duminică, septembrie 4

OOTD + messy bun by Adela Sirghie:)

Inca de cand am scris prima oara despre messy bun, am vrut sa fac poze si abia astazi am reusit. Nu este neaparat un messy bun a la carte, este o combinatie intre ponytail si messy bun(dar regula acestul fel de a-ti aranja parul pare sa fie in continua miscare si dezvoltare, deci inovatia personala joaca cel mai important si vesel rol cu putinta). Initial am vrut sa fac un messy bun clasic, demonstrativ, insa mi-a placut cum arata parul si in loc sa il rasucesc inca o data in jurul ...cozii si sa il micsorez, am preferat sa il las asa, putin mai lejer. Daca aveti parul prea moale, puteti sa il tapati putin si sa adaugati si fixativ pentru un efect mai spectaculos.


















I am wearing:

J Brand jeans
Stefanel tee
cocktail ring
Stefanel white belt
Chanel red bag
La Perla sandals
pandant from Dulapiorul parfumat al Adelei

Nails(mani+pedi)Vodka&Caviar - Opi
By Terry Sheer Cream Blush(used for cheeks&eyes)
By Terry foundation Light Expert(used for face&eyes)
Dior 5Couleurs eyeshadow compact no 610
Baume de Rose by Terry


19 comentarii:

Maria Manea spunea...

Adelle,I love your pants!

adela sirghie spunea...

Da, si mie:) Cand i-am cumparat, nu am ccrezut ca ii voi purta atat de des, dar de cand i-am incercat prima oara, parca au disparut toti jeans-ii din dulap, nu ii mai vad decat pe acestia.

Cupcake Splendens spunea...

messy bun-ul ti-a iesit extraordinar!esti superba:D

Miuri spunea...

imi place, in plus jeansii arata super pe tine :)

Alexandra A. spunea...

Arati ASA de bine! De fiecare data cand postezi vreo poza cu tine si tinutele tale imi vine asta in minte, de data asta doar m-am gandit sa-ti si spun. Imi plac tinutele tale si stilul tau personal asa frumos, elegant si curat. Te admir mult si iti marturisesc, multe fete de 20 de ani si-ar dori sa arate ca tine. Felicitari din suflet pentru felul in care ai grija de tine.

Ema, Brasov spunea...

Ca intotdeauna - o prezenta placuta :) :*

Lavi spunea...

Adela, arati foarte bine. Mi-ar placea sa scri putin si despre regimul alimentar pe care il adopti, ce mananci, ce eviti ...Mersi. Te pup

Monica - Pisica albastra spunea...

iti marturisesc ca asta e lookul meu preferat de pana acum!
blugii sunt absolut superbi, iar tricoul usor asimetric si larg e purrrfect!
toate se combina si se armonizeaza perfect! love it!

stilistele spunea...

foarte fain bun-ul, iti vine superb!

Anonim spunea...

Iti sta minunat cu parul prins!
Si culoarea gentii este su-per-ba! O ador.

Claudia

adela sirghie spunea...

multumesc frumos tuturor!

adela sirghie spunea...

@Lavi: am mai scris despre alimentatia sanatoasa, dar mai sunt multe de spus, promit sa revin cu amanunte.
xoxo!

mariana spunea...

Woow,ce bine te mentii,Adela?
Pacat ca multe dintre noi(printre care ma numar,bineinteles)bu stim sa avem atata grija,sa aratam asa de bine!!!

Ela spunea...

Love this casual outfit!Pantofii sunt tare draguri iar coafura tinereasca,fresh si zapacita,just how I like it!

Nimphetamin spunea...

Superba! Imi place tot tot tot!

Annamaria spunea...

Ma gandesc foarte serios sa te rapesc si sa te inchid intr-un castel :D...

adela sirghie spunea...

ce frumos, vreau!!!

Annamaria spunea...

Are you sure? :D Ai voie sa iei cu tine doar boieroaicele, un jardin sur le toit si o geanta chanel....bine, hai....fie...sunt mai mult decat generoasa...si o hermes kelly

adela sirghie spunea...

let's party!