joi, septembrie 29

Jurnalul meu din toamna lui 2011-a treia parte


The day after-A doua zi de dupa ziua mea:)

Nu stiu daca ati observat, dar a doua zi de dupa ziua ta pare mereu o zi trista. Nu pentru ca este o zi trista, ci pentru ca o compari cu cea de dinaintea ei, in care ai fost nelinistita, agitata, dar fericita, sarbatorita, sunata, felicitata. In care poate ai facut lucruri pe care nu le faci in fiecare zi. In care ti-ai permis mai multe si ti s-a dat voie. Ai avut aprobare si dezlegare la mai toate nebuniile care ti-au trecut si ti-au explodat prin cap. In care ai asteptat si ai si primit cadouri, flori, cuvinte frumoase de la prieteni. Tot ce era de dat- s-a dat, toate cate erau de zis- s-au zis.
Cam asa stau lucrurile: doua pe fata, doua pe dos, punct terminus.
Nu, nu sunt trista, departe de mine acest gand-dar nu sunt nici pe departe atat de vesela si luminoasa ca ieri.
E vorba de sindromul "the day after"-cine oare nu l-a experimentat?

12 comentarii:

Zuzele spunea...

La muuuuuuuuuulti ani!!!!!!!!!!! Sa fii fericita, sanatoasa si voioasaaaaaaaaa!!! :*
PS: te simti mai bine acum?:))

Iulia Halatz spunea...

Don"t tell me..e lipsita de forfota de dinaintea zilei de nastere si nebunia placuta a zilei in sine..

Iulia Halatz spunea...

La multi ani inca o data...cu drag, J

adela sirghie spunea...

Ah, ok, vad ca incep sa strang ceva compasiune...da, cred e mai bine cand vezi scris negru pe alb ca si altii au simtit aceleasi lucruri:)

Monica - Pisica albastra spunea...

La multi ani, Adela!!! Muuulta fericire, sanatate si rasfat!

Uite, noi te felicitam si azi ca sa semene ziua de azi macar putin mai mult cu cea de ieri! :)

LAura spunea...

Asa e. Asta am simtit si eu acum o luna si ma gandeam ca anul asta nu va mai fi asa, dar a fost:)

mada spunea...

La multi ani, Adela:)
si eu sufar de sindromul asta inca de mica ... mereu eram trista dupa ziua mea, dupa ce treceau Craciunul si Revelionul ...

adela sirghie spunea...

Nu, la mine tensiunile apar doar in jurul zilei mele de nastere.

Georgiana spunea...

La multi ani, Adela! :)

Anonim spunea...

La Multi Ani, Adela! Viata lunga, frumoasa si cu griji putine putine de tot sa ai!

Eu te inteleg, anul asta am schimbat prefixul, vrei sa-ti zic ce a fost in capul meu? Ha, mai bine nu:))

Incerc marea cu degetul : sa stii ca cei care isi fac timp sa te felicite si sa iti faca un cadou frumos , sunt acolo permanent pentru tine. Chiar si a doua zi dupa :)

Cu drag, Claudia

mariana spunea...

Eu ti-am mai spus 'La Multi Ani!'si la mine nu s-a manifestat asta pentruca noi de obicei ne sarbatorim zilele de nastere,acasa,si petrecerea se termina pe la 5-6 dimineata;a doua zi avem de strans,de spalat,de facut curat,de mers la erviciu (in sanatate bolnavul nu tine seama ca a fost ziua ta sau ca te-ai culcat la ora 6);facand atatea lucruri ,ne mai si distram-cand mai vedem ce a mai ramas prin farfurii,mai si discutam,etc.In concluzie,nu se manifesta sindromul acesta pentruca nu avem timp sa-i dam atentie.
Facem asta cam de 25 de ani,in care avem de sarbatorit Sfinte Marii,Dragobetele,ziua fetei noastre,ziua mea ,a sotului meu,ziua in care ne-am casatorit.Ar fi cam multe zile triste daca am avea timp sa ne gandim la ce ar fi dupa...
Dimpotriva cand terminam,ne gandim cum sa fie urmatoarea,Cam asa este la noi.
Insa sa stii Adela,ca noi suntem cu tine si a doua zi si urmatoarea,si urmatoarea,etc

Oana spunea...

La multi ani!
Pentru mine THE day = stress enorm, ziua de dupa - trai si viata :D.