miercuri, decembrie 1

Ce imi doresc eu de Mos Niculaie/Mos Craciun/whatever

Aceasta jacheta de blanita light grey(manecile sunt lungi, din tricot cred). Am gasit-o online, pe Saks Fifth Avenue, la Haute Hippie. As purta-o cu rochite vaporoase sau pantaloni scurti de jeans. Sau chiar cu jeans lung, clasic. Cu un tricou simplu, cum e cel din imaginea din dreapta. Parfumul potrivit cred ca ar fi Paris de la Balenciaga.

Later edit:
Sigur, giveaway-ul  Benefit continua pana pe 6 decembrie, va rog sa intrati(in cazul in care nu ati facut-o pana acum) la comentariile de la postarea anterioara si sa imi spuneti ce va doriti de la Mos Niculaie:)

Choose wisely and Good Luck!

13 comentarii:

Zuzele spunea...

E superba! Si merge si la tinute pretentioase, si la cele sport, ca in poza asta :)

DeliasBeautyBlog spunea...

Niceee....
Apropo de parfum...care e parfumul tau preferat?Adica..cel de every day :)
Kisses!

Zuzele spunea...

Apropo, eu cred ca m-am reindragostit de Lolita Lempicka, parfumul original! Mi-a placut acum vreo 7 ani, apoi nu l-am mai suportat, iar acum vreo 2 zile am primit o mostra si mi-a trezit din nou pasiunea!
Poate ca este si in genul Angel, un parfum de iarna, care imi place!

Andra spunea...

Si mie imi face cu ochiul!;) Fingers crossed... sper ca Moshul sa-si fi notat si sa te bucuri de ea in curand.:)

Si eu sunt curioasa de preferintele tale in ceea ce priveste parfumurile.

Ce iti place sa porti daily?

Ema, Brasov spunea...

Jacheta e superba !

adela sirghie spunea...

Nu sunt fidela unui parfum. Imi place sa le schimb. Cel mai mult imi place acum Feminite du Bois de la Serge Lutens. Daca ma intrebi maine as putea sa raspund, foarte senina, ca Fumerie Rousse e cel mai potrivit pentru mine.
Parfumul spune o poveste, iar povestea fiecarei zile e diferita de cea de dinaintea ei...

adela sirghie spunea...

@Zuze, Yvonne, Ema: nu e tocmai ceea ce se cheama"o blana", dar e foarte frumoasa.

classiq spunea...

Jacheta este pur si simplu superba, atat de chic! Griul e una din culorile mele preferate.

adela sirghie spunea...

@Classiq:ma tot uit la ea de vreo saptamana, era salvata pe desktop. Mi se pare din ce in ce mai frumoasa.

Agnes spunea...

Adela puteam sa jur ca vei spune Flowerbomb mai ales ca ai tot vb despre el ... m-am inselat :)

adela sirghie spunea...

Sunt parfumuri la are revin si Flower Bomb este unul dintre ele, alaturi de Lolita Lempicka si Eau de Pamplemousse Rose de la Hermes.
Dar imi plac si cele mai comerciale, de genul Parisienne sau Miss Dior Cherie:)

adela sirghie spunea...

Ieri am purtat Wish de la Chopard, iar azi- L de la Lolita Lempicka.

Rotsin spunea...

Superba :X
Si eu sunt in cautarea unei jachete in stilul acesteia.
Cu cat te uiti mai mult la ea, cu atat parca devine mai frumoasa :D