vineri, decembrie 10

Azi imi place...


Azi imi place... de mine, pe vremea cand eram blonda si invatam sa joc golf la Lac de Verde Breaza(august 2005), iar cuvantul teribil -CRIZA-exista, dar numai in dictionare,  filme sau inventii fara brevet:)
In cazul in care va intrebati: nuanta aceasta de blond, asa cum imi placea mie, nu putea sa o izbuteasca decat Laurent Tourette, dupa ce facea cateva mascambe cu vopselele lui.
Fie ca ma credeti, fie ca nu- imi mai baga, din cand in cand, cu talent, desigur- si cateva suvite mai rozalii prin par, care treceau repede, dupa primul spalat. Ramanea la final o nuanta  suava-suava, ca tocmai desprinsa din balada romantica a blondelor iubiri.

37 de comentarii:

albastrikmik spunea...

iti statea foarte bine blonda,de ce nu te faci din nou?

adela sirghie spunea...

A fi blonda e o stare, iar eu pesemne ca nu o mai am...

Unknown spunea...

prima fraza este funny rau :))

adela sirghie spunea...

@Iele: Vreme trece, vreme vine...

Anonim spunea...

iti sta bine blonda(parere tot de la o blonda), dar e mai important cum te simti tu mai bine, cred.

Anonim spunea...

Ai cumva operatie estetica la nas? Esti o draguta.

Rotsin spunea...

Superba culoarea.
Ai dreptate chiar este o stare,eu deja am inceput sa ma plictisesc de blond.

Ana-Maria spunea...

Imi place cum ti se vede nasucul in vant. :D
Esti ca o copila in poza asta! :*

adela sirghie spunea...

Din ciclul nostalgiilor unei satene care a fost odata blonda:)

Zuzele spunea...

Am fost si eu acolo de cateva ori, e superb locul ala!

SoSheSays spunea...

Ce asortata!! :) Imi plac tenesii.
Iti statea bine si blonda. Dar foarte bine spus, a fi blonda e o stare...

laura_3 spunea...

ce bine arata parul tau in poze, pare si foarte sanatos, iti mai amintesti ce vopsea a folosit

adela sirghie spunea...

@Laura, sanatpos nu era:(
Cred ca folosea L"Oreal, dar amesteca pe acolo multe chestii, dupa cum am spus, ma trezeam si cu suvite roz.

Adelina Eneșca spunea...

Iti statea bine blonda, acum devin si eu nostalgica, am fost blonda candva si era minunat. ma simteam de parca era soare in fiecare zi.

Ale spunea...

Am crezut ca e o poza cu Kate Moss in timpul ei liber inainte sa citesc textul;))
Multumesc pentru cremuta,chiar vroiam sa o incerc dar ma tinea la distanta pretul:D

Fluturas euforic spunea...

wow ! esti atat de frumoasa ! :*

Anda Zelenca spunea...

Intr-adevar e un blond absolut superb!

Adina spunea...

Am fost si eu acolo, in Breaza de cateva ori. Este superb :x

realbadpisy spunea...

eu sunt inebunita dupa blond....si dap! cui nu ii este dor de vremea cand nu stiam ce este aia criza.

Magda spunea...

erai super sexy.dar nu,nu are rost sa fi iar blonda.cum ai spus,e o stare.natural girls are the prettiest

Lulu spunea...

Mie nu mi-ar placea sa ma cheme Tourette:)

adela sirghie spunea...

Asa e, nici mie nu mi-ar placea, dar cred ca se poate si mai rau:)

adela sirghie spunea...

@Ale, domnisoara arhitecta: da, cred ca o sa ti se potriveasca acea crema.
Multumesc pentru compliment, esti foarte dragutza:)

adela sirghie spunea...

@Anonim:nu, nu am operatie, sunt doar cu nas-n vant:)

adela sirghie spunea...

Irini: era teribil de greu de intretinut acel blond. Un cosmar, daca ma gandesc bine.

adela sirghie spunea...

@Rotsin:apoi o sa ti se faca iar dor, ca mie.

adela sirghie spunea...

@Ana_maria: eram foarte incantata de golf, parca eram la joaca.

adela sirghie spunea...

Beauty: am purtat conversii aia pana i-am epuizat!

adela sirghie spunea...

@Adelina: suna tare bine "am fost si eu blonda candva..."

adela sirghie spunea...

@realbadpisi: am fost atatia ani blonda, incat aveam impresia ca aia e culoarea mea ...naturala. Greu de crezut, dar oglinda si ochii mintiise obisnuisera cu mine blonda. Tin minte ca dupa ce nu am mai fost blonda, nu ma mai recunosteam in vitrine cu noua imagine. Si multi oameni nu ma mai recunosteau pe strada, tocmai pentru ca ei ma vazusera o viata blonda.
A fost o experienta.

adela sirghie spunea...

Magda: da, da, asa spun si eu.

Anonim spunea...

Adela,stiu ca nu se potriveste comentariul meu cu postarea ta,dar chiar am nevoie de ajutor.Pana acum 2 saptamani,tenul meu era foarte curat,usor gras de la excesul de sebum ,uneori un punct negru sau cos(o data pe luna),insa in ultima perioada imi apar foarte multe cosuri sub piele,rosii, dureroase ,ca un fel de iritatie ,se infecteaza.imi vine sa plang..n-am patit asta in viata mea,ce sa fac?ma gandeam sa-mi cumpar avene diacneal ca am auzit ca distruge bacteriile si reda aspectul sanatos tenului.help!!

adela sirghie spunea...

Multe fete au fost multumite de Avene, ai dreptate. Si tine dieta de purificare a organismului. Din cate spui tu, nu pare boala a pielii, ci un fel de infectie a organismului. E clar ca intreg organismul tau sufera, dar erupe pe fata. Pe de alta parte, daca treci printr-o perioada foarte stresanta si solicitanta, poate fi acneea adultului.
Poate ar trebui sa te duci si la un dermatolog.

Anonim spunea...

cred ca din cauza stresului,deoarece am analizat bine alimentatia mea,stilul de viata si totul e ok.am multe probleme la locul de munca si asta cred ca imi provoaca acneea,totusi sa-mi cumpar avene diacneal?

iguanitza spunea...

Superb! Love it♥

adela sirghie spunea...

@Anonim: da, eu cred ca e ok avene.
Daca nu tai rezultate cu avene, sfatul meu este dr Murad, crema+pastile ten gras cumparate de pe strawberry:)
Dra problema stresului trebuie manageriata, pentru ca altfel nu ai cum sa vindeci acneea.

Andreea spunea...

Mie imi place mult mai mult cum iti sta cu nuanta actuala! Pupici!