duminică, septembrie 25

EBELIN dizolvant fara acetona-rezultate partial satisfacatoare:(

Scriam AICI ca am cumparat acest dizolvant fara acetona si ca voi face un review dupa ce il incerc. Asadar iata primele concluzii. Curata bine si destul de ingrijit unghiile, nu lasa urme pe toata mana. Dar usuca unghia si cuticulele. Insa nu deranjant, nu excesiv, mai ales daca faci aceasta operatie seara si aplici o crema de maini si cuticule pana dimineata. Mirosul e si el oarecum suportabil. Per total, mi s-a parut bun pentru pretul pe care il are. Suspiciunea mea este insa legata de acetona, nu cred ca este "fara"-asa cum scrie pe eticheta. E imposibil sa miroasa a acetona si sa nu contina acest ingredient, nu credeti? Cum spunea una dintre cititoarele mele... cinci lei dai, cinci lei...ai:)
Repet: dizolvantul acesta e bun, dar convingerea mea este ca da, chiar are acetona. Poate nu atat de mult cat un produs care are trecut acest ingredient, insa o cantitate deloc neglijabila totusi.
Il voi folosi pana la final, insa nu il voi recumpara, pentru ca eu caut unul fara acetona. 100% fara acetona:)
Dar oare exista? Sau e vreo pacaleala cu ingredientele de pe verso si nu cunostem noi denumirile? Daca printre cititoarele mele se afla vreo chimista, o rugam sa ne indrume in acest hatis al marketingului in care ne-am prins urechile...

19 comentarii:

Adelina Eneșca spunea...

Si eu am acest dizolvant pt unghii si am fost relativ multumita de el luand in considerare pretul. La fel ca si tine, mi-e greu sa cred ca nu are acetona. Am mai patit cu unele dizolvante la fel. Pe etichete scria ca e fara acetona dar mirosul ma facea sa cred contrariul.

adela sirghie spunea...

Exact. Eu l-am luat pentru ca scria ca e fara acetona. Mi se pare ok ca dizolvant, dar nu o sa il mai cumpar, eu chiar caut unul fara acetona...

Sadie spunea...

Eu mi-am luat varianta pe galben si m-a frapat, la fel mirosul de acetona. In afara de asta, s-a "topit" repede pentru ca nu se inchidea bine sticluta si a curs din ea... Cand am deschis sertarul unde era depozitata mi-a cazut nasul!

adela sirghie spunea...

Eu am plasat dizolvantul intr-un recipient mai sofisticat, inca din prima seara, ca sa nu fie probleme.

alina eugenia spunea...

daca vrei un dizolvant bun pentru unghii iti recomand pe cel de la avon, are 150 de ml si iti ajunge mult timp. bine, depinde si cat de mult iti faci unghiile, mie imi ajunge unul dela avon cam 6 luni, deci cam 2 pe an. in a doua parte a anului recunosc ca nu-l mai folosesc pentru ca unghiile de la picioare nu le mai fac (vine frigul si nu mai purtam incaltaminte deschisa ca sa se vada oja draguta) iar la maini eu nu ma prea fac (cam o data la 2-3 saptamani, ca nu vreau sa-mi ingalbeneasca unghiile de la atata oja). pretul acestui dizolvant de la avon este cam de 12 lei (il iau cand este la reducere) si vreau sa-ti spun ca sunt foarte multumita de el.

Lili spunea...

Dar dizolvantul Peggy Sage ce pret are? Acela miroase a acetona? Mie mi se usuca cuticulele de la acetona si unghiile mi se albesc.

Raluca spunea...

eu nu am inteles niciodata cum pot astia sa treaca pe etichete ceva si defapt produsul sa contina altceva.....ma revolta lucrurile astea...acum poate bat eu campii dar chiar sunt revoltata....si e valabil de la mancare pana la cosmentice....RUSINE

adela sirghie spunea...

@Lili: nu mai tin minte ce pret avea din pacate, dar nu era tocmai ieftin...insa nu mirosea deloc a acetona.

El Kryss spunea...

ai scris demachiant fara acetona :P :*

adela sirghie spunea...

Multumesc multumesc! Ce bine ca mi-ai spus, ramanea asa ciudat:)

stilistele spunea...

nu l-am incercat pe acesta, insa momentan am gasit un dizolvant de la Farmec 2 in 1 cu intaritor, care chiar mi se pare ca hraneste unghiile si nu le usuca deloc....e drept ca are acetona, dar pana acum nu am gasit niciunul fara acetona care sa ma multumeasca. Pana acum.

Libelula spunea...

Kallos Nail Colour Remover! Chiar nu are acetona, este pe baza de ulei. Si mirosul de lamaie nu e neplacut deloc. Eu am dat 5 lei pe el. M-a deranjat doar ambalajul, care, la contactul cu degetele mele pline de dizolvant, a inceput sa se decoloreze si culoarea a ajuns in palmele mele.

Madalina T spunea...

Eu folosesc si sunt ft multumita de Dizolvantul intaritor ptr unghii 2 in 1 de la Farmec si de cel de la Oversa.Cel de la Farmec are acetona dar miroase ft frumos si nu-mi usuca unghiile ( nu se albesc) iar cel Oversa este fara acetona(ingrediente:ethylacetate,alcohol denat,aqua,caprylic/capric triglyceride), nu stiu exact ce inseamna acel "ethylacetate"

oupu spunea...

si eu sunt foarte curioasa cate din dizolvantele pentru unghii care "nu au acetone" chiar NU AU ACETONA!

Mihaela spunea...

Am si eu unul Oversa, de care sunt multumita, dar contine acetona. Nu stiu daca exista varianta si fara acetona.

ana spunea...

eu am un dizolvant sephora pe care scrie fara acetona si miroase ingrozitor a acetona.. deci nu stiu ce sa mai cred

adela sirghie spunea...

@Ana: daca miroase a acetona, atunci sigur are acetona, chiar daca e de la Sephora. Daca nu mirosea a acetona, atunci avea sanse mari sa nu aiba:)

MooNy spunea...

Cei de la Kallos au dizolvant pe baza de uleiuri, miroase a esenta de portocale foarte subtil. Cuticulele raman moi si pufoase, unghiile curatate. Timpul de curatare se cam dubleaza ca la o acetona, dar compenseaza mult ceea ce primesti :)

Camelia spunea...

Eu folosesc dizolvantul fara acetona Peggy Sage atat pentru unghiile naturale cat si pentru unghiile puse cu gel. Ma spal foarte bine pe maini dupa demachiere si ma dau cuo crema hidratanta,masand bine si cuticula. Ulterior degresez si abia apoi aplic lacul....asa unghia o mentin cat de cat sanatoasa si nu afectez prea tare nici cuticula.
In ceea ce priveste ingalbenirea unghiei din cauza ojei,intotdeauna aplic o baza,un strat de lac protector,apoi oja.