miercuri, ianuarie 5

Intrebarile voastre, raspunsurile noastre

Stiu ca la un moment dat, una dintre cititoarele blogului m-a rugat sa fac un Top 3- cele mai bune fond de ten- crema( asa-numitele tinted moisturisers) pe care le-am folosit. In general, eu dau raspunsuri repede, dar in cazul acesta m-am codit si am amanat multa vreme, pentru ca eu nu folosesc acest gen de produs. Chiar il evit. Desigur, stiu ca in principiu are multe calitati: acoperire lejera, se intinde bine pe fata si uniform -datorita procentului mare de crema pe care il contine, lasa un film natural translucid, are spf. Este, din punct de vedere al pr-ului, un minunat produs 2 in 1. Dar eu nu folosesc asa ceva pentru ca in cazul meu, este un dezastru si se ia pe haine. Poate unele fete reusesc sa foloseasca cu mare succes un astfel de produs, dar gulerele mele arata jalnic dupa ce a trecut o ora. Dar poate nu l-am incercat  eu pe cel potrivit. Daca folositi acest gen de produs, va rugam sa ne dati o mana de ajutor, pentru ca eu ma tot gandesc la fata careia nu i-am dat nici pana in momentul de fata un raspuns.

Later Edit: despre capriciile unui fond de ten si preferintele mele am scris mai  demult AICI

25 de comentarii:

Mihaela spunea...

Buna, Adela! :) Eu am tenul gras si am incepus sa folosesc fond de ten destul de tarziu. Credeam ca e o incompatibilitate intre mine si acest produs. Nu vroiam sa mi se descuameze pielea, nici sa mi se ingrase si nici sa nimeresc vreo culoare turbata. Primul meu fond de ten a fost un Normateint, pe care il folosesc si acum, si care mi se pare bun. E fluid, matifiant dar nu foarte, se intinde usor, nu are putere mare de acoperire si nu il simt ca pe o masca, imi da acea uniformizare pe care o cautam. Folosesc nuanta 25 care chiar mi se potriveste. Am mai incercat si La Roche Posay, tot dermatocosmetic, are putere mai mare de acoperire si matifiere dar din aceasta cauza se intinde mai greu si nu il schimti chiar asa lejer pe fata. Prefer Normateint pentru utilizare frecventa.

Andra Melinte spunea...

Adela, need ur help.... am si eu o intrebare off topic: De unde pot sa imi iau si eu ceara de epilat din comert care sa fie de buna calitate si de la ce firma, daca exista?

Multumesc anticipat,

Andra.

Lavi spunea...

Buna Adela, eu am tenul normal spre mixt si folosesc numai fdt crema, am incercat si cu varianta pudra, mineral si compact dar nu ma incanta deoarece imi usuca f tare tenul si imi da senzatia de masca. Un fond de ten crema este f usor de purtat daca alegi variante rezistente la transfer si il fixezi cu putin pudra. Asadar, preferatele mele sunt: Toleriane de la Roche Possay ( cu o baza se aplica f bine si rezista f mult pe ten, nu te murdaresti cu el si este si dermocosmetc), Lancome Teint Idole ( este un fdt rezistent la transfer si cu o acoperire medie dar arata f natural), Clarins Ever Everlasting Foundation ( este printre cele mai bune fdt pe care le-am incercat, are un aspect natural, acoperire medie-mare si rezistenta indelungata).
De asemenea daca ai timp si chef o sa te rog sa arunci un ochi si pe blogul meu de make up, stiu ca ai zeci de cerinte de acest gen dar mi-ar placea niste sfaturi de la tine, apreciez f mult sfaturile tale.

Anonim spunea...

adela, chiar asta vroiam sa scriu si sa intreb.Am ten gras si as vrea sa imi recomanzi un fond de ten rezistent(nu ceva care sa dispara in 3 ore), dar nu mass market sau dermo,ci ceva mai bun ca brand.acum folosesc roche posay si e o dezamagire.Am trecut prin multe branduri,cred ca cel mai mult mi a placut clinique, dar as vrea sa schimb.Iti multumesc

Anonim spunea...

adela, chiar asta vroiam sa scriu si sa intreb.Am ten gras si as vrea sa imi recomanzi un fond de ten rezistent(nu ceva care sa dispara in 3 ore), dar nu mass market sau dermo,ci ceva mai bun ca brand.acum folosesc roche posay si e o dezamagire.Am trecut prin multe branduri,cred ca cel mai mult mi a placut clinique, dar as vrea sa schimb.Iti multumesc

Chocolate spunea...

Ce bina arata mazgaleala din poza. Parca ar fi ciocolata. :))

adela sirghie spunea...

@Mihaela: da, stiu ca sunt fdt bune pe piata, insa fata care mi-a scris isi dorea foarte tare sa foloseasca fond de ten crema, nu mai tin minte exact daca mi-a spus si motivul.
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Betty: la un astfel de top o sa ma gandesc si o sa scriu un articol separat:)

adela sirghie spunea...

@Andra: eu am cumparat de la targurile de beauty, nu mai tin minte cum se numea din pacate:(

Adriannae spunea...

Eu folosesc Dream Matte Mouse de la Maybelline in general. Matifiaza si rezista destul de mult, si are putere de acoperire medie.
Atunci cand vreau sa am un ten impecabil pentru mai mult timp folosesc Revlon Colourstay pt ten gras/mixt. Acopera perfect fara lasa senzatia ca e greu pe fata, ins am observat ca folosit frecvent imi cam blocheaza porii. Nu imi apar cosuri, insa nu mi se pare ca arata tenul foarte sanatos dupa ce ma demachiez.
Am uitat sa mentionez ca nu se ia pe haine niciunul.

adela sirghie spunea...

@Lavi: sunt ok fdt de care spui tu, am auzit multe lucruri bune despre Lancome Teint Idole. Dar acestea sunt fdt cremoase, nu fdt crema.
Noi cautam de fapt unele foarte usoare, care nu necesita crema ca baza (au deja un procent mare in compozitie) si poarta nume gen"tinted moisturiser", "crema idratante colorata" sau "hydratant teinte".
Practic, o crema putin colorata, ca o boare, o idee doar...

adela sirghie spunea...

@Anonim: mie mi-au placut mult YSL si Shiseido, am si scris mai demult despre ele, am lasat link in articol-un later edit.
Insa am recomandat YSL unei prietene care folosise inainte Clinique, iar ei i s-a potrivit mai bine cel pe care deja il avea:)

Alexandra G. spunea...

Mi-aduc aminte ca ne-ai povestit candva ca in drum spre aeroport te gandeai ca ti-ai uitat fondul de ten acasa si nu stiai cum o sa te descurci cateva zile fara el, dar ca pana la urma nu e asa mare paguba sau cq totusi iti vei cumpera unul atunci cand vei ajunge la destinatie... asta ma socase!!!!!!!!!

Laura spunea...

Apropo de tinted moisturiser ,am vazut una de curand la Bioderma,Photoderm Max Bio Crema colorata SPF 50.
Stiti ceva despre ea?

cristina spunea...

Ati incercat Studio Moisture Tint de la MAC? E destul de rezistenta pentru un tinted moisturizer si mult mai putin grasa decat majoritatea alternativelor. Am recomandat-o de curand unei prietene care e foarte multumita :)

Uite aici mai multe detalii: http://www.beaute-test.com/studio_moisture_tint_spf_15_mac.php

Madalina spunea...

M-am distrat foarte tare citind comentariile...se pare ca acest topic a creat o confuzie generala...toata lumea recomada fdt :-))
Si acum, ca sa pastrez aceasi nota confuza, eu i-as recomanda cititoarei un fdt avene lichid. Stiu ca nu vrea fdt, dar asta de la avene este foarte foarte light, are multa apa termala in compozitie si nu are efect de masca, asa cum am patit eu cu tolerain de la roche possay. Nu necesita nici baza (crema); eu il folosesc atunci cand tenul meu este linistit, fara monstruleti. FDT-crema n-am avut niciodata si nici nu am fost tentata sa cumpar, avand in vedere problemele mele cu tenul

Lavi spunea...

Da Adela, ai dreptate, m-am grabit si nu am sesizat ca te refereai de fapt la cremele colorate care nu se incadreaza practic nici la fonduri de ten, nici la creme hidratante, sunt niste produse care cuprind caracteristici din ambele. Eu folosesc genul acesta de produs vara cand nu suport sa imi simt tenul incarcat dar nu ma dau in vandt dupa ele deoarece asa cum ai zis si tu se ia pe haine ingrozitor si trebuie sa fii tot timpul atenta sa nu te murdaresti pe gulere. Am folosit de la Laura Mercier asa zisa crema colorata dar cum am zis mai sus nu m-a incantat. Mai bine, daca nu vrei sa iti incarci tenul cu un fond de ten, aplici o crema hidratanta si ulterior o pudra minerala cu acoperire medie , aplicata cu o pensula mare pt un aspect lejer( eu am de la Bare Minerals). Cred ca asta ar fi o aptiune buna pt cine nu agreeaza cremele colorate dar nici nu doreste acoperirea unui fdt.
By the way, vreau sa iti multumesc muuullltt pt ca ai intrat la mine.:) te mai astept.
Pup

Adina spunea...

Eu ti-am pus aceasta intrebare. Ma bucur ca nu ai uitat de ea! :)
Mi se pare buna ideea cu crema asta pentru momentele in care vrei sa mergi pana la magazinul de la colt sa cumperi o paine sau situatii similare si ti-e lene sa te machiezi ca la carte pt atata lucru sau pur si simplu vrei sa limitezi machierea excesiva. Pana acum cel mai mult mi-a placut You Rebel de la Benefit, dar am auzit ca the best ar fi cea de la Laura Mercier(cam scumpa!)

Anonim spunea...

multumesc!

adela sirghie spunea...

@Alexandra G: da, imi aduc aminte drumul catre aeroport. Imi faceam mari probleme ca l-am uitat acasa. Acum imi dau si eu seama ca am exagerat, dar atunci plecam la Brugge, unde petreceam Revelionul si erau multe petreceri si iesiri la restaurant. Si mai era si sentimentul acela ca de trei zile impachetam, speram sa nu uit nimic si uite ca totusi am uitat fdt:)

adela sirghie spunea...

@Cristina: am avut un singur produs de la Mac, chiar un fdt(face&body) si din pacate nu mi s-a potrivit textura.
Din pacate, pe mine Mac nu ma atrage deloc.

adela sirghie spunea...

@Lavi: de multa vreme vreau sa incerc Bare Minerals:)

adela sirghie spunea...

@Anonim:Oricum , eu recomand tuturor fetelor sa incerce produsul in magazin inainte de a-l cumpara. La Sephora poti cere o micuta cantitate de produs intr-o cutiuta pentru a incerca acasa. Eu asa as proceda, sa nu dau degeaba banii.

adela sirghie spunea...

@Laura: nu stiu:(

adela sirghie spunea...

@Adina: si mie imi plac texturile usoare de fdt, som-kinf of gorgeous si Translucent Bronze Concentration, ambele se intind farte usor pe fata. Imi doresc sa incerc Laura Mercier, Bare Minerals si Chanel Mat Lumiere, dar mai am de asteptat pana termin ce am acum.