luni, decembrie 20

Cele sase castigatoare al concursului Benefit

Iata ce a decis Soarta de data aceasta:

Oana Lucia M
Ati
Madalina Turcitu
Adelina Tomescu
Sandra
Andreea Justandreutza

Le rog mult pe fetele care au castigat sa ma contacteze de urgenta pe mail, adelasir@yahoo.co.uk (am nevoie de telefon si adresa) pentru a pune la punct detaliile intalnirilor sau expedierilor.
Intrucat intentionez sa organizez curand un alt giveaway, le rog pe fetele care nu au castigat sa nu fie dezamagite(prea tare) ca nu au castigat de data aceasta.
Later edit: fetele care au castigat sunt rugate sa ma contacteze in maxim  trei zile de la acest anunt pe blog, in caz contrar vor pierde premiul si se va face o alta extragere.
Sarbatori fericite tuturor!!!

40 de comentarii:

Jules spunea...

Felicitari fetelor! Sa va bucurati de cadourile Benefit!

Zuzele spunea...

nu ma mai joc :((

Dia spunea...

Ce fete norocoase, felicitari si sa va bucurati de produse!

Little Princess spunea...

Dar nu castig si eu neam!

Felicitari castigatoarelor:*!

Hanna spunea...

" Zuzele spunea...

nu ma mai joc :(("

again, exactly my point :))))
anywaay, CONGRAAAAATTSS to the winners!

Sarbatori fericite tuturor! :*

Adelina Eneșca spunea...

Multumesc mult! Sunt asa de fericita ca am castigat! Cand mi-am vazut numele nu mi-a venit sa cred! Multumesc! Si nu fiti triste fetelor, Adela mereu ne pregateste surprize!

Unknown spunea...

felicitaaaaaaaaaaaaaaaaari!!!

Diana spunea...

felicitari fetelor

Machiaj Ochi spunea...

Hmm nici de data acesta n-am castigat :( . Felicitari norocoaselor care au castigat ;)

Unknown spunea...

Offf !
Totusi, felicitariiii fetelor ! :*

Anonim spunea...

felicitari castigatoarelor :)

albastrikmik spunea...

ooo felicitari castigatoarelor

Roxana Coriciuc spunea...

Felicitări, fetelor! Să vă bucuraţi de produse. Benefit e un brand nemaipomenit şi are nişte produse excelente.

Zuzele spunea...

da, felicitari castigatoarelor, dar eu nu mai particip ever la concursuri :(((

adela sirghie spunea...

Eu tocmai m-am inscris la un giveaway pe Outnet: o geanta de la Jimmy Choo. Adevarul este ca nu am castigat niciiodata vreun giveaway, va jur, NICIODATA, dar particip in continuare. Inainte de geanta de la Jimmy Choo, am participat la un giveaway pentru o geanta de la Marc Jacobs.
Daca nu voi castiga nici de data aceasta, eu voi participa de fiecare data cand imi va placea ceva. Daca nu e vreo taxa de participare (asta mi s-ar parea ciudat!)mie mi se pare ok sa participi.
Desigur, daca e un giveaway interesant!

Madalina Turcitu spunea...

Tocmai ti-am trimis si eu mail Adela dupa ce am sarit in sus de bucurie, iti multumesc mult de tot!

Sunt foarte bucuroasa!

Mult noroc pe viitor fetelor care nu au castigat, atunci cand nu te astepti castigi :)

Ema, Brasov spunea...

Felicitari castigatoarelor!
Adela, ai organizat un concurs foarte frumos!

Andreea spunea...

Sunt tare fericita pentru premiu! multumesc mult, Adela! :)Ti-am trimis mail! Sarbatori fericite iti doresc! Mos Craciun sa fie darnic cu tine! :*:*:*:*:*

Anonim spunea...

Fetelor va inteleg, nici eu nu am castigat niciodata.. asta e! :)
Felicitari castigatoarelor!!!

Unknown spunea...

Nu-mi vine sa cred ca am castigat!!Sunt atat de bucuroasa(imi batea asa tare inima cand mi-am vazut numele :S).Iti multumesc mult de tot,esti o draguta :*.
Sarbatori Fericite iti doresc!si voua fetelor multa bafta in continuare

DeliasBeautyBlog spunea...

Felicitari fetelor!
Sa va bucurati de produse!!!

Anonim spunea...

Felicitari, fetelor!

Andreea spunea...

Felicitari fetelor norocoase!

Rotsin spunea...

Prevad la urmatorul concurs aceeasi situatie ca si cea de acum : putine participante.
Felicitari castigatoarelor :)
Sunt un pic dezamagita,speram sa fiu si eu una din cele 6 dar..this is the life.
Oricum eu nu ma las pana nu castig :))

ancapascale spunea...

Felicitari castigatoarelor si autoarei blogului!
Sarbatori fericite Adelei si fetelor!

Ana-Maria spunea...

Felicitari fetelor!
Si ca sa simt ca a venit si la mine Mosu', eu o sa ma duc sa imi cumpar parfumul! :D
XOXO tuturor!

Anonim spunea...

Felicitari fetelor! Sunt trista ca nu am castigat, asta e...norocul o sa fie si de partea mea :)))
Sa va bucurati de premii fetelor!

micaela_neagu spunea...

Felicitari, fetelor! Sarbatori fericite tuturor!

Alice S spunea...

Felicitari norocoaselor!..ma bucur pentru ca eu oricum nu castig niciodata:))

Just_Me spunea...

" Zuzele spunea...

nu ma mai joc :(("

Cam asa zic si eu dar, hai sa dam vina pe random.org.

Felicitari castigatoarelor!

adela sirghie spunea...

Eu cred ca Zuzele se mai joaca:)

Zuzele spunea...

Mi-e ciuda ca nu castig niciodata la treburile astea cu trageri la sorti! Never ever!:( Nu ma mai joc pentru ca astept cu sufletul la gura rezultatul si apoi sunt dezamagita...
Bine, ca mai e si faza aia cu "mai bine regreti ca s-a intamplat, decat sa-ti para rau ca nu ai incercat" :)
Vom vedea...

Fluturas euforic spunea...

Nici eu nu am castigat niciodata, insa asta este. Voi mai incerca, poate va veni vreodata si la mine norocul.

Felicitari castigatoarelor :*

Fluturas euforic spunea...

Am uitat sa-ti doresc mult noroc tie, Adela ! La cate cadouri faci, meriti sa castigi. Bafta ! :*

Adriannae spunea...

Felicitari fetelor! Desigur ca fiecare e un pic dezamagita ca nu a castigat, insa mmie chiar mi se parre distractiv sa participa concursuri de gnul acesta.Nu am castigat niciodata, insa nu renunt. My day will come too...sometime!:))

Oana-Lucia M. spunea...

Yaaaay!Am jucat, am castigat!Nu imi vine sa cred!Fetelor, nu va dati batute la urmatorul giveaway pentru ca satisfactia e coplesitoare.
Craciun fericit tuturor!

Eu spunea...

Intr-adevar e minunat sa bati din palmele copilului din tine si sa te bucuri ca uneori exista Mos Craciun..Multumesc.
______████ ███ ███ ████
____ ████ ██ ████ ████ ██
___███ █████ ████ ██ ████
__ █████ ███ █████ ████ ██
__ ████████ ██ █████ ████
___█████████████████████
____████████████████████
_____██████████████████
_____ █████████████████
______████████████████
______ ███████████████
________█████████████
__________██████████
_████________████
__█████_______██
___████______ ██
____█████_____█
_________█____█
_____███_█_█_█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█____███
_______█___██████
______█__█████████
_____█_██████████
_____██__███████
_____█____██████
____█_______███

adela sirghie spunea...

Ati, impresionant!
Multumesc din suflet, am in ceput ziua cu un zambet larg:)

Anamaria spunea...

Nu exista Mos Craciun... :( Dar de fapt, stiam asta de la 5 ani :). Mai incercam...insistam si la alte concursuri...cine stie....vine si iepurasul in curand...

Andreea spunea...

Mi-am ridicat premiul de la Benefit ieri! :) Multumesc inca o data, Adela! Un An Nou frumos si plin de bucurii! :) :*:*:*:*