luni, septembrie 12

Elisabetta Canalis pentru PETA-[un studiu nu prea aprofundat]

Frumoasa italianca spune ca mai degraba s-ar plimba dezbracata decat sa poarte blana-in ultima campanie Peta. Sigur, e frumos si nobil. Insa de fiecare data m-am intrebat de ce oare se vorbeste numai despre blana? De ce e mai trendy sa spui despre blana, un produs de ultimate luxury si sa uiti de genti, pantofi, cizme, portofele...toate din piele.
Nu am nicio blana, nu am avut niciodata, dar am genti, cizme, pantofi, curele...toate fabricate din piele. Eu cred ca vina este aceeasi. Crima e aceeasi. E ca si cum as avea cateva blanuri in sifonier.

5 comentarii:

Lestie spunea...

Din cate stiu, pielea care este procesata pentru incaltaminte, genti & co este colectata de la animale care au murit. Dar nu as vrea sa vorbesc prostii, doar am vazut ceva de genu intr-o emisiune pe Discovery.

Anonim spunea...

Foarte buna remarca, Adela ! Uita toti de pielarii si de pene. Pana si vegetarienii care deplang sacrificarea anumalului pentru carnita. :(

Si separat de PETA, Elisabeta nu mi se pare a fi frumoasa. Are trasaturi masculine si dure.

Claudia

Just_Me spunea...

Ai dreptate, Adela. Tot ce este din piele este, pana la urma tot din animale. O vazusem pe Lili Sandu acu' ceva vreme plangandu-se ca ea nu mai consuma carne ca ii este mila de animalele si pasarile sacrificate ca sa ne facem noi poftele in timp ce purta pantofi de piele (designerul respectiv clar nu face de piele ecologica). Imi pare rau ca nu mia gasesc filmuletul dar...marea majoritate a vegetarienilor procedeaza la fel. Nu mananca, carne, dar poarta piele.
Te pup :*

Ana spunea...

Ai dreptate. Chiar am observat mai demult acest lucru.
Am o intrebare: stiu ca se spune ca atunci cand iti speli parul des se ingrasa mai repede. tu ce crezi? des adica la 2 zile.

adela sirghie spunea...

@Ana; parerile sunt impartite. Dermatologii spun ca nu e bine sa il speli zilnic, dar hairsylist-ii sustin ca daca stai cu el murdar, plin de praf si sebum e gresit. Mie imi place sa fiu curata si il spal zilnic sau la doua zile.In acest fel evit ca parul cu sebum, praf si murdarie sa imi atinga si sa irite fata si sa duca la aparita de cosuri. l-am spalat des toata viata.