marți, decembrie 7

Jurnal de beauty de iarna

Mi se pare foarte greu sa nu imi dau unghiile de la mana cu oja, mai ales cand am o multime de sticlute vesele si colorate la indemana. Ma uit la ele ca la acuarele, le insir pe covor, le asez in functie de nuante, apoi le strang iarasi in cosulet. Predomina nuantele de rosu, dar am si albastre, galbene, taupe, gri-uri, mov, levantica, tulipe noir, chiar si una portocalie(pe care o folosesc numai vara).
Si totusi renunt la ele cand vad ca unghia incepe sa fie afectata de lacul de unghii. Nu imi place deloc atunci cand vad ca ceva nu este in regula si iau repede masuri pentru remedierea problemelor. Unghiile ingalbenite, parul tocit si ars de la vopsea, sau pentru ca nu am tuns varfurile, tenul netratat si plin de impuritati- nu sunt lucruri cu care sa ma joc sau pe care sa le tratez "dupa ureche".  Cred ca pana acum v-ati dat seama ca eu nu pun accentul nici pe machiaje extravagante(este un lucru pe care il pot face fetele foarte tinere- convingerea mea este ca numai lor le sta bine, nici pe cine stie ce coafuri sofisticate sau artificii costisitoare de"tunare"
Sa ingrijesti ceea ce ai natural pana la "mesmerising", acesta este de fapt crezul meu in domeniul frumusetii.
Si daca ma intrebati de ce ma deranjeaza ca am unghiile ingalbenite daca pot sa le dau o data la trei zile cu oja si sa nu se vada nimic, niciodata, o sa va raspund ca da, pe mine chiar ma deranjeaza. Nu ma simt bine daca nu le dau timp sa isi refaca luciul natural si aspectul sanatos.
Asadar, am luat o pauza: unghiile de la picioare vor sta cuminti si nude toata iarna, iar cele de la maini-din cand in cand, ca sa le dau ragaz sa se refaca dupa lac.
Daca merg la vreo petrecere unde port sandale, imi dau unghiile de la picioare cu lac, iar a doua zi le sterg. Nimic mai simplu.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

8 comentarii:

iguanitza spunea...

mi se pare păcat să nu îți colorezi unghiile, mai ales că ai o grămadă de culori drăguțe. Eu zic să le dai cu un 'deyellower' cum e cel de la Rimmel sau Seventeen și să aplici oja colorată as usual. Și eu le-am avut galbene, până am început să folosesc o ojă de asta care a ajutat.

SoSheSays spunea...

mie nu mi se ingalbenesc unghiile de la oja decat foarte rar (am patit cu farmasi...da, stiu nu sunt de marca). Atata vreme cat aplici un base coat nu au de ce sa se ingalbeneasca...

Ar mai fi tratamentee de albire dar si lamaia. :)

maria spunea...

Exact la lamaie ma gandeam si eu! La picioare nici eu nu mai pun lac de cand am inceput sa port pantofi, sa respire unghiiile, cele de la maini le dadacesc mai mult. O baza ar fii ok, chiar si banala oja transparenta!

adela sirghie spunea...

Folosesc si lac si baze protectoare. Dintotdeauna. Si la maini si la picioare. Dar lacul chiar ataca unghia. In acest monment nu am nimic, nici macar un lac transparent.
Dar pesemne ca cu anii, unghiile devin din ce in ce mai fragile si se pateaza mult mai repede, mai ales daca le ai subtiri, cum le am eu:(

Jade spunea...

Si eu am decis sa imi las unghiile de la picioare iarna asta fara oja, le las sa mai respire.

Andreea spunea...

Si eu fac exact la fel. Chiar daca folosesc o baza dupa un timp tot incep sa prinda o tenta de galbui. Asadar, la picioare iarna nu folosesc lac decat in situatii speciale( a se intelege imi expun undeva degetele de la picioarele).
La maini de obicei le colorez. Le las libere maxim 2-3 zile pe luna.

coco spunea...

SIMPLU?CUM SIMPLU? SI EU AM AVUT DE GAND...VREOOOO 3 ZILE...SI GATA..ACUM AM O UNGHIE MOV INCHIS SI UNA MOV DESCHIS....A FACUT SHEFU O FATZA....

adela sirghie spunea...

Pai daca sefu nu mai vazuse...
ma rog, poate in rest e baiat bun:)