miercuri, decembrie 29

Azi imi place...

Luxury&Sexy Hosiery de pe Asos

5 comentarii:

Adriannae spunea...

Superbi, insa pentru a-i purta trebuie sa fii mandra posesoare a unei perechi de picioare perfecte.

Andreea spunea...

Eu ii ador! I-am vazut de mai bine de o luna de zile,deci in ianuarie sigur vor fi ai mei! Pupici!

Andreea spunea...

Nu neaparat:) Mi-am comandat perechea aceasta pentru Craciun si i-am purtat cu succes desi nu am nici pe departe picioare perfecte...Fiind negri si purtati cu tocuri, chiar avantajeaza piciorul:)

Adriannae spunea...

@ Andreea: Nu te contrazic, nu am incercat niciodata. Poate e de vina modelul pentru impresia mea. Oricum, sunt foarte frumosi.

fire_child spunea...

@Adriana ..sunt de acord cu tine. si mie mi se pare ca persoanele cu picioare frumoase ar trebui sa poarte fuste scurte. Nu trebuie sa fie perfecte. mi se pare ca la o tipa mai plinuta (ex 100kg- nu vrea sa jignesc pe nimeni ) nu i-ar sta bine cu fusta asa cum i-ar sta bine la una de 50 kg. si eu am 68 kg si 1.66 inaltime si nu-mi place deloc cum imi vine o fusta scurta. :)

@Andreea - sa ii porti sanatoasa draguta :)

Seara placuta fetelor