marți, septembrie 27

Jurnalul meu din toamna lui 2011-a doua parte [FLARE JEANS]

Cred ca in acest moment nu exista niciun model de jeans care sa fie "out-of-fashion". Se poarta si leggins si slim cut si boot cut si cei inchisi jos cu fermoar. Si cei albi si cei de culoarea cernelii, si cei rupti si stilul boyfriend si cei shimmery. Roz, verzi, burgundy, galbeni sau mint, orice iti place si iti vine bine. Insa eu am o slabiciune pentru flare jeans. I-am cumparat in vara din Palma de Mallorca, de la J brand, modelul Lovestory, dar nu mi-am imaginat ca or sa imi placa atat de mult incat sa vreau sa ii iau de fiecare data cand deschid dulapul. Credeam ca am o perioada "70, dar nu banuiam ca va fi atat de acuta. Nu ma vedeam imbracandu-ma atat de des exact asa cum o facea mama mea cu patruzeci de ani in urma. Trebuie sa recunosc faptul ca pe mine flare jeans m-au luat prin surprindere. Initial, nici nu eram foarte sigura ca ii voi cumpara. I-am probat de vreo trei ori si tot nu am fost foarte convinsa. la final, am avut o sclipire si i-am cumparat. Ei bine, daca ma intrebati acum, cred ca sunt piesa mea de rezistenta pentru Fall2011. Cu mare greutate ma hotarasc sa iau si alti jeans din dulap, atat de mult imi plac. Cand deschid dulapul, cu greu mai vad si altceva. In fiecare sezon am cate o fixatie. Anul trecut au fost pantalonii scurti din denim. La fel, nu concepeam decat cu mare greutate sa plec din casa fara ei.
Eu am cumparat unii de culoarea cernelii, insa imi dau seama ca as mai vrea o pereche, mai deschisi. Daca tot nu mai vad altceva in dulapul meu decat flare jeans, macar sa am de schimb:)
La Zara au-cred eu, copia perfecta dupa Lovestory.

3 comentarii:

Federova spunea...

Si mie imi plac si te inteleg...asa mi-a ramas gandul la o pereche, nush unde mai gasesc eu ca aia si ma oftic toata ca nu i-am cumparat atunci..

coco spunea...

adevarul ca sunt cea mai salvatoare..daca pot spune asa... piesa din sifonier !

adela sirghie spunea...

Da, chiar sunt "piesa".