vineri, decembrie 3

Cold Winter Morning around a red Birkin




12 comentarii:

SoSheSays spunea...

foarte chic dar nu o sa iti fie frig cu acei pantaloni scurti??

Anonim spunea...

Ce draguti sunt cercelusii si bluza.
As schimba doar geanta, asta pentru ca mie nu-mi plac de nicio culoare gentile gen Hermes sau Louis Vuitton.Am I strange?

adela sirghie spunea...

@Beauty:nuuu, port colanti:)

adela sirghie spunea...

@e: deloc , e bine sa fii sigura pe tine si pe optiunile tale!

Andreea♥ spunea...

Eu am descoperit siteul acum 2 ani si de atunci sunt dependenta! Foarte dragut setul! profilul meu de Polyvore,daca vrei sa ma vizitezi :)
http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=269456

adela sirghie spunea...

@Andreea: si eu l-am descoperit in urma cu un an cred, dar pana acum nu m-am jucat:)

Magda spunea...

i like geanta si botinele (superbe) ;)
clar te vad pe tine asa :)

adela sirghie spunea...

Da, am ales ce as purta eu si obiecte pe care le-am prezentat la "Azi imi place", mi s-a parut interesanta sa combin cateva dintre lucrurile despre care am vorbit lunile trecute.

Andreea spunea...

Pantalonii aia scurti chiar merg bine cu niste colanti!
Am sa ma duc si eu sa mi fac profil!

Pupici!

mona_sax2 spunea...

u bought all these? wow :)) ce cadou dragut

adela sirghie spunea...

@Mona: nu, nu le-am cumparat, doar le-am prezentat la Azi imi place...
Dar ar fi o adevarata sarbatoare daca as primi un Birkin rosu, desigur:)

classiq spunea...

geanta si cardiganul bej sunt superbe!