joi, decembrie 2

Beauty tip: ce fac eu cand simt ca am(si chiar am!)pometii uscati

In ultimele zile au inceput sa ma "stranga" pometii obrajilor. Sigur, am dat repede vina pe vremea de afara, pe 1 decembrie, cred ca am zis ceva si de Basescu si Boc:)
Apoi am schimbat template-ul blogului, sa fiu in ton cu anotimpul, am inchis macii in dulap pana la primavara, am pus apa la fiert si am facut ceai de musetel cu care m-am spalat pe fata. Apoi am aplicat o masca de miere, dar dupa ce am dat-o jos, tot simteam ca nu am facut suficient. Pielea de pe pometi era totusi destul de aspra la pipait, comparativ cu restul fetei. Asa ca am aplicat balsam de buze pe zona afectata si dupa ce am simtit ca a intrat bine in piele, am apelat si la uleiul meu preferat de la Dr Hauschka si m-am masat cu el, cateva minute in sir, pe intreaga fata. Si am mai revenit si cu un al doilea strat, dar numai pe pometi.

Deocamdata am rezolvat problema, pielea este iarasi catifelata si dulce la pipait, nu mai am senzatia ca ma strange ceva in zona aceea, dar cred ca va trebui sa repet procedura o data la cateva zile, pentru ca tenul meu a devenit destul de sensibil la schimbari de temperatura.
Later edit: cand esti racita si ai nasul rosu si pielea este iritata si te pisca, aplica tot balsam de buze pe partile laterale ale nasului sau pe intreg nasul, se va vindeca mult mai repede. Garantat!

18 comentarii:

Anonim spunea...

hmm..balsam de buze pentru pometi?! foarte interesant, nu m-am gandit la asa ceva pana acum. eu am o problema cu zona de deasupra buzei superioare, imi este uscata mai mereu, dar cu balsam de buze nu se hidrateaza,am incercat. am dat si cu ulei de masline, si cu crema nutritic de la roche possay pe care o folosesc in mod curent...nici masca nu ajuta zona aia..cred ca de la ruj mi se trage:(

Rotsin spunea...

Pana acum nu am avut probleme cu pielea,dar tinand cont de temperaturile din ce in ce mai scazute cred ca cel mai bine ar fi sa prevenim de pe acum decat sa combatem cand o sa fie prea tarziu.

Andreea spunea...

N-am incercat niciodata balsamul de buze pentru pometi! Good point!

De fiecare data reusesti sa ma suprinzi cu posturile tale! Pupici!

adela sirghie spunea...

Balsamul de buze este foarte hidratant si poate fi aplicat oriunde este piele sensibila, crapata, inrosita de vant si iritata de frig.

Zuzele spunea...

Adela, ce balsam de buze, mai exact? Ma gandesc ca doar nu te poti da cu ala cu capsune sau mai stiu eu ce arome..:P
Carmex e bun?

adela sirghie spunea...

@Zuzele: eu m-am dat cu unul de la Yes to Carrots, recomand un balsam clasic, hidratant. Carmex nu am incercat pentru pometi. Pana acum:)

Agnes spunea...

Adela cand te speli pe fata cu infuzia de musetel sau de rozmarin clatesti dupa? sau lasi asa si pe urma dai cu crema?

adela sirghie spunea...

Nu, Agnes, nu clatesc niciodata.. Las sa se usuce cateva minute, apoi aplc crema si eventual machiajul. O folosesc exact ca pe o lotiune tonica, o las sa intre in piele.

Alexandra spunea...

eu folosesc unt de shea pt pielea iritata.

Alexandra spunea...

Adela ai incercat produsele Cover Fx?

Andreea spunea...

Super idee! Multumim de pont,Adela!

daniela spunea...

balsam de buze:X si eu care ma gandeam ca sunt singura care se da cu balsam de buze pe nas:))stiam eu ca e de bine.chiar e benefic ..daca am pe fata o zona mai uscata si am la indemana balsam de buze...una doua am rezolvat problema;))

gica0512 spunea...

acum cateva zile ti-am descoperit blogul, si azi am terminat de citit tot, ma rog, aproape tot, am mai sarit peste niste postari :) am invatata cate ceva, am descoperit produse noi, o sa-l urmaresc in continuare :) o zi buna

adela sirghie spunea...

@Gica; da, sa stii ca si eu te-am retinut, ai intrebat de Google Friend Connect, apoi vad ca ai reusit sa te inscrii.
Si evident, ma bucur mult ca ti-a placut si ai avut rabdare sa citesti arhiva, banuiesc ca nu a fost sa citesti atatea pagini de beauty&stuff. Cred ca s-a strans o carte de cand am inceput sa scriu online.
Ma bucur ca iti place blogul meu, te astept la comentarii ori de cate ori ai timp:)
xoxo!

Alexa spunea...

Apropo de uleiuri, spuneai de dr.Hauschka, eu il folosesc de putin timp pe cel cu ylang-ylang (+geranium,rozmarin)de la Decleor si imi place mult, mi-am luat toata gama! :) Tu ai incercat ceva Decleor?
Miroase asa frumos a uleiuri esentiale, aplicarea lui este aromoterapie si desi e prematur, pot spune ca si efectele sunt vizibile.

adela sirghie spunea...

Da, Alexa, am folosit Decleor, foarte mult mi-a placut, buna alegere!

Alexa spunea...

Ce ai folosit de la ei? :)

adela sirghie spunea...

@Alexa: era in urma cu multa vreme si era o crema intr-un tub galben, nu mai stiu cum se numea, dar stiu ca mi-a placut foarte mult.
Imi pare rau ca nu mai stiu numele exact.