marți, decembrie 14

DE CUMPARAT: DR PERRICONE

Stiu ca de sarbatori multe fete au planuri de calatorie in afara tarii. Sigur, macar in gandurile cele mai ascunse v-a incoltit ideea de a cumpara si produse cosmetice pe care nu le gasesti in Romania (daca nu ar fi asa, nu ati fi in acest moment pe blogul meu, corect?). Daca nu ati incercat pana acum, va recomand elitistul Dr Perricone. In cazul in care inca nu ati auzit de el, va rog vizitati BLOGUL si SITE-ul
Documentati-va si invatati numai si numai de la cei mai buni in domeniu.
La fel ca si dr Murad, Dr Perricone combina formulele cremelor si uleiurilor cu suplimente alimentare, pentru  a avea grija si de interior si de exterior.
The best money can buy!
Eu imi doresc No Foundation Foundation SPF 30 
Deocamdata, desigur:)

5 comentarii:

Andreea spunea...

Nu auzisem de Dr Perricone pana acum. Multumim de anunt! ma apuc sa studiez site-ul :)

Adelina Eneșca spunea...

E prima data cand aud de Dr Perricone. M-am uitat putin pe site, e interesant, mai ales ca eu am ceva probleme cu alimentatia. Am gasit multe exemple de alimente care mi-ar fi de folos si le-as putea manca. Am invatat atatea de la tine Adela! De cand citesc blogul tau m-am epilat singura cu ceara, am invatat sa am mai multa grija ce produse folosesc si sa imi pese mai mult de mine. Multumesc!

Felicia spunea...

F.mult mi-am dorit sa incerc produsele Dr.Perricone,dar nu am avut ocazia(la Paris numai ce le retrasesera din Sephora-sept 2009).
Dar din intamplare,pe un forum am descoperit ca exista siteUK care livreaza si in Romania.Mi-am cumparat 2 produse de la el,dar nu as purea spune ca m-au dat pe spate,nu am vazut cine stie ce imbunatatiri ale tenului.Am avut o crema de fata cu esteri ai vitam C, si un toner.
Am fost asa de dezamagita ca nu am mai incercat alte produse de la el.
Despre foundation no foundation am auzit ca "bate" prea in galben.
Dar parca as incerca Cold Plasma.
Stiu ca nu esti o fana a comenzilor online,dar poate fi o prima data.

mada spunea...

stiam de Dr Perricone ... mi-am propus sa imi schimb alimentatia in directia sugerata de el ... produsele lui stiu ca sunt f scumpe asa ca deocamdata incerc chestii mai accesibile :)

adela sirghie spunea...

@Felicia eu folosesc acum Translucent Bronze Concentrate de la dr Hauschka. La prima vedere pare aramiu si potrivit pentru o mulatra, nicidecum pentru cineva care are tenul alb alb. Pe ten insa, aplicat putin si intins bine, este fantasstic!
Si e delicat, parca nu as avea nimic pe fata.
Foundation No foundation mi-a aprins curiozitatea, o sa il cumpar dupa ce termin ce am acum.
Daca intr-adevar este prea galben, il voi combina cu ceva, mie imi place mult sa amestec culori, texturi scl.
Si Cold Plasma este foarte foarte tentant:)