miercuri, septembrie 21

Micuta(si draguta) rochie neagra [elogiu]

Blue is the new black
Green is the new black...
Orange is the new black...
In fine, acestea nu sunt, in ochii mei, decat titluri menite sa atraga atentia si sa fortifice pozitia dominanta a negrului. Regina incontestabila mi s-a parut intotdeauna micuta si draguta rochie neagra. Nu vreau sa aduc in discutie argumentele comune: ca se potriveste la orice sau ca nu dai gres niciodata cu ea, vreau sa spun ca daca nu o ai, ii simti lipsa. Acut. Rochita neagra, jeans-ii, camasa alba, iata un trio de exceptie, pe care nu il poti evita.
Fantastica mi se pare de fapt capacitatea micutei si dragutei rochii negre de a rezista in timp. De a rezista tuturor modelor, crizelor si tuturor intemperiilor. Prima oara cand am inteles ce e cu rochia neagra si am fost sedusa de magia ei nelimitata a fost cand am citit Anna Karenina. La bal, cand Vronski se indragosteste de ea, Anna poarta rochia cea neagra.
Eleganta desavarsita, nemuritoare...

4 comentarii:

Federova spunea...

..dar ce pantofi :X

mariana spunea...

Rochia neagra va ramane REGINA vesnica si incontestabila a elegantei in moda din toata lumea.
Nu cred ca va putea fi detronata vreodata

Camelia Andrasescu spunea...

Trebuie sa recunosc ca eu nu va impartasesc entuziasmul pentru rochia neagra , pentru negru in general...
I garderoba mea nu a existat si cred acum ca nu va exista nici o rochie neagra. Pur si simplu mi se pare ca nu mi se potriveste deloc acesta non-culoare , ca ma imbatraneste si trebuie sa spun ca hainele negre ma deprima foarte tare.

Natural spunea...

I-am adus si eu un mic elogiu in Blog and roll 52. Spor!