duminică, decembrie 5

Papuselele japoneze sunt perfecte pentru duminicile ploioase. Enjoy!


Well, spring is in the air:)
I recently descovered Liz Lisa and I desperately want a garden of roses like this!
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

27 de comentarii:

Unknown spunea...

sunt geniali in moda..chiar imi place ca au multa imaginatie..:X

Ally spunea...

Imi pare rau ca postez un comentariu care nu are legatura cu postul,dar tocmai imi faceam tema la romana si trebuia sa comentez un articol scris de Adela Sarghie si imi suna ft ft cunoscut numele; sunteti una si aceeasi persoana?:)) Mi s-a parut ft ciudat ca tema la romana si blogurile mele preferate sa aiba o legatura.
:*

adela sirghie spunea...

Ally, sincer nu stiu, poti sa imi spui despre ce articol este vorba?
Eu am semnat foarte multe articole, prima oara am publicat la 15 ani. Uneori, din greseala, si nu de putine ori, am fost trecuta Adela Sarghie.

Ally spunea...

Salonul inventiilor trasnite din 1999.

adela sirghie spunea...

E mentionat cineva care facea acoperisuri din cutii de Coca-Cola?

Ally spunea...

In manual, nu. Cel mai mult se vorbeste despre automobilul marca Bezuz, iar articolul este din Curentul.

adela sirghie spunea...

Da, da, Bezuz este inventatorul si am scris in Curentul si despre asta.
Eu nu stiam despre aceasta mentionare, poti sa imi dai mai multe detalii?
Mi se pare interesant, ce manual este?
Chiar sunt foarte curioasa:)
Multumesc mult ca mi-ai spus!

Ally spunea...

Nu aveti pentru ce! Eu sunt mandra ca statul pe internet si cititul de bloguri in detrimentul studiului intens m-a ajutat sa descopar aceste legaturi:))
Pai, este manualul de Limba si literatura romana de clasa a IX-a de la editura Humanitas si este la capitolul Textul jurnalistic.

adela sirghie spunea...

Atunci o sa cumpar si eu acest manual. Desi ar fi trebuit sa mi-l trimita cadou daca tot au preluat un articol scris de mine:)
Adevarul este ca atunci cand scrii un text, il publici, dar chiar din acel moment, nu iti mai apartine, nu stii niciodata cine il citeste si unde ajunge.
Se pare ca acest text al meu a avut o viata lunga, oricum e o intamplare frumoasa de duminica.

Bonnye spunea...

Va pot face eu poze paginilor dedicate articolului daca doriti.

adela sirghie spunea...

Bonnye: sigur ca da, as fi foarte fericita sa il vad!
Eu am pierdut colectia Curentul din acea perioada, nu mai am ziarul original, trebuie insa sa fie la Biblioteca Centrala Universitara. Sau la Bezuz...
Daca poti sa faci o copie, iata mailul meu adelasir@yahoo.co.uk
Dar te rog mult sa imi spui Adela si de acum inainte, chiar daca sunt in manualul tau de romana:)

Zuzele spunea...

Plssss, am nevoie de o parere!!! Ti-a placut Fudge Mint samponul? Vreau sa-i iau concubinului cadou diseara si am nevoie de o parere! :) Tie cum ti s-a parut?

Bonnye spunea...

Le-am trimis acum.
O zi frumoasa!:*

adela sirghie spunea...

Multumesc frumos, chiar am citit cele doua paginute cu mare emotie. Iata ce scriam eu pe 2 iunie 1999!
Nu stiam, este o surpriza totala si foarte frumoasa pe deasupra.
Poti sa imi spui te rog cine invata din aceste manuale? Sunt manuale standard?

adela sirghie spunea...

@Zuzele: mi-a placut samponelul acesta. E mai potrivit vara, pentru ca este foarte racoros, dar curata bine scalpul, deci il recomand. Insa my fav ramane Yes to Carrots! De departe...

Zuzele spunea...

:) Uf, merci pentru raspuns! Al meu concubin e foarte pretentios la sampoane si ii place foarte mult Fudge-ul meu! Nu stiu daca i se potriveste Yes to carrots... Poate fac o incercare totusi:)

adela sirghie spunea...

Da, cred ca ar trebui sa faci o incercare.
Niciodata nu recomand produse in care nu cred, stii asta...

Bonnye spunea...

Eu sunt la mate-info, dar sunt aproape sigura ca si la filo tot acest manual este folosit, deci banuiesc ca este standard.
Asta ar trebui sa insemne ca toti elevii de liceu, cel putin cei din CN Matei Basarab au citit articolul si au dat/vor da teste si teze din el.

adela sirghie spunea...

Bravo, bravo, sa invatati!

Bonnye spunea...

Asa vom face!
Sper sa imi poarte noroc faptul ca am vorbit cu autoarea ;;)

adela sirghie spunea...

Absolut!
10 cu steluta ti-as da:)
Dupa care Iti dau voie sa te pui cu burta pe blog:)
Multumesc mult, mi-ai adus o mare bucurie azi chiar a fost o intamplare frumoasa!

Bonnye spunea...

Ma bucur:*

adela sirghie spunea...

Azi e duminica aceea frumoasa in care am aflat ca elevii din clasa a IX-a dau teza din textele mele...suna foarte cool! Da, chiar sunt fericita in acest moment!

adela sirghie spunea...

Si evident, recomand fetelor de liceu si paginile de so chic so cute si beauty tips, asa, ca o extra-munca independenta:)

Bonnye spunea...

Multor eleve le-ar prinde bine sa mai citeasca din cand in acest blog; ar avea nevoie, pentru ca pe mine, care sunt de a lor, ma uimesc pe ce zi ce trece cat de lipsite de feminitate sunt. Dar in fine, asta e o alta poveste:)).

Anonim spunea...

Felicitari!:)
Din pacate nu-mi amintesc daca acum 3 ani am studiat din aceiasi carte :)
Laura

adela sirghie spunea...

Multumesc Laura, sunt tare happy in acest moment:)