vineri, septembrie 2

How to do it: messy bun

O data la doua zile port parul in a messy way: ponytail sau french bun. Este vorba de acele zile in care nu imi spal parul(regula fiind zilnic sau o zi da una nu, dupa timpul pe care il am si starea parului). Nu am o tehnica anume, dar este extrem de simplu: ridic parul in varful capului, il rasucesc, il prind in elastic, prind coada lejer in jurul elasticului- in asa fel incat sa nu se vada nimic el, fixez cu doua agrafe, apoi potolesc suvite sau dimpotriva, le scot si mai mult in evidenta-in a very pretty way. Deranjul e minim, efectul e maxim: nici macar nu trebuie sa piepteni parul, daca e putin incalcit, "iese" chiar mai bine. Daca nu esti multumita de cum ti-a iesit, desfa parul si joaca-te cu el pana reusesti. Daca cocul sta prea cuminte si prea strans, desfa suvitele cu degetele. Daca suvitele nu stau cum vrei tu, fixeaza-le cu mai multe agrafe. Dupa ce obtii putina experienta, timpul necesar nu va depasi doua minute.

poze de aici

9 comentarii:

Toma Aurora spunea...

Si eu imi prind mereu un motz in acest fel. Nu stiu de ce, dar nu mereu imi ies bine...dar si cand imi iese, parca nu l-as mai desface cateva zile :))

Let's make a diva spunea...

si eu apelez la aceasta metoda in zilele in care n am chefde el,nici mcar sa l pieptan:))parca cu cat e mai "dezordonat"cu atat arata mai bine:D

bebeiusha spunea...

acelasi lucru il fac si eu cand e murdar si nu am timp sa-l spal. e cea mai simpla metoda. si mi se pare ca cu cat este mai dezordonat/ciufulit e mai fain.

Doda spunea...

arata super :D:D:D

Ema, Brasov spunea...

Imi place! :)

Lavi spunea...

iti iese si cu lungimea ta de par? eu am parul cam tot asa de lung ca al tau dar mi se pare prea scurt pt freza asta. Da-mi niste tipsuri cum sa iasa la aceasta lungime.:D

adela sirghie spunea...

@Lavi: da, imi iese foarte bine. Faci coada de cal, rasucesti parul in jurul elasticului, apoi scoti suvitele putin din stransoare, ca pe petalele de floare si fixezi cu agrafe. Trebuie sa te joci cu parul, sa il convingi sa participe la aceasta aiureala si nicidecum sa nu il iei prea in serios:)
Sa imi spui daca ai reusit.

Lavi spunea...

Hey Adela, ieri si alataieri am purtat numai messy bun :D. Mi-a iesit foarte usor, cred ca greaseam ca il strangeam prea tare si arata prea a coc de bunica, l-am ciufulit putin inainte de a incepe si am pus o idee de fixativ sa fie mai aspru si dupa aceea a iesit foarte usor urmand indicatiile tale. Thanx :*

Vale spunea...

i love it!