miercuri, decembrie 15

So chic so cute: romanian list

Pentru ca in ultima vreme am tot vorbit despre Kate Moss, Olivia Palermo, Alexa Chung, Elisa Sednaoui, m-am gandit daca nu exista si in Romania fete care se imbraca misto. Exista.

Iata lista mea, va rog sa ma credeti ca ordinea este aleatorie:

Maria Marinescu
Amalia Nastase
Ana Lesko
Romanita
Andreea Raicu
Silvana Berciu
Corina Ciorba
Monica Birladeanu
uneori si Mihaela Radulescu

Daca am uitat pe cineva si imi aduc aminte, completez pe parcurs, dar astept nerabdatoare si sugestiile voastre:)



7 comentarii:

Anda Zelenca spunea...

Si mie imi place mult Andreea Raicu. Eu o mai admir si pe Corina. :)

mirela spunea...

Camelia Sucu :)

Annamaria spunea...

Andreea Raicu se potriveste listei tale? :) Din punctul meu de vedere este eleganta, uneori glamorous...

Annamaria spunea...

Hiiii imi cer scuze, nu am citit bine lista...cam tarziu pentru mine sa procesez informatiile :)

Annamaria spunea...

M-am gandit si la Monica Barladeanu si poate..Iulia Vantur.

Andreea spunea...

Mie imi place mult de Maria Marinescu si Monica Barladeanu,pe care de altfel le-ai mentionat in lista ta.

Vasile spunea...

ma mir ca nu ai pus-o pe lista pe Dana Sota.(Aseara la 10 pt Romania de la Realitatea TV Melania Medeleanu era imbracata super.)Astept o lista cu fete care se dezbraca misto.La prima vedere iti vine sa razi,dar eu cred ca este o arta sa stii sa te dezbraci fara a fi vulgara.Senzualitate fara vulgaritate.