct la Spam. A fost o intamplare ca am vazut acest comentariu.
Dupa 3-4 saptamani pedichiura mea este perfecta, nu are nici macar un colt tocit sau sarit. Prin urmare, e suficient sa aplic inca un strat ca sa aiba un luciu frumos. Eu nu sunt atat de rapida ca tine, imi ia in jur de 45-60 minute pana o "definitivez". Si oricum , eu sunt de parere ca daca un lucru are nevoie de un simplu retus, ii faci un retus, daca trebuie sa il reinoiesti, il reinoiesti. Nu stiu cum sa spun...daca o rochie are tivul putin desfacut, iei ac si ata si cosi, nu cumperi una noua din magazin .

Annamaria spunea...

Tot voiam sa intreb, desi nu are legatura cu procesul de supraveghere al lui Ringhishpinghi asupra sesiunii de manichiura....ai mentionat ceva epilare definitiva si Ringhispinghi, iar eu am dedus ca faci epilarea definitiva acasa. Daca nu ma insel, poti sa imi dai niste detalii, te rog? Multumesc fain! :)

adela sirghie spunea...

Am cumparat din Spania un aparat de la Philips si il folosesc. E micut, dar eficient. A costat in jur de 420 euro, dar sunt de parere ca in cazul meu isi merita banii. Voi scrie un review zilele urmatoare.

Annamaria spunea...

Vai, super!!!! Astept cu sufletul la gura review-ul! Multumesc tare, tare mult, si eu ma gandesc serios la achizitionarea unui epilator definitiv, am mare nevoie.

Crina spunea...

Vai ce pisica frumoasa. Am vazut la televizor acum ceva timp o pisica cu un astfel de botic si de atunci mi-a intrat in suflet. Cati ani are a ta?
As dori sa te intreb daca se poate, ce fel de program folosesti pentru a intra Anonimi in spam? Am o prietena care are un blog (nu de beauty) si stiu ca primeste foarte multe comentarii anonime cu tot felul de reclame.

adela sirghie spunea...

Crina, pisi are cinci ani deja...nu stiu cand a trecut timpul, insa pot sa spun ca Ringhishpinghi mi-a facut viata mai frumoasa.
Spamurile le controlez de pe butonul Spam de pe Yahoo si apoi le trec si in Spam pe blog.