joi, decembrie 9

Gata, nu se mai poate!

M-am programat sambata la pranz la un tratament facial cu masaj.
In ultima vreme, stau foarte incruntata si imi simt fata foarte tensionata.
Nu simt nevoia de extractie, ca altadata, ci de muult, muult masaj. Nevoile tenului meu s-au schimbat drastic, asa este.
Sigur, poate la 20 si ...de ani, nu simti acut aceasta nevoie, dar dupa ce treci de 35, trebuie sa te gandesti la acest lucru ca la o adevarata investitie.
O sa va povestesc cum a fost:)
Ati avut vreodata sentimentul de... ASA NU SE MAI POATE?

16 comentarii:

Andra spunea...

Abia astept sa revii aici cu primele impresii.:) Rasfat placut! :)

mada spunea...

buna Adela ...

astept cu interes impresiile tale dupa masaj ...

eu am teama ( poate nejustificata) ca masajul ar accentua ridurile ... mai ales in zona ochilor ...
am citit pe diverse site-uri despre gimnastica faciala ( pe care o poti face singura, nu e nevoie de cosmeticiana) ... ai incercat vreodata asa ceva?

de exemplu: http://www.psychologies.ro/Minte-si-corp/frumusete/10-minute-pentru-a-ti-remodela-chipul-1436054?p=2

Agnes spunea...

da chiar acum ma incearca un sentiment de gata nu se mai poate! aseara mi-am maltratat tenul la propriu ! nu ma pot dezobisnui sa nu piscalesc fiecare bubita de pe fata! azi dim cand m-am trezit m-am ingrozit pe obrazul drept sunt toata cu urme nu mai stiu ce sa pun sa grabeasca vindecarea! si sambata am un party nu stiu ce ma fac pana atunci daca nu trece :((

Anonim spunea...

Poti, te rog frumos, sa-mi recomanzi si mie un salon de cosmetica BUN din Bucuresti?
Multumesc!
P.S.:M-am saturat sa tot incerc si sa dau peste persoane care nu stiu cu ce sa mananca.Spun asta pt. ca am o varsta (30) si merg la cosmetica din clasa a VII-a.

adela sirghie spunea...

@Irini: sambata merg a doua oara la Shades Beauty Lounge, la tratament la Tatiana. Mi-a placut mult. Ti-o recomand.
Am si scris desre ea pe blog.

adela sirghie spunea...

@Agnes: nu imi vine sa cred ca mai faci asa ceva!

adela sirghie spunea...

@Mada: masajul facial este benefic. Stiu asta din carte dr Brandt, care e biblia mea de ingrijire cosmetica. Si gimnastica faciala e foarte buna, ideal as fi evident, sa le faci pe amandoua.

Agnes spunea...

vaaaai imi vine sa mooor daca ai vedea cum arat! e singurul meu pacat in ceea ce priveste ingrijirea tenului. daca nu as mai avea puncte negre nu cred ca m-as mai atinge de el

Anonim spunea...

Multumesc mult!

Felicia spunea...

In urma postarii tale m-am programat si eu la tratament cosm.la Tatiana(chiar simteam nevoia unei schimbari).Eu sunt pe 15 dec. programata.
De abia astept!

adela sirghie spunea...

Felicia, de-abia astept sa imi spui si parerea ta. Iata, vom imparti aceeasi cosmeticiana:)
Si eu sunt de parere ca din cand in cand trebuie sa mai faci schimbari. Tocmai de aceea marti voi merge si eu la un alt stilist:)

Andreea spunea...

Astept sa vii cu impresii!!
Da,am avut senzatia de "asa nu se mai poate" :(

micaela_neagu spunea...

Pai si eu tot am senzatia ca asa nu se mai poate. Din lipsa timpului(am un bebe de 1 an), ajung si pe la epilat cam rar(rusine!!!!) iar cremele de fata le tin la frigider, ca daca tot mai mananc ceva sa imi dau si cu cremute. Saloanele de infrumusetare sunt un lux acum, ce sa ii faci, sunt obosita si se vede...astept sa primesc un premiu de la o revista glossy, doua creme de la dr Brandt-pores no more si colagen booster sau ceva de genul asta. Sunt bune, ai idee?
Nu ma pot abtine sa imi cumpar farduri si alte alea, desi nu le-am mai folosit, ma rog le-am facut cadou cumnatei mele care e incantata.
Sper la vremuri mai bune, cu un bebe care sa doarma macar noaptea...
Imi place blogul tau, mi-ar placea sa pot citi si comenta mai des pe aici. Noroc cu giveaway-ul ca te-am descoperit(m-a ajutat blogul Iuliei Badita) si, desi nu-s prea priceputa in bloguri, sper sa fac fata.
Pup!

adela sirghie spunea...

@Micaela, bine ai benit pe blogul meu!
Cremele dr Brandt se numara printre favoritele mele, mereu am scris despre ele:)

Universitatea Craiova spunea...

hey adela!
asteptam sa ne spui cum a fost la masaj!

adela sirghie spunea...

Cristiana: la masaj a fost minunat, astept sa vad cat ma "tine" si povestesc peste cateva zile...