marți, ianuarie 4

45 lei=o pedichiura "asa si-asa" la salonul lui Laurent Tourette

Nici pe departe picioarele mele nu au fost rasfatate ca in imaginea din dreapta. Nicio piatra de rau nu mi-a preluat tensiunea acumulata de la ultima pedichiura, nicio floare nu mi-a mangaiat cu tandrete pielea stresata a calcaielor ... Am ales aceasta poza frumoasa pentru ca este inspirationala, ma face sa ma gandesc ca poate, la un moment dat, cine stie? chiar as putea avea parte de asa ceva.
Poate la hotel Sacher in Viena:)
Inainte de Revelion am zis ca e momentul pentru un mic rasfat. Am sunat la salonul lui Laurent Tourette si am facut o programare. Era 28 decembrie, ora 15,30. Aveau un loc liber la o pedi si intr-o jumatate de ora bateam incantata la ei la poarta. Chiar aveam nevoie de o pedichiura, mi se intarisera din nou bataturile si de-abia asteptam sa am baby feet de Revelion, mai ales ca ma hotarasem sa port o pereche de sandale frumoase. Era prima oara cand mergeam in noul salon Laurent Tourette de pe strada Argentina si eram si foarte curioasa. Salonul e ok, stil minimalist, curat, decent, putin intortocheat. Mani si pedi au o camera separata, dar usa nu se inchide tot timpul, ceea ce face locul putin cam prea galagios pentru cineva ca mine, care vrea sa se relaxeze chiar daca merge pentru un epilat inghinal de exemplu(exagerez, dar cred ca un salon nu e un fel de mini-Mall unde lumea striga, vorbeste tare, mult, repede si prost  si vrea sa faca impresie). Nu am retinut cum se numea pedichiurista, era o persoana foarte draguta, dar logistica de care se folosea lasa mult de dorit. In primul rand scaunul de pedichiura era cam rudimentar,  asta ca sunt eu draguta, asemanator unuia de birou de sefulet de gara mica, nicidecum un jilt din piele, pufos si confortabil si care are si o duzina de programe de masaj in cazul in care vrei sa te rasfeti. Dupa cum vedeti, eu la pedichiura am fost obisnuita sa fiu tratata bine:)  Cadita in care ti se inmuiau picioarele era insa si mai rudimentara, micuta, veche, mobila, de plastic alb cu albastru, cumparata de la supermarket, putin peste nivelul de lighean... totusi. Eu acasa folosesc una de doua ori mai mare, cu vibratii si lumini(si nu am dat o avere pe ea, sa fim bine intelese!)
A luat o punga albastra, a sfasiat-o si a asezat-o peste cadita, ca picioarele mele sa nu ia contact cu plasticul, apoi a umplut-o cu apa calduta turnata... la chiuveta. Mie nu mi s-a mai intamplat sa vad asa ceva, nici macar acum 20 de ani cand mergeam la doamna Carmen la subsol la Blondie, vestitul salon de la Sala Palatului!
Am stat cu picioarele in aceasta inginerie incropita in jur de cinci minute, apoi pedichiurista a tinut cont de indicatiile mele. Mi-a placut ca a insistat foarte mult cu pila pe bataturi, asa cum i-am spus- si le-a nivelat frumos, cu atentie sporita pentru aceste mici detalii. Nu mi-a placut pentru ca nu a folosit betigas de lemn pentru impins cuticulele, cum am rugat-o, ci unul din otel(cred). M-am gandit ca poate ...nu avea si am lasat-o in pace, dar acum imi pare rau, ar fi trebuit sa insist sa foloseasca ce vreau eu.
Dar pedichiurista si-a facut treaba minunat, mi-a placut mult si picioarele mele sunt si acum fericite. A folosit baza transparenta, oja rosie(Sweet Memories de la OPI), un seche vite, a taiat unghiile exact cat trebuie si in forma care imi place mie.
la final, mi-a dat si un bon fiscal, fara sa il cer: 45 lei. I-am lasat 50.

Concluzie: de mers numai si numai  daca nu ai alta alternativa, pentru ca pretul e prea mare pentru ce conditii ofera.
In varianta in care mergi la Laurent Tourette pentru par si ai nevoie si de o schimbare de oja-atunci e ok!

16 comentarii:

Amalia spunea...

Well macar a iesit bine in final.
Si eu am facut anul trecut marea greseala de a schimba salonul. M-am dus la un salon pe care toata lumea il lauda, care e si destul de scump, desigur...i-am cerut un french si am ramas efectiv socata cand am vazut ca tipa scoate un set de acuarele Panda, de care foloseam eu la gradinita, un penson din plastic si incepe sa imi "picteze" partea alba a unghiilor.Asa ca se putea si mai rau:))

adela sirghie spunea...

Pai si de ce nu dai numele salonului?
Dai numele si te semnezi Anonim:)

Amalia spunea...

E un salon din Iasi, care a fost foarte popular o bucata de vreme si acum s-a inchis, probabil datorita calitatii minunate a serviciilor:))
Daca mai era deschis spuneam si fara anonimat pentru ca oricum i-am explicat tipei de la salon la momentul respectiv ca eu nu am vazut in viata mea un astfel de procedeu.

Machiaj Ochi spunea...

E greu sa gasesti o machiurista/pedichiurista buna, si atunci cand o gasesti sigur se muta la alt salon sau in alt oras :(

♥♥♥ Pupici ♥♥♥

Epurica spunea...

Adela, fii fara grija, si la Blondi se foloseste acelasi minunat sistem cu punga la pedichiura :) Eu merg la pensat la Blondi tot timpul pentru ca e aproape de mine si anul trecut am fost la Mani/pedi o singura data. Atat de dezamagita am plecat ca nu mi-a mai trebuit. Unde mai pui ca se vrea salon cu pretentii insa pe partea de Mani/Pedi n-aveau nici un produs profesional. Majoritatea ojelor erau Rimmel (nu ca as avea ceva cu Rimmel, sunt oje foarte bune...dar macar un Opi, un Orly ceva...).

Unknown spunea...

Buna! Desi initial mi-a fost rusine sa iti scriu acest comment, m-am hotarat sa trec peste. Ai un tag de la mine. stiu ca nu faci, sau cel putin eu nu am vazut, dar am zis sa incerc...

La multi ani! :)

buburuza spunea...

desi nu am mai fost de asta vara la pedi,eu m'am simtit bine la salonul academiei keune.

Anonim spunea...

Buna adela,

LA MULTI ANI!!!!

dar de ce nu ai mai mers la Veronica??stiu ca ea este preferata ta.

apropos undeva , candva ai dat nr ei, parca...il mai poti posta te rog, vreau sa incerc si eu o pedi la ea.

merci

anonima care citeste arhiva

adela sirghie spunea...

@Anonima care citeste arhiva; daaaa, Veronica este cea mai buna pedichiurista pe care o stiu eu.
Insa la ea trebuie sa fac programare si este si destul de departe de mine.
Te rog da-mi un mail pe adelasir@yahoo.co.uk sa iti trimit numarul ei.
La multi ani fericiti si bine ai revenit pe blogul meu:)

adela sirghie spunea...

@Machiaj Ochi: Veronica, preferata mea avea salonul pe Argentina cand anm cunoscut-o si am inceput sa merg la ea. De atunci si pana acum s-a mutat de vreo doua ori, din pacate:(

fire_child spunea...

Eu sincer nu prea merg la pedichiura, mai degraba mi-ar placea sa deschid eu un salon cu masaj de relaxare si masaj facial, manichiura pedichiura, pensat, machiaj... stiu sa le fac pe toate..si imi place la nebunie..dar de la vis pana la ceva palpabil mai este. Dar fii sigura ca o sa il fac cel mai placut salon..cu muzica de relaxare si ingrijire de lux. Daca vrei ceva cu adevarat se indeplineste :D O sa indeplinesc toate conditiile pe care le vor clientii :D ar fii de vis :D

o zi placuta fetelor :*

Anonim spunea...

nu te-am parasit,ca sa revin, am fost mereu aici si am citit,insa cand ai trecut la varianta engleza`` am fost usor dezamagita,imi ajunge cata engleza vorbesc la munca si m-am saturat pana peste cap de limbajul corporatist(mixare de vocabular romano -englez)in plus vreau sa vad si eu un american,italian,german etc care are blog si scrie in romana ?!sper sa nu te supere remarca mea

Anonima care citeste arhiva.
PS sunt o persoana sincera

adela sirghie spunea...

@Larisa_Cristina: eu cred ca am suparat multe fete dragute pentru ca nu am facut tag-uri si le cer scuze tuturor cu acest prilej.
Adevarul este ca nu prea le inteleg rostul si mi se pare ca esaloneaza blogurile de autor. Le fac sa semene cu revistele sau cu site-urile de beauty. Eu am colaborat cu cateva reviste de gen si rubricile fixe, pe care le intalneai la toate revistele, imi sunt foarte cunoscute.
De aceea, cand am inceput blogul, am luat decizia sa nu fac aceleasi lucruri pe care le realizam cand eram angrenata in sistem. Daca nu ai ars aceasta etapa, ele par interesante si au farmecul lor, sunt vesele si haioase, dar eu pur si simplu nu mai pot.
Nu as vrea sa te supar cu raspunsul meu, m-as bucura sa ma citesti in continuare, mai ales ca si tu ai un blog bine realizat, iar eu stiu cata munca se ascunde in spatele unui astfel de proiect.
Xoxo!

adela sirghie spunea...

@fire_child: e un vis frumos si iti doresc sa il realizezi cat mai repede:)
De-abia astept sa testez toat, toate, absolut toate procedurile de la salonul tau.

adela sirghie spunea...

@Anonima care citeste arhiva: varianta aleasa de mine nu a fost cea mai fericita, am si abandonat-o fara mare tam-tam.
Eu am si multi prieteni in strainatate, toti vorbesc engleza, niciunul romana, a fost interesant sa le aflu parerile.
Planul meu maret e sa deschid blogul catre lumea larga:)
Dar cred ca varianta unui alt blog, scris numai in engleza ar fi mai potrivita.
Dar acestea sunt numai ganduri.
Probabil se va pierde mult din atmosfera si sarmul autohtonului. Si imlicit, din calitatea blogului.
Dupa cum vezi, sinceritatea ta e frumoasa si incita la discutii:)

Unknown spunea...

buna Adela, stai linistita! Nu ma supar din atat! :) iti multumesc pentru raspuns! o zi cat mai buna!