joi, decembrie 9

Culoarea anului 2011: Honeysuckle!!!

Pantone tocmai a anuntat culoarea pentru anul 2011: Honeysuckle. Rozul caprifoi este vazut  ca o culoare optimista, care da energie pozitiva si multa dragoste de viata. Anul trecut, culoarea aleasa de Pantone a fost turcoazul, pentru ca aducea liniste si pace intr-o lume involburata.


Pentru poze cu rochii ravasitor de frumoase in aceasta culoare, click AICI
Va rog sa remarcati ca AICI e scris in honeysuckle!(sort of...)
Eu deja am inceput sa ma gandesc ce haine in "honeysuckle" am in dulap:) 
Voi ce parere aveti?
Va place?
Nu va place?
O veti purta?
Nu o veti purta?
Ce fel de relatie veti avea cu ea?

14 comentarii:

fly2sky spunea...

Frumoasa culoare..romantica si vioaie totodata..sper sa ne aduca un pic de voie-buna :)

SoSheSays spunea...

O voi purta cu siguranta numai ca nu langa fata, nu imi sta bine cu aceasta culoare. Mai degraba la accesorii. AH si vreau o OJA asa! Cea mai frumoasa varianta mi se pare cea aleasa de Blake Lively sau cum se scrie, mai inchisa putin.

Ema, Brasov spunea...

Ce culoare! :)
Nu am nimic de culoarea asta :)
Cred ca ma voi opri si eu ca Roxana: la accesorii.

Andreea spunea...

Super culoare,mai romantica asa.Eu imi doresc oja asa!
Pupici!

Hanna spunea...

woaaaa :D:D super chic! like, like, like; si chair daca nu era culoarea anului ce sta sa se incheie, eu am purtat-o deja, anticipat :D . si cel mai fain se vedea pe unghii cand bronzul era proaspat. mag-ni-fic!

Miss A. spunea...

Si eu m-as limita la accesorii sau la oja pe timpul zilei, dar la un party cred ca as purta o rochie in culoarea asta :)

Butterfly spunea...

Mie imi place, mi se pare foarte vesela, cred ca mi s-ar potrivi, eu fiind bruneta, am vazut intr-un film un machiaj cu o asemenea culoare si arata foarte bine.

Zuzele spunea...

Eu am sandale, o bluza de matase, o rochita, lenjerie intima...
Imi place mult!

Amalia spunea...

Deja mi-a venit in cap ca am o rochie maxi exact in culorile din poza :D

mada spunea...

mie imi place daca bate putin spre portocaliu asa cum e rochita pe care o poarta Diane Kruger ... sau Gwyneth Paltrow ... daca e roz curat mi se pare putin cam rece ...

Dorina spunea...

E foarte frumoasa, iti ofera buna dispozitie, dar pare mai potrivita pentru primavara-vara, decat pentru acum.

adela sirghie spunea...

@Dorina, da e pentru 2011.
Insa ai vazut si tu in poze, unele fete au inceput sa o poarte de pe acum. Poate stiau dinainte, sau poate le placea culoarea...

Magda spunea...

am o fusta asa.love it

Natural spunea...

De bon ton si in Blog and roll 16