marți, decembrie 14

Scrisoare deschisa catre fetele care nu au blog:)


In comentariile de la giveaway-ul Benefit, multe fete mi-au spus ca intentioneaza sa-si creeze propriul blog. Alte fete mi-au scris ca au deja unul, dar nu e activ si nu se pune. Pe unele dintre ele le-am incurajat cu un raspuns promt la comentariu, cu un indemn,  cu o mica emotie, insa sunt fete carora nu le-am raspuns deloc, pentru ca m-am gandit ca ar trebui sa le scriu un fel de scrisoare cu mesaj clar si din toata inima. Iat-o:

Pana nu vei avea blogul tau la care sa scrii zilnic, nu vei stii daca ai talent. Daca ti-ai luat deja domeniul, nu mai poti da inapoi, trebuie sa incepi sa existi in blogosfera incepand chiar de azi. La inceput vei avea un singur citior: tu. Si vei scrie pentru tine. Apoi va mai aparea un cititor si vei scrie pentru amandoi. Apoi vei scrie pentru trei, patru, o suta, o mie de cititori... Toti am inceput asa. Nu exista nicio alta cale.

Ei bine, daca tii cont de acest mesaj, s-ar putea ca intr-o zi sa imi multumesti...

15 comentarii:

Unknown spunea...

sa stii ca imi place foarte mult ce ai scris si ai perfecta dreptate :D blogul meu este de accesorii plus altele :P si ma bucur pt fiecare follower nou sau comentariu :D

Deea D. spunea...

Si eu imi spun mereu ca incep sa scriu si sa il folosesc, dar parca nu sunt pregatita pentru asa ceva. Inca astept sa imi asez viata in ordine si poate apoi fac pasul asta.
Pana atunci, o sa te citesc pe tine, din umbra :-).

Alexandra spunea...

Superba poza :)

Andreea spunea...

Imi place tare mult indemnul tau! Foarte frumos spus!

simi_for spunea...

Deci wooow, ma inclin, multumesc mult ca te-ai gandit si la noi cele care inca nu avem curajul sa postam chiar daca avem un blog activ sau nu. Eu recunosc ca inca nu ma simt pregatita sa postez, mai ales cand vad atatea bloggeritze care au intotdeauna ceva frumos de spus plus ca inca nu stiu cateva chestii tehnice. Dar scrisoarea ta sigur e un pas inainte pt. mine si nu numai...

Anonim spunea...

o imbratisare pentru tine Adela!
Ang

Schumitza spunea...

of, ca bine zici, mie mi-a luat ceva vreme pana sa ma hotarasc sa ma apuc. si inca tot mi se pare ca ma pierd intre celelalte fete. sau ca nu am vizitatori. sau ca de ce nu comenteaza nimeni? uff, uneori imi vine sa renunt

Jules spunea...

Pentru mine blogul a devenit un fel de loc de intalnire, cu fetele de peste tot. Impartim pasiuni comune, cateodata aflu eu lucruri noi de la cititoarele mele. Apreciez fiecare comentariu, e locsorul meu cald si frumos, mica mea lume...mov. Si intr-adevar...pana nu postezi prima data, nu ai cum sa stii cum vei fi primita. Ador blogosfera romaneasca de beauty si vreau sa o vad crescand tot mai mare.

WhisperOfSecret spunea...

Foarte frumosai spus! Mai trebuie putin curaj si vointa din partea noastra(a mea cel putin). Uneori cred ca e mai bine sa rasfoiesc doar. Si de fapt cred ca imi este si frica pentru ca voi avea o mare dezamagire.

SoSheSays spunea...

poza e superba!!!!

claudia spunea...

multumesc mult pentru imbold....aveam nevoie de unul...acum lucrez la bloguletzul meu, o sa iti trimit un link as soon as possible :)

Anda Zelenca spunea...

Frumos spus! Ai dreptate.

adela sirghie spunea...

Claudia, nici nu stii ce mult m-as bucura...

Natural, ca Aloe Vera spunea...

Multumesc pentru inspiratie. Vezi despre ce este vorba in ultimul Blog and roll.

CUVINTE RATACITE spunea...

Eu am un singur cititor ;)) dar nu sunt descurajata. Scriu cand ma doare "rau" ceva, ori cand imi place mult un lucru, ori cand simt nevoia.

Nu am o logica anume, nu urmaresc un anumit tel ci doar sa ma descopar pe mine prin cuvinte .

Cred ca ai mare in ceea ce ai scris!

Mie imi place foarte mult ceea ce scrii si abia te-am "descoperit".