joi, septembrie 29

Pantone fall 2011


A trecut intai o boare, pe deasupra viilor...
si a lasat in urma culorile fascinante ale acestei toamne. Personal, sunt indragostita de DEEP TEAL,  care merge perfect cu unghiile rosii la care nu pot renunta, fie vara, fie iarna, fie plaiu' foii, fie zi cu soare si cu iarba mare...

Propuneri si ilustratii: Pantone:)
Cateva explicatii:

Bamboo, un galben verzui:
Emberglow, un rosu stralucitor, dar cuminte:


Honeysuckle, culoarea anului 2011, aici intr-o interpretare tomnatica:
Phlox, un purple intens ca in Purple Rain:


Cedar- verde clasic, nici prea inchis, nici prea deschis:

Deep Teal(my fav!)-verdele albastru sau albastru verzui:
 Cofee Liquer- maro inchis:


Nougat, un maro spre nude, care mi se pare splendid alaturat unui verde smarald:
 Orchid Hush, culoarea orhideelor, evident:

 Quarry: bleu pal spre gri


Pantone va anunta in luna decembrie culoarea anului 2012, si atunci vom avea confirmarea daca nuanta MINT, cum cred eu, va avea suprematia:)
Insa important este sa intelegem ca acestea sunt tendinte, nimeni nu impune de fapt culorile pe care sa le purtam. De exemplu, nimeni nu spune nimic despre negru, dar toata lumea il poarta. Sau 99,99%din fetele pe care le cunosc eu poarta negru in mod frecvent. Nu stiu daca e bine, nici daca e rau, dar pur si simplu asa stau lucrurile.

2 comentarii:

cojia spunea...

Toamna aceasta ni se propun cele mai faine culori din ultimii ani.. :)

mariana spunea...

Mie imi place culoarea verde-menta si culoarea frunzelor ruginii(nu imi vine acuma cum se numeste)