sâmbătă, decembrie 11

Dezamagiri cosmetice: bureteii demachianti de sub sigla Carrefour

6,75 Ron am dat pe trei buretei demachianti cumparati de la Carrefour(si sub sigla lor, deci nu stiu cine este producatorul oficial, desi pe eticheta scrie Made in Italia). Sunt exact ca in imaginea din dreapta.
Spugnette per la pulizia del viso se numesc, iar eu am ales varianta "delicate".
In magazin, cand i-am cumparat, am citit bine eticheta "Carrefour prezinta o linie de produse realizate din fibre naturale si bureti hidrofili pentru pastrarea pielii tinere si fine. Buretii Carreffour sunt ideali pentru aplicarea sau indepartarea machiajului. Spalati dupa fiecare utilizare, pentru a deveni ca noi:)- ei, aici eu cred ca nu au gasit alta rima!!!

Concluzia: nu am vazut bureti mai inutili ca acestia. Nu numai ca nu sunt delicati, dar ma si zgarie pe fata, nu retin suficienta apa in ei pentru a demachia, lucruri care ii fac extrem de antipatici. Cred ca o sa incerc sa ii folosesc la vase sau la spalat chiuveta, pe suprafete mici.
Realmente sunt niste buretei ordinari, vanduti ca si cum ar fi potriviti pentru fata.
Am fost tare dezamagita, pentru ca initial, cand i-am vazut, ma bucurasem ca o sa incerc ceva nou.

Later edit: precizez ca folosesc astfel de buretei de 15 ani, pentru ca mi se pare ca numai asa se indeparteaza corect machiajul si impuritatile de pe tenul meu gras.
Ii spal inainte si dupa folosire, cu gel de maini, ca sa fie moi, curati  si placuti. Si ii schimb des.

30 de comentarii:

Ema, Brasov spunea...

Adela zi-mi, te rog, un produs de calitate sigla Carrefour. Eu inca nu-l stiu...
Nici macar pungile menajere.

Andreea spunea...

Imi pare rau Adela...
Oricum are dreptate Ema,nici eu nu stiu sa fi luat ceva de la ei bun cu adevarat...

Pupici!

Zuzele spunea...

Ti-ai gasit si tu ce sa cumperi :)))

adela sirghie spunea...

Mie nu mi-a trecut prin cap, recunosc, nu stiam ca au asa mizerii pe rafturi sub sigla lor, pentru ca de obicei nu prea merg la Carrefour. Nici nu am prea luat multe lucruri de acolo.

adela sirghie spunea...

Special dupa buretei m-am dus, serios! Nu mai aveam si imi place sa ii schimb des.

Zuzele spunea...

Pai e marca cea mai ieftina, iar in acest caz, cea mai proasta! La Carrefour au Marca 1 sau Carrefour, iar la Cora e Winny...:)

adela sirghie spunea...

Zuzix, uite un calcul:

3 buretei Carrefour=6,75 Ron
4 buretei Martini masage(cei mai buni, preferatii mei)=8,65
Deci erau la fel de scumpi ca marca cea mai buna si mai scumpa.

Norocul a fost ca mi-am cumparat si din cei din care luam eu de obicei, desi la un moment dat vroiam sa iau numai Carrefour, gandindu-ma saraca de mine, ca e imposibil sa mai faci buretei nasoi in ziua de azi.

adela sirghie spunea...

Evident, nu este o suma mare, dar de banii acestia mai bine faceam fericite matzele de pe strada mea:)
In schimb, am dat banii degeaba la Carrefour.

DeliasBeautyBlog spunea...

Eu am gasit un produs bun marca Carrefour:un ser ptr netezirea parului si stralucire.Dupa ce il indrept cu placa imi face parul super.
Eu l-am luat ptr ca s-a intamplat sa fie singurul de acest gen,ptr ca altfel nici nu ma atingeam de el.
Din experienta mea anterioara stiu ca produsele marca Carrefour nu prea sunt bune.
Dupa experienta ta...clar...nu o sa incerc nimic nou marca Carrefour!

Anonim spunea...

@Ema Bv, eu am descoperit un dezinfectant foarte bun sub sigla Carrefour. Nici mie nu mi-a venit sa cred.

Anonim spunea...

Intotdeauna am folosit discuri demachiante. Mi s-au parut mai pratice.
offtopic: vreau sa-mi cumpar un gel demachiant iwostin(stiu ca nu ai folosit nimic din gama asta) , ce mi-a ridicat un semn al intrebarii a fost ca pe net scrie ca are pH acid.E un lucru bun sau rau?:))Sincer chiar nu stiu..Eu am tenul mixt si m-am gandit sa incerc si altceva..Cu drag,Teodora(pe care ai ajutat-o mai demuuult cu samponul YtC)

Vasile spunea...

ieri am fost in Cora si am vazut niste chestii din astea ,erau mai multe modele,chiar ma batea gandul sa iau unul.Ma gandesc ca acel burete-castravete e mai bun fiind 100% natural.Asta e bun la baie ,nu stiu daca e pt demachiere.

adela sirghie spunea...

Am uitat sa spun in postare:nu mi se pare deloc natural buretelul de la Carrefour, mi se pare un fel de plastic ordinar. Dar Martini Massage sunt bune si naturale.

Alexandra spunea...

si pe cei de la martini massage de unde ii iei?

adela sirghie spunea...

Tot de acolo. Sunt in acelasi loc, la raionul de cosmetice. E un display mare cu multi bureti, mari, mici, mijlocii.

Eliza spunea...

Si cum procedezi?
Aplici demachiantul cu degetele masezi si apoi indepartezi cu ajutorul buretelui (dupa care il speli) ?
Chiar vroiam sa te intreb care e ritualul tau de beauty dimineata? folosesti apa termala...etc...pana la machiaj ma refer.

adela sirghie spunea...

@Teo: sigur, te tin minte:)
un ph echilibrat al pelii este cel la nivelul de 5,5.
Scria vreun numar pe gelul de la Iwostin. Toate au ph acid, dar au valori diferite.

adela sirghie spunea...

@Eliza: exact, asa procedez si masez cu buretelul umed. Un mic masaj e esential pentru mine. Spal buretelul si inainte si dupa ce il folosesc. Apoi lotiune tonica+crema. Daca nu am lotiune tonica, folosesc apa termala sau ceai de rozmarin, musetel, galbenele...
Nimic spectaculos, dar foarte constiincios:)

iguanitza spunea...

Deci eu am un burețel de la ebelin, de la DM...dar nu știu cum se folosește, de aia e încă sigilat:)) Nu înțeleg nici cum să mă demachiez cu el și nici cum aș putea aplica machiajul(fdt)....

adela sirghie spunea...

Il speli- si apoi cu el umed, stergi machiajul, prin miscari ca de masaj. Trebuie schimbat inainte si dupa demachiere.
Curata foarte bine, fie ca e vorba de lapte sau lotiune, fie ca e vorba de gem sau spuma, de asta folosesc acesti buretei.

Anonim spunea...

Asta-i tot ce scrie http://www.pcfarm.ro/produs/1393/Gel-pentru-spalare-hipoalergenic---Iwostin .

iguanitza spunea...

prea complicat :)) și loțiunea demachiantă o pun direct pe față și apoi vin cu burețelul umed sau pun loțiunea pe burețelul umed?!

adela sirghie spunea...

@Anonim: daca nu au dat numarul, e inutil scris acolo. Dar eu cred ca e ok, il poti folosi linistita.
Pe de alta parte, dupa ce termini Iwosti, incearca si gelul demachiant de la Yes To Toamatoes, gama pentru ten mixt si gras:)

adela sirghie spunea...

@Iguanitza;pui demachiantul direct pe fata, apoi faci un mini-masaj cu buretelul umed, ca si cum ai folosi o discheta obisnuita.
Inceraca macar o data:)

Felicia spunea...

cum a fost la tratament?

adela sirghie spunea...

@Felicia: un rasfat:s crub, apoi masaj hidratant si tonifiant cu ciocolata alba care mirosea a vanilie si masca la final. Mi-a inmuiat ridurile.
O sa povestesc dupa ce vad cat tine efectul, sau dupa ce vad cat reusesc eu sa pastrez efectul:)
Marti am programare si la hair stylist, tot la ei, mi l-au recomandat pe Dani. Sa vedem...

Felicia spunea...

Sa-ti fie de bine!
Miercuri ma rasfat si eu..

iguanitza spunea...

Mulțumesc că m-ai luminat, diseară o să încerc:)

adela sirghie spunea...

@Felicia: chiar ar fi interesant sa imi spui si parerea ta:)

delia angheluta spunea...

si eu cred ca am gasit ceva bun marka carrefour ... pare bizar dar de ex eu am uscatorul de par marka carrefour ala cu roz si negru, o costat 42 ron ... il folosesc zilnic de un an ... si am paru pana la jumatatea spatelui ma usuc o gramada apoi usuc peria de par o gramada ca o spal si pe ea mereu cand ma spal pe par, adica cam zilnic ... si merge fara probleme ... nu ma asteptam ca fiind asa ieftin feonu asta sa merga fara probleme de atata timp ... imi pare f ok