marți, decembrie 21

Unde sunt zapezile de altadata?

10 comentarii:

Anonim spunea...

Atunci nu exista o Esca care sa apara la televizor socata de nameti, niciun Radu Tanase care sa se ingrozeasca de gheata si niciun Adelin Petrisor care sa ne bage in sperieti de temperaturile cu mult sub minus.
Wow, iarna ninge si este frig!!

Ema, Brasov spunea...

Eheee! Cum le curg balele stiristilor de astazi dupa astfel de imagini! Imi si imaginez titlurile: Romania inghitita de nameti!, Sufocati de ghetari!, Romania: Ice age IV! and so on...

Anca spunea...

Haha Ema are dreptate!

Anca spunea...

Ah si imi place si faza cu "Ninsoarea i-a luat prin surprindere"...pai de ce? A nins in august? E decembrie!

Adelina Eneșca spunea...

Chiar ca astazi cei de la T.V exagereaza cu titlurile lor... si cu cat evoluam devenim tot mai complicati si mai greu de multumit. Uitam sa ne bucuram de ceea ce se intam,pla in jurul nostru si aproape din fiecare lucru luam doar partile proaste. Trist dar adevarat

Fluturas euforic spunea...

Am doar 19 ani, insa pot sa jur ca atunci era o mult mai buna organizare decat acum.

FloRiNa spunea...

Ador zapadaaaa :-<

claudia spunea...

Ooo, veniti pe la mine, e destula zapada to spread around :)!

Btw, multam Adela pentru impuls, am reusit sa si postez ceva pe bloguletz si te-am adaugat in lista...daca te tenteaza sa add me, aici sunt http://lovingbeautybyclaudia.blogspot.com/.

rautate_mica2004 spunea...

asta imi aduce aminte de cand eram mica si se oprea circulatia.
avand in vedere ca locuiesc in sectorul "care este" al lui nea marean, pot spune ca in privinta nametilor era mai bine pe vremea "lu` tatutu`" :P

mada spunea...

mda ... cred ca trebuie sa ne redobandim sufletul de copil ca sa privim lucrurile mai optimist ...