duminică, decembrie 19

Giveaway Benefit se apropie de final:)

Pentru ca Giveaway Benefit se apropie de final (maine pe-nserat vom afla cine sunt cele sase castigatoare), vreau sa va rog sa verificati daca sunteti corect inregistrate pe Google Friend Connect si pe newsletter. Stiu ca unele fete au avut mici probleme cu inregistrarea pe Feedburner,  sper ca intre timp s-au rezolvat. Intai trebuie sa iti inscrii mailul in prima casuta din dreapta a blogului, apoi apare pe ecranul computerului o iconita cu cateva explicatii si un cod de validare. apoi pe adresa ta de mail vei primi un link final de validare. Daca ai facut toti acesti pasi corecti, deja primesti newsletter-ul Adela Sirghie beauty&style blog in fiecare zi. Daca inca nu primesti acest newsletter zilnic, inseamna ca ceva nu a functionat cum trebuie si trebuie sa reiei, cu mult calm, inregistrarea.
Repet toate aceste lucruri, pentru ca stiu ca cele mai multe greseli se fac din neatentie si nu as vrea ca atunci cand verific maine cele sase castigatoare sa trebuiasca sa facem o alta extragere pentru ca nu sunt indeplinite conditiile.
In cazul in care nu v-ati inscris inca, puteti sa intrati AICI , mai aveti timp ...pana maine pe-nserat!
Le multumesc mult prietenelor din blogosfera care au inteles si au scris in paginile lor despre acest concurs:)

Make a wish... and Good luck to you all!

14 comentarii:

albastrikmik spunea...

eu am indeplinit toate conditiile hihi,sper sa fiu eu una din cele 6

Andreea spunea...

bine ca m-ai facut atenta! newsletter ul nu functiona la mine.... Pupici!

adela sirghie spunea...

Da, eu intentionez sa mai fac surprize cu giveaway-uri, iar conditiile sunt aceleasi: google si newsletter, deci e foarte bine ca ati verificat sa fie totul ok:)
xoxo!

siginutz spunea...

primim, primit si pe mail :)

DeliasBeautyBlog spunea...

Vin emotiile de final.
Succes fetelor!!!!

Adelina Eneșca spunea...

am indeplinit cerintele! sper din suflet sa fiu printre castigatoare!

Hanna spunea...

can't waaaaaait! :D:D
good luck to all!
happy holidays everyone! :)

Adina Ilinca spunea...

Ce fac daca m-am inscris deja, am spus ca imi doresc crema colorata You Rebel si intre timp mi-am cumparat-o? pot sa imi aleg altceva? in caz ca as castiga nu mi-ar fi prea util cadoul, in conditiile in care am deja o crema.

adela sirghie spunea...

sigur ca poti sa alegi altceva:)
mai ai timp pana luni pe-nserat.
dar te rog precizeaza si schimbarea .
xoxo!

Ana-Maria spunea...

Abia astept!
Succes fetelor! :*

madalina_ciuculescu@yahoo.com spunea...

Adela, m-am abonat la newsletter si pare ca merge....dar nu sunt sigura daca am facut ce trebuia cu acel google friend connect :)
Care sunt pasii mai exact? Nu de alta, dar chiar n-as vrea sa fiu eu una dintre norocoase si sa nu pot sa intru in posesia premiului doar din aceasta cauza....
xoxooooooooo

adela sirghie spunea...

Pe Google Friend Conncet trebuie sa dai "Urmariti" si sa te inscrii. Apoi cauti numele si poza.

Irynuk spunea...

succes tuturor
:*

Jules spunea...

Mult noroc tuturor fetelor! Sase's norocoase, ca la Loto :D