miercuri, decembrie 22

Adevarul gol golut despre demachiantele de ochi

Unele firme mari in domeniul beauty(o sa dau nume putin mai jos) nu au invatat nici pana acum sa faca demachiante de ochi bune. Am incercat foarte multe demachiante de ochi: scumpe, foarte scumpe si acceptabile ca pret, iar rezultatul  final nu ma multumeste. Nu ma multumeste deloc pentru ca nu cred ca in pragul lui 2011 ar trebui sa mai existe asa ceva pe piata de ingrijire cosmetica, la vanzare. Demachiantele de ochi de la Estee Lauder au fost cele mai proaste incercate de mine vreodata, mi-au facut rau, mi-au umflat si inrosit ochii pana la durere si rana si am avut nevoie de doua saptamani de comprese zilnice sa dreg busuiocul. La fel s-a intamplat si cu mascara cumparata de la ei, motiv pentru care nu am mai achizitionat de atunci nimic de la Estee Lauder, oricat de glossy ar fi prezentarea lor. Produsele nu au fost cumparate din Romania, ci din strainatate. Apoi au urmat demachiante de ochi de la Chanel, Christian Dior si Clarins-le-am trecut pe toate trei la dezamagiri cosmetice, pentru ca mi se pareau agresive si lasau urme grase dupa ce dizolvau machiajul. Si demachiantele de la Biotherm au fost ok. Cea mai buna varianta dintre marcile de lux(dar si cea mai scumpa, cred ca era 24 de euro demachiantul, iar in tara-180 ron), a fost Lancome. Realmente nu am avut nimic de comentat. La jumatate de pret am gasit insa Pur de la Galenic(gentle eye make-up remover) si este la fel de bun precum Lancome. Miroase a lacramioare, e foarte soft cu pielea sensibila si e favoritul meu in acest moment. L-am folosit si in trecut, cand avea sticluta albastra, era la fel de bun. In cazul acesta, calitatea produsului s-a pastrat nealterata in timp. Un alt demachiant de ochi pe care il incerc acum (cumparat din Spania, la fel ca si Galenic), este cel de la Klorane, formula noua, fara parabeni, cu extract de albastrele. Este un demachiant lenes, care elimina incet de tot machiajul, am nevoie de doua dischete pentru un singur ochi-ca sa fiu sigura ca am incheiat procesul. Am folosit acest demachiant si in urma cu cativa ani, formula veche, cu parabeni(cred) si imi amintesc faptul ca era foarte bun. Acum nu mai este, motiv pentru care nu mai sunt nostalgica si nu il voi mai cumpara. Cine are nevoie de un demachiant de ochi lenes?
Asadar, pana acum Pur de la Galenic este in topul preferintelor mele:)

24 de comentarii:

Hanna spunea...

Hey you!
Mie mi se par mai usor de folosit servetelele demachiante. Am tot citit ca pe perioada scurta sunt ok, mai ales pentru persoanele in criza de timp, dar pe termen lung, trebuie sa ai grija de pielea din jurul ochilor.
Nu pot sa zic ca ma dau cu regularitate cu crema pentru ochi, in mare parte pentru ca uit sau mi-e lene :">, dar nici nu am observat o inrautatire a pielii din aceasta zona de cand folosesc servetelele demachiante. Am incercat toate marcile disponibile in supermarketuri si imi plac foarte mult cele de la Nivea. Iar cand raman in pana de servetele am un demachiant 3 in 1 de la Vichy, despre care nu am nicio parere pentru ca il folosesc de putine ori.

Tie nu-ti plac deloc demachiantele sub forma de servetele?

Hugs >:D<

adela sirghie spunea...

Ana-Maria: imi plac, insa pe perioade foarte scurte sau cand sunt in criza mare de timp. Sau dimineata. Dar in niciun caz cand am mult machiaj, pentru ca agreseaza pielea fina din jurul ochilor.

Andreea spunea...

Acum imi place demachiantul pentru ochi de la Olay. Chiar daca e sub forma de crema este foarte bun. Si e nevoie de o cantitate extrema de mica pentru demachiere. Un bob de mazare e suficient! :) Si imi place si pretul, 16 RON :) xoxo

Jules spunea...

Eu inca folosesc demachiantul de ochi de la Estee Lauder si pentru mine functioneaza bine. Fara roseata, usturimi, sterge bine machiajul. Singura data cand m-a dezamagit a fost la mascara waterproof, unde absolut nimic special de ochi nu a facut fata, uleiul Nuxe a rezolvat insa treaba exemplar. Un alt demachiant de ochi care mi-a placut a fost de la Bourjois. Si chiar cred ca acela ramane preferatul meu, ca si raport calitate/pret.

Unknown spunea...

Eu cel mai bine ma impac cu demachiantul de la Avon (uneori ma ustura ochii, in cazul in care pun prea mult), dar Uleiul de Masline nu m-a dezamagit niciodata.

Anonim spunea...

Mie cel mai bun demachiant mi se pare cel de Clinique-take the day off

Anonim spunea...

Eu nu as da atatia bani pe un demachiant de ochi...De ceva vreme nu mai folosesc demachiant special pentru ochi, pentru ca am descoperit demachiantul de la Bioten (pt ten uscat), care pentru mine este f bun si-l folosesc chiar si la ochi.

Andra spunea...

Eu din vara tot folosesc solutia micelara Sensibio H2O de la Bioderma, atat pt ochi, cat si pt ten. Tocmai mi se termina "sticluta" de 500ml:) ...si intentionez sa raman la aceasta.
Iat-o aici: http://www.bioderma.com/ro/nc/produsele/ce-e-nou/product/action/1099.html

Pt mine este f. buna. Nu este iritanta si curata eficient.

Ai incercat ceva de la Bioderma? Daca da, ti-a priit?

adela sirghie spunea...

Nu am folosit de la Bioderma decat o crema de protectie solara.

Elena spunea...

Am o piele ff sensibila asa ca am incercat diverse demachiante doar sa nu ma mai irit...Pana acum, pe locul I am Sensibio H2O de la Bioderma - curata f bine, nu irita, nu lasa pielea grasa si Take the day off de la Clinique (20 euro) - bifazic, curata bine si machiaje dramatice :D
Cel de la Avene este decent, dar trebuie pus mai mult produs pt a nu fi necesara frecarea.

buburuza spunea...

in materie de demachiant de ochi, gerovital forever :)

DeeDee1811 spunea...

Si eu tot solutie micelara de la Bioderma folosesc si o recomand cu toata caldura! Mi se pare o minune, inlatura machiajul foarte bine, nu lasa urme grase penttru ca este in forma lichida... Mai multe nu am de zis, doar: incearc-o!

Chocolate spunea...

Ai incercat lotiunea micelara? Eu am de la LRP, dar mai este si Vishi si la Ivatherm. Curata imediat machiajul si nu irita pielea. A fost singurul produs folosit pana la ultima picatura.

Mihaela spunea...

Ai incercat lotiunea micelara de la Bioderma? Momentan folosesc demachiantul crema de la avon (mie imi place cum demacheaza dar trebuie sa ma spal pe fata dupa) si pt ochi (mai ales pt mascara waterproof) Demachiant Farmec cu echinacea

:)

Georgiana spunea...

Eu am o reala problema cu indepartarea rimelului. Mi se pare o sarcina oribila si abia astept weekendul cand nu folosesc rimel si scap de povara demachiatului. Singurul lucru care-mi usureaza procesul e urmatorul : rup o discheta in jumatati egale, le ud, le aplic pe gene sa "inmoi" rimelul, dupa care ma demachiez (acum am ceva super ieftin, de la Balea, dar mi se pare foarte bun si bland, eficient - curata tot). Fac asa pentru ca am tot pierdut gene in timpul procesului si m-am suparat rau de tot. Pentru fata folosesc lotiune micelara.

Andreea spunea...

incearca demachiant pentru ochi si buze de la Artistry, in doua faze, super concentrat, o faza curata si cealalta catifeleaza. Nu irita pentru ca se pun 2-3 picaturi pe o discheta umezita. si eu am ochii foarte sensibili, il folosesc de multi ani si sunt foarte multumita de el. pretul este in jur de 60 de ron si flaconul imi ajunge pentru 1 an.

Alina spunea...

Si eu am patit-o cu Estee Lauder... mi-am luat un rimel si dupa ce l-am folosit la cateva ore mi s-au umflat ochii :-| groaznic.

adela sirghie spunea...

Mie nu imi venea sa cred: si demachiantul de ochi waterproof, si cel delicat si mascara pentru volum. Chiar aveam o rana urata de tot la ochi!
Cred ca aveau un ingredient care pe pielea mea se transforma in otrava!
Dar tu mai tii minte ce mascara era?

anaioana_ciceoi spunea...

Votez si eu cu Gerovital. Nu ma ustura deloc ochii de la el si pot spune ca l-am bagat destul de des in ochi:). Cu un demachiat bio am facut acelasi lucru si 2 zile a trebuit sa imi pun picaturi in ochi pentru ca m-a usturat ingrozitor. Cred ca pretul demachiantului este sub 10 lei, asa ca asta da value for money.

Alina spunea...

Da, era MagnaScopic.
Era luat, tot asa din strainatate. L-am folosit de 2 ori ca sa fiu sigura ca e de la el, initial credeam ca e de la un creion de ochi (pe care l-am aruncat degeaba).
Tu ce rimel ai folosit? x

dena spunea...

eu folosesc de la Avene si este de departe cel mai bun pe care l-am incercat pana acum. il recomand cu toata caldura :)

adela sirghie spunea...

@Alina, din pacate nu imi mai amintesc. Dar stiu ca ma ardea pielea dupa ce il foloseam. Si la fel ca si tine, intai am crezut ca de vina sunt niste farduri care s-au invechit. Mascara era nou lansata, era in urma cu vreo 6 sau chiar 7 ani, iar reclame uriase, glossy, erau peste tot in aeroport, de unde am cumparat-o.
Cred ca am vrut sa uit si cum se cheama otrava aia de mascara.
Ar fi fost interesant sa scriu o postare pe blog, dra din pacate nu imi aduc aminte cum arata.
Stiu ca am fost atat de suparata, incat le-am scris pe site. M-au trimis la Estee Lauder de pe calea Victoriei sa rezolv problema si am fost tare dezamagita. Nu m-am dus, pentru ca eram sigura ca imi vor spune ca daca nu am cumparat-o de la ei, nu au nicio obligatie sa ma ajute.

adela sirghie spunea...

Sigur, daca as fi avut blogul pe vremea aceea, as fi facut un scandal monstru, cu poze inainte si dupa, cu ochii inrositi si plini de coji, chiar mi-a ars pielea acea mascara de volum de la Estee Lauder.
Am fost foarte foarte suparata.

Anonim spunea...

Eu folosesc demachiantul de ochi de la Elmiplant si sunt multumita de el, chiar daca nu inlatura machiajul( in special rimelul) la fel de repede cum mi-as dori.
Pana acum este singurul incercat care nu imi irita ochii. :D