joi, ianuarie 27

Din nou despre Eau de Jimmy Choo

Pe 3 ianuarie anuntam lansarea internationala a unui nou parfum, Eau de Jimmy Choo, in cateva cuvinte nu foarte pline de entuziasm(am incercat sa fiu cat de cat draguta doar din respect pentru Olivier Polge) si cred ca multe dintre voi au citit AICI prima mea impresie, subiectiva si tributara groazei de a vedea extensiile fara limite de care abuzeaza toate marcile de lux.
De data aceasta revin cu un mic amanunt frumos, pe care l-am aflat chiar azi de la Sabina Athanasiu, PR Sephora. Parfumul se gaseste deja in magazinele de la noi din tara. Nu am verificat, am zis sa o cred pe cuvant:)
Pe 3 ianuarie nu stiam ca cei de la Sephora Romania intentioneaza sa largeasca selectia de Designer's Perfumes, dar ma impresioneaza faptul ca un beautynews se lanseaza si la noi atat de repede. Acest amanunt m-a impresionat un pic deoarece in cele mai multe cazuri, decalajul este de peste sase luni.
Dupa experienta trista cu Michael Kors relatata AICI, intentionez sa stau fara parfum saptamana aceasta, poate si cealalta, pur si simplu nu mai suport nimic, daca vad un parfum desurubat fug din fata lui, insa daca cineva are curiozitatea de a testa acest new entry, o rog frumos sa imi lase un comentariu.
Pesemne ca urmatorul parfum va fi sub umbrela(si implicit, cu numele) lui Christian Louboutin?
Sau poate deja avem asa ceva si eu inca nu am aflat:)
Nu stiu, parca am devenit cam rea in ultima vreme cu parfumurile...
Iata cativa alti designeri care se joaca deja cu miresmele: Marc Jacobs, Vera Wang, Vivienne Westwood, Michael Kors si Balenciaga.
Pesemne ca in curand voi avea si o noua rubrica pe blog- parfum de designer.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

8 comentarii:

Little Princess spunea...

Mi-as dori sa il incerc!

Brioche spunea...

exista deja parfumurile Roger Vivier, de anul trecut ;) sky is the limit :D

Adelina Eneșca spunea...

Eu inca sunt dornica sa incerc noi si noi parfumuri dar ce ma dezgusta foarte tare e atitudinea vanzatoarelor de la noi. In orasul meu exista o singura parfumerie si aceea nu foarte bine aprovizionata asa ca ultima data cand am mers in Timisoara am fost la Iulius Mall cu gandul sa merg la INA sa incerc niste parfumuri si sa vad preturile la ce ma intereseaza. vreau sa spun ca acele 5 minute pe care le-am petrecut in magazin una dintre vanzatoare ma urmarea de parca am venit sa fur. Era dupa mine la fiecare stand iar cealalta vanzatoare se machia de zor cu niste testere la produsele Chanel. Mi se pare inadmisibil ca eu sau orice potentiala clienta sa fie tratata asa. Ca sa nu mai vorbesc ca in magazin la mai mult de jumatate din parfumuri nu exista testere. Urat tare... mi-a lasat un gust amar...
Lucrurile de ganul asta ma descurajeaza sa mai pasesc in lumea parfumurilor...

Diana spunea...

Adelina stiu cum e. La Cluj am fost la Iulius Mall la Sephora , iar vanzatoarea ma intrebat daca poate sa ma ajute cu ceva , apoi m-a tot urmarit cand vroiam sa testez ceva mi-a luat-o inainte , s-a bagat mi-a tot vorbit despre produs.Boring

DeliasBeautyBlog spunea...

Chiar in seara asta l-am vazut la Sephora.Era chiar langa casa de marcat si pana mi s-a dat restul etc am avut timp sa ma uit la toate de pe acolo.
Sincer..mie nu prea imi place.Nu l-as cumpara :D

Cris spunea...

As fi tentata sa il incerc... si subscriu la ce a spus adelina tomescu..

Gina spunea...

Adela sa ne anunti cand l-ai incercat si tu :)

adela sirghie spunea...

@Gina:o sa mai dureze putin, trec printr-o perioada mai dificila cu parfumurile.
Dar sper sa imi revin la un moment dat:)