miercuri, decembrie 22

Un nou giveaway pe blogul Adelei!

De data acesata, giveaway-ul va tine doar o zi si o noapte, prin urmare trebuie sa va grabiti putin cu inscrierile! Maine pe-nserat, dupa ce pendula va bate orele 19, Soarta cea capricioasa va decide din nou cine este cine este cine este castigatoarea.
Premiul este un voucher in valoare de 100 ron la Shades Beauty Lounge.
Pentru a va informa despre servicii si preturi, va rog sa intrati pe site.
Trebuie sa fiti inscrise la newsletter-ul feedburner si la Google Friend Connect, la fel ca si la celelalte giveaway-uri! Daca deja sunteti inscrise, va rog nu mai scrieti toate detaliile, dar daca sunteti o cititoare noua, va rog sa va autentificati si sa nu uitati sa specificati daca sunteti inregistrate pe Google si la newsletter, conditii esentiale atunci cand se va decide cine este castigatoarea. Le rog mult de tot pe fetele care au blog si vor sa participe la acest giveaway, sa posteze un link si detalii despre micul meu concurs, la fel ca si data trecuta.
Pentru ca salonul se afla in Bucuresti, iar premiul nu este transferabil si se limiteaza la serviciile salonului, cititoarele din afara capitalei sunt rugate sa ia in considerare o deplasare pana aici pentru a se bucura de premiul oferit.
In cazul in care serviciile pe care vi le doriti depasesc suma de 100 ron, va rog sa luati in calcul sa compensati diferenta, iar in cazul in care  se situeaza sub 100 ron, nu veti putea pretinde suma ramasa.
In comentariile pentru inscrierea la concurs va rog sa imi spuneti(in cateva cuvinte,  desigur) serviciile pe care vi le doriti pentru a fi frumoase de sarbatori (nu trebuie insa sa alegeti aceste servicii in cazul in care castigati voucher-ul, so feel free!)
Daca pe parcurs mai apar intrebari neprevazute, voi avea un Later Edit.
Eu as alege spalat+coafat +manichiura(ca sa se incadreze in voucher), dar exista si alte variante dragute(tuns varfuri, spalat, coafat, masaj, mani+pedi, tratament facial expres, epilat lung+mani)

Enjoy life and Have fun, girls!

37 de comentarii:

Hanna spunea...

Eheeeeeii.. pentru a fi frumoase, femeile in general trebuie sa faca multe lucruri, dar pentru o sarbatoare e si mai si.

Cel mai important lucru pentru mine il reprezinta epilatul. Mi se pare inestetic sa am par in locuri vizibile, sa nu mai vorbesc de alte locuri. Mie epilatul imi da o senzatie de bine; mereu ma simt ca dupa o batalie castigata si sentimentul este "usoara ca un fulg" (imagineaza-ti reclama in care cadea o pana :) ).

Al doilea lucru care mi se pare important este mani/pedi.De fapt, pe locul doi se afla la egalitate si tenul. Referitor la mani/pedi unghiile trebuie taie, aranjate cuticulele, nu neaparat aplicarea un oje fensi shmensi. Deasemenea, senzatia de curat primeaza. In ceea ce priveste fata, cred ca luminozitatea si lipsa imperfectiunilor date de un curatat temeinic cu cel putin 2-3 zile inaintea unui eveniment important ajuta foarte mult. Nu sunt mare fan al machiajelor, in special pentru ca nu ma pricep sa amestec prea multe culori, dar un fdt + un blush + rimel pentru volum + un gloss rozaliu reprezinta o combinatie reusita pentru mine.

Nu in ultimul rand, parul!! Nu ma pasioneaza coafurile incarcate, in special pentru ca prefer sa compensez simplitatea tinutei mele cu .. bijuteriile :x:x:x:x. De obicei aleg sa imi indrept parul sau sa-mi fac niste bucle lejere spre varfuri.

Cam acestea ar fi serviciile spre care ma indrept cand vreau sa ma simt bine. :)

Draga Adela, de unde scoti atatea giveaway-uri?!? Adica don't get me wrong, ma bucur foarte, foarte mult sa particip la fiecare concurs, dar.. de unde atatea resurse?
Iti multuumiiim!!

adela sirghie spunea...

@Ana-Maria: voucher-ul l-am primit eu cadou de la Shades, dar am rugat-o pe Cristina Catea(care mi l-a oferit) sa il fac "giveaway de Craciun" pe blogul meu:)

Hanna spunea...

Ce draguut !! :)

Unknown spunea...

Alt giveaway.... wow, multumim frumos Adela. Chiar daca eu nu pot participa pt ca nu sunt din Bucuresti este foarte dragut din partea ta. O seara placuta si Sarbatori fericite! Mosul sa aiba mare grija de tine asa cum si tu ai de noi, cititoarele tale.

adela sirghie spunea...

Dar din dar:)

albastrikmik spunea...

cat de frumos din partea ta sa donezi voucherul primit,ne uimesti de fiecare data cu surprize placute. Iti urmaresc blogul,m-am incris la newsletter,am postat despre concurs aici: http://irreversible-by-albastrik.blogspot.com/2010/12/un-nou-giveaway-pe-blogul-adelei.html
Daca as fi norocoasa castigatoare as alege: tuns varfuri-pentru ca am parul lung si nu merg in fiecare luna sa imi tunda varfurile cum ar trebui, spalat si coafat pentru a fi frumoasa de sarbatori.
Multumesc pentru acest concurs minunat.

Adelina Eneșca spunea...

Succes fetelor!

extramicuta spunea...

wow...un alt giveaway,super:D multumim frumos:* mie mi-ar placea sa beneficiez de o sesiune de epilat,nu imi place sa am par pe mine,vreau o piele fina ca de bebelus:d am postat aici http://extramicuta.blogspot.com/2010/12/un-alt-giveaway-by-adela-pt-fetele-din.html

Luciana spunea...

Buna,Adela! voucher-ul trebuie utilizat pana la 31 decembrie sau poate fi folosit si mai apoi? Iti multumesc!

adela sirghie spunea...

@Luciana: poate fi folosit si in luna ianuarie, nu are ca limita de timp anul 2010.

Anonim spunea...

Salut,
In mod obisnuit as opta pentru epilat eventual taiat varfuri si mani-pedi. Dar pentru sarbatoare, as incerca o tunsoare noua si poate o vopsire de sprancene. Inca mi-e frica... :) Anyway, frumos giveaway, si mai frumos sa-l faci cadou!
Email: dyfy90[at]yahoo[dot]co[dot]uk
Follower: boonDY

Blogul meu este:
http://boondynails.blogspot.com/
Daca iti place, da-i un follow!
Multumesc!

Cris spunea...

Daca as avea suficienti bani mi-ar placea sa ma rasfat la salon cu tuns+coafat+manichiura+pedichiura+tratament facial+machiaj... cam multe :))

kiss.jenifer spunea...

Numai giveaway-uri interesante faci! :)Eu una mi-as dori o tunsoare care sa ma avantajeze,intrucat consider ca aceasta e cea care iti poate modifica fizionomia fetei intr-un fel nemaipomenit,dar bineinteles,cu conditia ca aceasta sa fie facuta de cineva care se pricepe la ceea ce face si lucreaza cu fiecare clienta ca si cum ar fi unica...
Conditiile pt participarea la concurs au fost indeplinite..
Multumesc!

Andreea's blog spunea...

Foarte frumos din partea ta sa faci un nou giveaway !
Daca ar fi sa castig voucher-ul, as alege o schimbare a look-ului(tuns si vopsit eventual).

Despre giveaway am scris aici :D http://andreea9123.blogspot.com/2010/12/giveaway-by-adela-sirghie.html

Sarbatori Fericite!

TheVaVaVoom spunea...

Eu as vrea un spalat, tuns forma si coafat. Rasfat nu alta!

Brindi spunea...

Hey:)
Eu mi-as dori sa imi tund bretonul care a crescut un pic de ultima data cand l-am tuns :)si mi-as mai dori un machiaj care sa-mi puna in valoare trasaturile :) dar si pentru ca as vrea sa vad si sa incerc produse noi :)si sa beneficiez de sfaturi.

am postat despre acest giveaway aici:
http://colourfulbrindi.blogspot.com/2010/12/adela-sirghies-new-giveaway.html

Este foarte dragut din partea ta ca oragnizezi atat de multe giveaway-uri.Iti multumim!

mail:black_road17@yahoo.com

Kos spunea...

Buna, eu sunt noua si incep prin a te felicita pentru activitate :D. Primul serviciu pe care mi l-as alege eu ar fi un epilat pentru ca Urasc procesul si rezultatul avand in vedere ca mereu ma irit ingrozitor si pentru faptul ca mi s-a pigmentat pielea aiurea, "multumita" faptului ca sunt bruneta cu ten deschis. Al doilea serviciu ar fi o manichiura, cu unghii false and all ca le rod si ma urasc pentru asta. Nici macar nu le-as vrea mari, sunt atat de hopeless incat as dori orice unghie care sa depaseasca un cm :)). Toate unghiile false sa apeleze la mine, ca sa fiu sincera. Atat de disperata sunt. Mi-ar placea si un tuns, avand in vedere ca niciodata NIMENI nu am tunde asa cum imi doresc, adica ceva in scari, filat, si un breton dragut asimetric care sa-mi si incadreze frumos fata. That's just my luck. Mult succes in continuare :D

Kos spunea...

Buna, eu sunt noua :). Vroiam sa te felicit pentru activitate.Primul serviciu pe care mi l-as alege eu ar fi un epilat pentru ca Urasc procesul si rezultatul svand in vedere ca mereu ma irit ingrozitor si pentru faptul ca mi s-a pigmentat pielea aiurea, multumita faptului ca sunt bruneta cu ten deschis. Al doilea serviciu ar fi o manichiura, cu unghii false and all ca le rod si ma urasc pentru asta. Nici macar nu le-as vrea mari, sunt atat de hopeless incat as dori orice unghie care sa depaseasca un cm :)). Toate unghiile false sa apeleze la mine, ca sa fiu sincera. Atat de disperata sunt. MI-ar placea si un tuns, avand in vedere ca niciodata NIMENI nu am tunde asa cum imi doresc, adica ceva in scari, filat, si un breton dragut asimetric care sa-mi si incadreze frumos fata. That's just my luck. Mult succes in continuare :D

AlinaGav. spunea...

Buna!
Iti urmaresc blogul, m-am inscris la newsletter si am postat pe blogul meu despre acest giveaway: http://madebyalina.blogspot.com/2010/12/alt-giveaway-by-adela-sirghie.html
Daca as castiga cred k mi-as alege o sesiune de tortura a.k.a epilat ;))

Andreea D.D. spunea...

Buna seara Adela! :*

Te urmaresc de ceva vreme si te citesc dintr-o suflare din Reader, desi sunt abonata si la Feedburner si Google Friend si desi m-am inscris si la give-awayurile anterioare, nu am castigat nimic, dar asta nu ma impiedica in a ma inscrie in continuare!Probabil nu sunt pe placul "mosilor". (Hehe) Insa nu ma dau batuta. Daca nu incerci, nu ai cum sa castigi!

Eu am parul foarte cret, tin enorm la el si nu las "necunoscuti" sa il atinga... Am unghiile naturale iar manichiura si pedichiura mi le fac singurica si ies de minune. Deci daca ar fi sa castig, as alege ceva care sa tina de un make-up profi.

Te pup si iti doresc o seara placuta!
xxoo

Adriannae spunea...

Wow, inca unul? Adela, il intreci pe Mos Craciun:)). Succes participantelor!

Georgiana spunea...

Ce ne rasfeti, Adela! Eu mi-as dori tare mult un tuns (am varfuri oribile in ultima vreme, imi vine sa iau foarfeca si sa ciopartesc eu tot), un epilat si mani+pedi. Nimic extravagant, dar in ultima vreme nu am mai avut timp nici de atat. Foarte dragut ca oferi uneia dintre noi cadoul tau :)

Andreea's blog spunea...

Am rezolvat problema!
Multumesc pentru ca mi-ai atras atentia!

Tina spunea...

Buna

particip si eu pt prima data :)

Nenumaratele treburi de acasa, copilul, slujba solicitanta si tot nenumaratele cursuri de perfectionare m-au ajutat sa ma organizez si mai mult.

Pentru mine cea mai importanta este coafura, am constatat ca este mai simplu si mai ieftin sa ma duc la coafor la 5-6 zile decat sa ma chinui acsa sa il aranjez, este moale si nu sta deloc.

Urmatorul lucru pe lista este pensatul, care se dovedeste de multe ori o grea piatra de incercare si pt mine si pt cea care executa.

Ultimul lucru este epilatul, pur si simplu nu suport deloc sa am par pe corp.

Acestea fiind zise, va doresc sarbatori fericite!

powerpuff77@gmail.com

Tina spunea...

aici este link-ul
http://fetitele-powerpuff.blogspot.com/2010/12/un-nou-giveaway-pe-blogul-adelei.html

Andreea spunea...

Buna!

Sunt foarte incantata de acest giveaway si indiferent cine va castiga sunt sigura ca il va savura pe deplin. Eu..nu am mai fost de multisor la un salon. Mi-as alege un tuns+coafat+manichiura.

Sarbatori fericite tuturor!

eliza666 spunea...

Un nou giveaway! Ce frumos din partea ta! Chiar ca e luna cadourilor :)
Daca as castiga, cred ca as alege retusuri pentru o seara speciala, respectiv spalat+masca, tuns varfuri si coafat sa-mi surprind "masculul" :))))

Bonnye spunea...

Hmmm, pai eu as alege: pensat, manichiura si o sedinta de bronzare organica, parca prea sunt in acelasi ton cu zapada:)).
Multumim pt ocazie din nou!
Sarbatori fericite!

mada spunea...

eu as alege un tuns ( vreau sa imi tund din nou breton) + coafat in seara de revelion + epilat ... as incerca si un tratament facial pentru un aspect curat si luminos al tenului ...

(te urmaresc cu numele de mada si sunt inscrisa la newsletter si GFC cu adresa mmmadaaa@yahoo.com)

Multumim pentru giveaway, Adela!

Adriana spunea...

Buna!Foarte interesant giveaway-ul.Mi-as dori un spalat+masca si un tuns schimbare forma.Multumesc!

micaela_neagu spunea...

Ce frumos...mi-as dori epilare si coafat, sper ca finalul de an sa nu ma prinda tot pe fuga - cea mica a racit si asta e; sper sa isi faca soacra-mea mila sa ma pot aranja si eu un pic!

Anca spunea...

hei :)
eu sunt noua intr-ale blogurilor si pana de curand nu eram prea familiarizata cu termenul de giveaway.Am devenit cititoare dupa ce am auzit-o pe sora mea vorbind despre blogul tau, intr-atat incat atunci cand nu avea acces la net ma suna pe mine si ma ruga sa intru sa vad daca exista ceva noutati :).
Anyway, un cadou placut pentru mine ar fi un tratament pt ten, deoarece am avut ceva probleme de sanatate in trecut care mi-au afectat tenul si o manichiura deoarece mainile unei femei reprezinta cartea acesteia de vizita :)
Sarbatori fericite tuturor !!

Anonim spunea...

Multumim mult Adela. Eu as alege un machiaj de seara, mai ales ca suntem in perioada sarbatorilor, si mergem in vizite, la petreceri. Va fi foarte bine venit. Succes tuturor fetelor.

Elena spunea...

Buna! Eu mi-as dori de sarbatori un tuns+ coafat si bineinteles o manichiura f frumoasa.
Multumim pt giveaway

Dana R. spunea...

Eu as vrea mani+pedi si un masaj! Am mai participat la giveaway-uri pe aici, asa ca datele mele sunt deja "in sistem". Pupici si multumim pentru atatea concursuri frumoase!

Mirela Niculai spunea...

eu as alege masaj + manichiura :) daca s-ar putea as vrea masaj non-stop :))

Magda spunea...

da asta as vrea si eu: spalat,coafat si manichiura :D