miercuri, decembrie 29

Sample of A Happy New Year:

... and of course, nothing else matters!

15 comentarii:

Amalia spunea...

Hehe...very cute;;)
Acum depinde ce are mister in cutiuta aia:))

adela sirghie spunea...

Ceva mic, foarte valoros si nemuritor de la Tiffany's!

Rox spunea...

of, ce poza frumoasa :)
ma face sa visez cu ochii deschisi

Un An Nou cu sanatate si realizari, Adela si cititoarelor tale!

Adriannae spunea...

Da, wonderful Tiffany's. Ideea e foarte draguta, chiar si fara cutiuta pe care nu o observam daca nu citeam comentariul Amaliei

Andreea D.D spunea...

Amazing. ;x
De unde e luata fotografia? E vre-un film, ceva?:-?

Diana P spunea...

Foarte gratios :). Un An Nou plin de bucurii,impliniri,si in primul rand multa sanatate si succes din punct de vedere profesional Adela !!!

Annamaria spunea...

Vreau si eu.....e o scena care incalzeste inima! Oare ni se poate intampla si noua, muritoarelor (cu suflet nemuritor)?

adela sirghie spunea...

@Andreea D.D: e o poza salvata pe desktop, nu imi aduc aminte de unde am luat-o, stiu ca m-am gandit sa o pastrez pentru aceasta perioada:)
xoxo!

Monica spunea...

F frumoasa poza!Restul comentariilor sunt de prisos!

Hanna spunea...

arata tipic "americanesc".
nu pot decat sa sper ca intr-o zi voi ajunge undeva frumos in us :x cu ocazia sarbatorilor de iarna

Adelina Tomescu spunea...

Ce poza frumoasa! Inca o dovada ca gesturile marunte alcatuiesc fericirea. Imi inspira tandrete poza aceasta. Imi place!
Adela iti doresc ca in anul care vine sa ai parte de realizari pe toate planurile, sa ramai neschimbata pentru ca esti o femeie minunata, naturala si stilata iar Dumnezeu sa aiba grija de tine si cei dragi tie!

andreeabacau spunea...

very romantic...hmmm

Deea D. spunea...

Doaaamne, ce superb! Am furat-o si eu si am pus-o in folder-ul meu de Wishlist de pe Facebook :-)!

Un an nou minunat iti doresc, Adela!

fire_child spunea...

la asa ceva viseaza toate fetele .. deja te iau fiorii cand vezi poza..si daca te mai si pui in postura fetei :D chiar bine zice ROX ... si pe mine ma face sa visez cu ochii deschisi.


sa aveti parte de multa iubire fetelor si va doresc ca sa aveti si voi un moment ca cel din poza in viata. va pup si va doresc de acum la multi ani :)

Andra spunea...

Cat de fain este cadrul surprins! Oh, dreaming already... :)

La multi ani, Adela! Ne asteapta o noapte lunga! :)

Sa ne incanti si in 2011 cu articole la fel de interesante si utile precum ne-ai obisnuit pana acum!:) Iar noul an sa-ti fie mai bun, cu sanatate si multe ocazii de a sarbatori!