luni, septembrie 19

Wind of change...


Ritualul meu de beauty a cunoscut cateva schimbari majore in ultimul an.
1 Daca anul trecut ma parfumam destul de generos-in spatele urechilor si la incheieturile mainilor, in urma unei intoxicatii cu parfumul Michael Kors, petrecuta in luna ianuarie, am ramas cu o sensibilitate care inca nu s-a vindecat si in acest moment nu pot sa mai parfumez decat incheietura mainii stangi. Atat. Uneori nici nu ma mai parfumez, lucru de neimaginat inainte de acest nefericit eveniment, despre care am povestit pe larg AICI
2. Nu am mai cumparat lotiune tonica, ma spal cu ceaiuri. De obicei seara fac ceai de musetel sau rozmarin cu care ma spal pe fata. Ce ramane, pun in frigider si folosesc a doua zi dimineata. In mod normal, tine doua-trei zile, dar mie mi se pare ca proaspat are efect mai bun
3 Merg mai des la cosmetica. Nu lunar, asa cum mi-am propus, dar mult mai des decat in anii anteriori, cand mergeam mai mult la masaje si la tratamente fara extractie. Simt nevoia sa merg lunar, lucru iarasi oarecum neobisnuit, dar stiu ca acum e nevoie si niciodata nu m-am inselat in privinta tenului meu. Sunt norocoasa ca am invatat sa ii anticipez hachitele.
4 Nu mai folosesc deloc crema pe timpul noptii. Dupa ce ma spal cu ceaiul de rozmarin, tapotez cu un prosop de hartie mai gros(cel asa- numit "de bucatarie") iar dimineata, tenul este mai luminos si fara sebum. Daca simt ca e prea putina hidratare, mastile aplicate o data la doua-trei zile ajuta mult si suplineasc faptul ca pe timpul noptii imi vaduvesc tenul de crema.
5 Am reinceput sa includ sportul in program.

8 comentarii:

Gabriela spunea...

Foarte frumos, Adela!

Pup

ABeautyTale spunea...

michael kors e parfumul meu preferat. sunt obsedata de el si nici ca mai folosesc altul. imi pare rau ca ai avut asemenea reactie la el...

adela sirghie spunea...

Da, a fost rau de tot, nu mi-am putut imagina asa ceva...

mada spunea...

si eu am impresia ca tenul e mai luminos si fresh daca nu ma dau cu crema seara .. in general aplic crema doar cand ma spal pe fata cu sapun / gel demachiant si ramane pielea un pic uscata dupa ...

Anonim spunea...

Anca

Cu acest ceai te speli pe fata sau doar iti tamponezi fata?
Multumesc anticipat pentru raspuns.

adela sirghie spunea...

Ma spal pur si simplu. Ca si cum m-as spala cu apa si sapun.

Butterfly spunea...

Bine ca mi-ai amintit de ceaiul de rozmarin, nu mi-am mai facut demult...Pup!

Sigina spunea...

felicitari pentru schimbare :) m-am gandit si eu la ceaiul de musetel. eu am momente si momente, cand folosesc cosmeticele, cand variante bio si naturale.