joi, decembrie 23

Castigatoare giveaway Shades Beauty Lounge

Castigatoarea voucher-ului de la Shades Beauty Lounge este Bonnye, pe care o rog sa imi dea un mail pentru a stabili detaliile.
Intrucat vor urma si alte surprize frumoase pe blogul meu(soon- soon-soon!), le rog pe fetele care nu au castigat, sa nu fie dezamagite.
Later Edit: am primit foarte multe mesaje frumoase de la cititoarele blogului meu, carora le multumesc mult pe aceasta cale, abia acum, pentru ca nu am vrut sa completez comentariile concursului cu raspunsurile mele.
Toate concursurile de pe blog va sunt dedicate, as vrea ca toate fetele carre ma citesc sa participe si sa castige:)
Prin urmare, voi incerca sa aduc cat mai multe giveaway-uri pe Adela Sirghie beauty&Style si sper din tot sufletul, ca la final, nicio fata care ma citeste sa nu fie dezamagita.

13 comentarii:

Adelina Eneșca spunea...

Felicitari castigatoarei!

Cristina Shopping Therapy spunea...

ce-mi place de tine Adela atunci cand ne spui sa nu fim dezamagite :)
stii ca ne indulcesti zilele, nu?:)

Bonnye spunea...

Multumesc muuult:*

Hanna spunea...

Felicitaaaaaari!! >:D< >:D<

mada spunea...

cat pe ce sa castig si eu :) raspunsul ei era langa al meu :)

Felicitari Bonnye!

purple spunea...

nici daca ai vrea n-ai putea sa ne dezamagesti :D cu scuzele de rigoare imi fac si eu reaparitia la commenturi,nu mai am timp sa te vizitez asa de des,si stiu ca suna a cliseu dar asa si e cand te pregatesti de licenta:((...so keep up the good work adela si felicitari castigatoarei:)))xoxo

purple spunea...

oh,am uitat sa-ti urez Sarbatori Fericite si sa ne auzim cu bine in Anul nou:)))...impliniri si best wishes iti doresc:D

Ema, Brasov spunea...

CRACIUN FERICIT!
Cu drag,
Ema

Miţă spunea...

Mos Craciun fericit! ;)

Anonim spunea...

Creanga isi asterne gandurile si sentimentele in “Pagini Aurii” ale operei literare

adela sirghie spunea...

Purple, succes cu invatatul si Craciun Fericit!
Iarasi ma intrebam ce mai faci:)

broscutza zambareatza spunea...

Faci o treaba minunata.Cum as putea fi dezamagita?

Magda spunea...

Felicitari!